Welcome to the Jungle – Kosmetyczna dżungla Shiny Box

Sierpień już prawie za nami, lato, wakacje powoli odchodzą w zapomnienie, ale ja mam dla Was małą wyprawę do Dżungli 🙂

Sierpniowy Shiny Box zawitał do mnie już w tamtym tygodniu, no ale czas tak leci do przodu że ciągle dni mi brakuje i nie zdążyłam na ciepło pochwalić się jego zawartością. Jak pisałam przy ostatnim pudełku, Shiny Box szaleje, nie ukrywam że coraz bardziej podobają mi się ich zawartość, i na nowo podbija moje serce. Kiedyś zrezygnowałam z subskrypcji, kosmetyki nie dopasowane, znane i przeze mnie nie lubiane – a Shiny box powstał z myślą o testowaniu nowości i zaskakiwaniu. No ale te chude czasy minęły, teraz Shiny Box stoi w czołówce boxów kosmetycznych. Ankiety które wypełniane są przy rejestracji są widać analizowane i produkty wysyłane pod nas 🙂 Ale wracając do sierpniowego pudełeczka.

IMG_20170828_155406

Już samo opakowanie zachwyca! Uwielbiam takie dzikie wzory, połączenia ostrych kolorów, motywy typowo letnie – uwielbiam! The Beauty Jungle jak sama nazwa wskazuje to wyprawa w dziki świat kosmetyków. Busz nowości i przedzieranie się przez to co nieznane, dreszczyk emocji i ciekawość co kryje w sobie kolorowy box! Tam tara taaaa! Zawartość znów zwala z nóg! A ja dodatkowo jestem jeszcze tą szczęściarą która subskrybuje pudełka i dostaje często wyjątkowe prezenty 🙂

IMG_20170828_154647_HDR

Jak to zazwyczaj bywa zaczynam od swoich pudełkowych ulubieńców. Jako że kosmetyczna nieznana dżungla to mój #1

  1. UNANI – Maska do twarzy Dermo Defense pielęgnuje i chroni skórę twarzy, utrzymując ją odżywiona i w odpowiedni sposób nawodnioną, usuwając z twarzy wszelkie zanieczyszczenia. Stosując maskę raz lub dwa razy w tygodniu, można zauważyć głęboką poprawę stanu skóry, odnowę i regenerację komórek. Naprawia funkcje ochronne skóry oraz powoduje zmniejszenie nadreaktywności i wrażliwości skóry. Poprawia spójność komórek naskórka i zwiększa skuteczność bariery naskórkowej. Produkt ten dostały tylko subskrybentki i ciesze się że udało mi się znaleźć w tym gronie szczęśliwców bo maska jest naprawdę świetna, no ale niestety swoją świetność pokazuje w cenie 100 ml 59 zł

IMG_20170828_154949_HDR

2. Punkt drugi – również podium to znana już z wcześniejszych Shiny Box-ów KUESHI tym razem Emulsja Regenerist jest wykorzystywana głównie do zapobiegania przedwczesnemu starzeniu się skóry. Jego mieszanka aktywnych składników regenerujących, takich jak ekstrakt ze śluzu ślimaka i olejek różany przeciwdziałają oznakom starzenia się skóry i drobnym zmarszczkom, ukrywając plamy, blizny, oparzenia i inne niedoskonałości skóry. Koryguje fotostarzenie skóry oraz uszkodzenia wynikające z promieniowania słonecznego poprzez samogenerację melaniny. Przyczynia się do eliminacji plam, również tych powstałych w przypadku trądziku, ospy wietrznej oraz ukrywa blizny spowodowane przez przebarwienia.Jeszcze nie zdążyłam do wypróbować ale napewno to zrobię na dniach – i co lepsze mam w planach post o kosmetykach KUESHI.

IMG_20170828_155148_HDR

3. 4 Pory Roku – Hypoalergiczny krem do rąk o właściwościach regenerujących, intensywnie odbudowuje skórę dłoni. Zawarty w recepturze bio ekstrakt z avocado chroni naskórek przed utratą wody i głęboko ją nawilża. Krem jest szczególnie polecany do suchych i zniszczonych rąk. Przywraca im odpowiedni poziom nawilżenia, gładkość i młodzieńczy wygląd. Wystarczy wetrzeć go w skórę dłoni kilkakrotnie w ciągu dnia, aby zapewnić 24 godzinną ochronę. Tubka 75ml cena około 5 zł. Fajna cena za fajny produkt!

IMG_20170828_154937_HDR

4. Kremowy balsam do ciała AA Tucuma – Wyjątkowe właściwości pielęgnacyjne egzotycznego masła Tucuma z bardzo kremowym balsamem, którego aksamitna formuła szybko się wchłania i widocznie poprawia elastyczność i koloryt skóry. Drogocenne składniki roślinne: masło Tucuma, bogate w antyoksydanty i beta karoten, intensywnie regeneruje skórę, chroniąc ją przed działaniem szkodliwych czynników zewnętrznych. Olejek avocado oraz masło shea, pełne drogocennych składników pielęgnacyjnych (witaminy A+E), wzmacniają naturalną barierę ochronną i poprawiają elastyczność skóry. Jak to w dżungli wiele nie odkrytych bogactw 🙂 Wielka butla 400 ml koszt około 15 zł

IMG_20170828_155030_HDR

5. DELIA – Cameleo Omega – Farba trwale koloryzująca. Przełomowa technologia High Conditioning Enhancer zapewnia intensywne wnikanie koloru we włosy i MAKSYMALNY efekt, a to wszystko za sprawą unikatowej kompozycji pigmentów, które zapewniają intensywny i wielowymiarowy kolor. Kolor dopasowany do naszych preferencji, ja blond tu blond, jednak nie do końca jestem przekonana do koloru jaki dostałam. Niby jasny blond jak zazwyczaj używam ale każda marka ma swoje odcienie – ten mnie nie co przeraża ja wolę ciepłe pełne życia odcienie, a Cameleo jest chłodne nieco przypomina mi mroźny niż jasny blond. Farba to koszt niespełna 10 zł

IMG_20170828_155058_HDR

6. SURPRISE !! Tu niespodzianka – w każdej paczce była prezent, chyba losowany na chybił trafił – mi się trafiła szczotka do włosów DONEGAL – Szczotka do włosów Miss Tiny Donegal Szczotka do włosów z linii MISS TINY – została zaprojektowana z myślą o kobietach ceniących wysoką jakość wykonania oraz praktyczne rozwiązania. Szczotka odpowiednio zadba nawet o bardzo delikatne włosy. Elastyczne igieły ułatwiają rozczesywanie włosów, masując skórę głowy. Ultralekka konstrukcja zapewnia komfort podczas czesania, a jej kompaktowy kształt idealnie układa się w dłoni. Cena: 8,69 zł / szt Fajna poręczna idealna do torebki, śmieszny kształt, na oko wydaje się nie wygodna ale całkiem nieźle układa się w dłoni 🙂

IMG_20170828_154929_HDR

7. Efektima – Wyjątkowa, odpowiednio nasączona chusteczka brązująca o przyjemnym zapachu, do stosowania na twarz i ciało. Starannie dobrane składniki oraz formuła chusteczki zapewniają komfort i skuteczność stosowania. Piękną opaleniznę uzyskujemy dzięki roślinnemu, naturalnemu składnikowi DHA pozyskiwanemu z pszenicy i rzepaku. Posiada on również działanie pielęgnujące dodatkowo wzmocnione poprzez kwas hialuronowy, kolagen i elastynę oraz witaminę E. Chusteczka pozwala na szybką, wygodną i równomierną aplikację. Zapobiega pojawianiu się smug i przebarwień. Efektem zabiegu jest ładnie opalona i zadbana skóra. Trochę boje się jej użyć, chustka to chustka nie wiem jak rozłoży się produkt w niej nasączony na twarzy.

8. Peeling z naturalnymi składnikami peelingującymi zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Formuła dodatkowo wzbogacona o panthenol i glicerynę aby zapewnić skórze pielęgnację i odżywanie. Zawiera składniki aktywne takie jak: naturalne składniki ścieralne – pestki oliwek, łupiny orzecha włoskiego, łupiny orzechów macadamia, mocznik, panthenol (prowitamina B5), gliceryna. Zmiękcza skórę, ściera twardy naskórek, pielęgnuje.

IMG_20170828_155112_HDR

9. No i jeden z droższych choć dla mnie mało interesujący produkt z boxa – Dr Barbara to aplikacja mobilna, która dopasuje dla Ciebie spersonalizowaną dietę i pomoże Ci w jej codziennym stosowaniu. Została zaprojektowana przez specjalistów takich jak: lekarz, dietetyk, analityk medyczny, domowy księgowy, psycholog, coach, trener personalny z myślą o osobach korzystających z urządzeń mobilnych. Aplikacja przypomni Tobie o zbliżających się posiłkach, przygotuje dla Ciebie listę zakupów oraz pozwoli Ci obserwować zmiany Twojej wagi. Wiadomo wagę chciałabym nieco zrzucić ale nie wierzę w tego typu diety, mnie musi ktoś wziąć za fraki, dać odpowiednie jedzenie, zablokować dostęp do kuchni i turceć nad uchem „ĆWICZ!” Takie diety choć niektórzy tracą na nich wagę ja nie wierze, zamówiłam sobie właśnie dziś 3 miesięczny pakiet, spróbuje się go trzymać, będę się starała i zobaczymy co z tego wyjdzie 🙂

IMG_20170828_155306_HDR

I to by było na tyle, dodam jeszcze że od poprzedniego pudełka Shine box wprowadził Shiny Mag – magazyn poświęcony kosmetykom, urodzie – malutki poradnik na szybkie czytanie 🙂

img_20170828_154912_hdr.jpg

Jak widzicie 49zł miesięcznie nie idzie w błoto 🙂 Tak sobie kiedyś myślałam po co mi to?  Nie lepiej zaoszczędzić? Ale patrząc z drugiej strony tak czy inaczej pieniądze z pewnością wydałabym na kosmetyki! a tu proszę poznam coś nowego, poznam nieznane a i niekiedy a właściwie co pudełko otrzymam produkt na który zwyczajnie mnie nie stać, bądź szkoda mi by było wydać taka kwotę na niego. Każdorazowo kosmetyczna zawartość znacznie przekracza cenę pudełka więc nic nie tracę wiele zyskuję i mam okazję aby Wam się pochwalić nowościami o jakich Wam się nie śniło 🙂

Także nie namawiam ale zachęcam do kosmetycznej przygody, więcej pod linkiem

Shiny BoX

IMG_20170828_155406

Skomentuj

