Pielęgnacja i ochrona z Nivea BABY

on

IMG_20170706_122846

Każda mama chce swojemu dzieciaczkowi dać to co najlepsze, największą miłość, najpiękniejsze chwile, bezpieczeństwo, ochronę i opiekę. Miłość bezgraniczna za tym idzie ochrona przed tym co namacalne. Chcemy zapewnić bezpieczeństwo i chronić przed tym przed czym jesteśmy w stanie ochronić. Pielęgnacja to również ważny punkt w wychowywaniu dzieci, pielęgnujemy je, dbamy i pilnujemy aby kosmetyki jakich używamy były najlepszej jakości, bezpieczne i nie podrażniały skóry naszego małego skarbu. Jestem mamą dwójki dzieci, córka ma 7 lat i to z nią nauczyłam się wybierać to co najlepsze, więc teraz z niespełna 2 letnim synkiem mam nieco łatwiej. Nieco łatwiej ale wcale nie łatwo bo kosmetyki które były rewelacyjne dla skóry mojej córki teraz straciły na jakości, pozmieniał się skład, producent nie wiem ale nie są już tak super jak były te 7 lat temu. Syn ma delikatniejszą i bardziej wrażliwą skórę, kosmetyki znanej światowej firmy która tak dba o skórę dziecka, strasznie uczuliły mojego malucha. Okropne swędzące i łuszczące się plamy nie chciały zejść, pojawiały się wszędzie,  z początku nie myślałam że to wina „najlepszych kosmetyków na świecie stworzonych z myślą o dzieciach” ale jednak. Jak odstawiłam je na bok wysypka zaczęła schodzić, ale wyleczyła się dopiero dzięki NIVEA.

Przeszłam przez ostatni rok przez wszystkie możliwe marki kosmetyków do pielęgnacji dziecięcego ciałka. Mam swoich dwóch faworytów wśród naprawdę licznej oferty. O jednym już wspomniałam jest to Joanna Oillum – emoilienty a teraz chce Wam przedstawić numer 1 NIVEA BABY. Na początku kupiłam Nivea baby z linii Emolientów, brzmi fachowo i bezpieczniej 🙂 Stosowałam do każdej kąpieli emulsję, lekki olejek który barwił wodę na biało. Dość tłusty ale fantastycznie leczył podrażnioną skórę dziecka, przy zabawie w wannie.

Emulsja do kąpieli NIVEA BABY Emolienty wyjątkowo łagodnie myje oraz odżywia suchą i wyjątkowo wrażliwą skórę, zapobiegając podrażnieniom i swędzeniu. Bogata, zawierająca naturalne lipidy Omega-6 i masło shea formuła pomaga uzupełnić naturalną równowagę lipidową skóry, przywracając tym samym naturalną barierę ochronną skóry. Zapewnia długotrwałą ochronę skóry przed wysuszeniem i przed podrażnieniem. Jest to doskonały i łagodny sposób na oczyszczanie skóry i zapewnienie jej intensywnej pielęgnacji podczas kąpieli.

  • Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka
  • Bez konserwantów, alkoholu i barwników
  • Produkt powstały przy współpracy pediatrów i dermatologów
  • pH przyjazne dla skóry
  • Hipoalergiczny
Jeśli miałabym się przyczepić do czegoś żeby tak nie słodzić och i ach muszę przyznać że emulsja jest jak oliwka, tłusta co niestety nie służy mojej wannie. Po kąpieli robi się nie przyjemna tłusta otoczka którą trzeba szybko zmyć, ale co jak co ważniejsza skóra dziecka niż brudna wanna 🙂
IMG_20170706_122655
Kiedy już poznałam Nivea Baby i bezpieczniejszą ale nie ukrywam droższą linię emolient, postanowiłam wypróbować podstawową linię produktów. Ceny wyśrodkowane patrząc na inne kosmetyki dla dzieci, nie za drogie i nie najtańsze ale naprawdę dobre.
Kupiłam podstawowy zestaw dla malucha tj. Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 którym myję malucha od stóp do głów. Drugim ważnym dla nas kosmetykiem jest Aksamitne mleczko nawilżające. Po kąpieli często synka swędziała skóra, dlatego ważne dla nas jest nawilżanie, ale szczerze po dodaniu emulsji o której pisałam wyżej do wanny z wodą skóra po kąpieli już była dość nawilżona.
IMG_20170706_122906
Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 fajny bardzo wydajny, przeźroczysty żel. Nie bardzo się pieni co szkoda ale bardzo delikatnie pachnie, nie podrażnia i nie szczypie w oczy. Mój Patryk niesamowicie jest ruchliwy i niestety z myciem włosów mam spory problem, więc to duży plus że piana która niechcący naleci do oczu nie podrażnia ich. Łagodny w zapachu, nie ma dorzuconych perfumowanych truskawek, owoców czy innych sztucznych słodkości, fajny lekki mało wyczuwalny – świeży.

Łagodny szampon i płyn do kąpieli 2 w 1 NIVEA BABY łączy w sobie funkcje dwóch produktów: płynu do kąpieli i szamponu. Dzięki formule wzbogaconej wyciągiem z rumianku łagodzi skórę i zapobiega podrażnieniom oraz pozostawia skórę i włosy czyste, miękkie i gładkie.

Produkt dostępny o pojemności: 200 ml, 500 ml, 750 ml.

  • Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka
  • Bez parabenów, alkoholu i barwników
  • Produkt powstały przy współpracy pediatrów i dermatologów
  • pH przyjazne dla skóry
  • Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych
  • Produkt przebadany okulistycznie. Nie szczypie w oczy.
  • Hipoalergiczny

Oczywiście po kąpieli i zabawie w wodzie, po myciu czas na kolejny krok suszenie i nawilżanie 🙂 Syn uwielbiam być smyrany, masowany, głaskany. To jego ulubiona część wieczornego rytuału pielęgnacyjnego. Wychodząc z wanny ucieka szybko na łóżko i czeka z rękami pod głową aż zacznę go masować, kremować, głaskać. Przy tym punkcie pomaga mi Aksamitne mleczko nawilżające. Lekkie i nie lepkie mleczko / balsam. Łagodny, szybko nawilża, nie natłuszcza dzięki czemu ubranka i pościel nie są splamione, ale skóra mocno nawilżona. Na początku pisałam o uczuleniach jakie mój syn złapał po stosowaniu innych kosmetyków, po Nivea Baby nie ma śladu uczulenia. Chrostki, szorstka skórka czy chropowate, łuszczące plamy pochodziły. Czasem jeszcze na brzuszku, łokciach i kolanach skóra się przesuszy, ale nawet w ciągu dnia aplikuję mleczko a ono w chwili nawilża skórę.

IMG_20170706_122756

Aksamitne mleczko nawilżające NIVEA BABY jest to szybko wchłaniające się mleczko o wyjątkowo lekkiej konsystencji. Idealnie nadaje się do codziennej pielęgnacji i masażu niemowląt. Formuła z wyciągiem z aloesu łagodzi i chroni skórę dziecka przez 24 godziny na dobę, a szybkie wchłanianie gwarantuje natychmiastowe nawilżenie skóry.

Produkt dostępny również o pojemności: 200ml, 500 ml.

  • Pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka
  • Bez parabenów, alkoholu i barwników
  • Produkt powstały przy współpracy pediatrów i dermatologów
  • pH przyjazne dla skóry
  • Bezpieczeństwo i skuteczność potwierdzone w badaniach klinicznych i dermatologicznych
  • Hipoalergiczny

A jeśli tu mam się też o coś przyczepić to jedynym minusem jest to że mleczko powoli się wchłania, fakt faktem szybko nawilża bo zaraz po nałożeniu kosmetyku na skórę już czuć że działa, ale aby skóra nie była mokra od mleczka chwilę trzeba odczekać. Dla mnie to mały problem bo mój syn nie potrafi usiedzieć kilku sekund w miejscu, i po rytualnym masowaniu ucieka, a wszystkie kłaczki i paproszki która nie wiadomo skąd biorą się na podłodze czy łóżku lepią się do niego.

IMG_20170706_122846

Podsumowując całą serię produktów Nivea Baby jestem bardzo zadowolona. Niby większość kosmetyków dla dzieci powinny mieć podobny skład, nie uczulać, i podrażniać każdy jest inny, a jak wiadomo skóra dziecka wymaga szczególnej ochrony. Nivea jak i Joanna zdały u mnie egzamin na 5 z plusem. Wiem że szybko nie zrezygnuje już z linii podstawowej Nivea Baby ani z Emolientów bo mając już jako takie doświadczenie nie będę eksperymentowała na dzieciach 🙂 Za Nivea przemawia wiele plusów

  • Marka z tradycjami, ceniona i używana przez wszystkich od lat ( u mnie cała rodzina używa Nivea )
  • Atrakcyjna cena i ciekawe promocje jak np ostatnio w Rossmannie kup 1 drugi weź za darmo ( ja skorzystałam )
  • Nie uczula, nie podrażnia, bez zapachu i nie szczypie w oczy
  • Można go stosować u dzieci już od 1 miesiąca życia
  • Kosmetyki są bardzo wydajne, gęste i starczają na długi czas.
  • Dodatkowo polecam wam zapisanie się do Klubu Nivea na http://baby.nivea.pl/ dużo atrakcji dla dzieci i dorosłych, mnóstwo ciekawych artykułów, porad dla przyszłych i młodych mam, dla dzieci i tatusiów, dodatkowo możliwość udziału w testach i konkursach.

 

Skomentuj

