Spełniamy marzenia z kwietniowym Shiny Boxem :)

Kwiecień już się kończy więc śpieszę z nowościami. Nie miałam głowy, myśli ani czasu aby wcześniej wstawić post ale co się odwlecze to nie uciecze i tam tara tam ta dam ….

IMG_20170428_124551

Kwietniowe pudełeczko może nie było wypchane po brzegi ale za to jego zawartość była baaaardzo bogata. Jak to zwykle bywa zacznę od mojego pudełkowego ulubieńca, nie wiem od którego zacząć bo dwa bardzo fajne i naprawdę drogie kosmetyki znalazły się w boxie.

Zacznę chyba od najdroższego i naprawdę potrzebnego w codziennej pielęgnacji kosmetyku a mianowicie jest nim

1. Pieniący się żel do twarzy -417 z Luffą – Od stuleci stosowana w łaźniach arabskich w celu głębokiego oczyszczenia skóry, dzisiaj znana i lubiana na całym świecie. Wykorzystywana jest w całości (po wysuszeniu) jako naturalna gąbka lub w formie zmielonej jako surowiec do produkcji peelingów typu scrub. Świeży owoc luffy jest stosowany do leczenia dermatoz. Sok jest bogaty w wielocukry o dużej lepkości, dzięki czemu może poprawić zdolność nawilżania komórek naskórka.

Fajny lekki żel, dokładnie czyści skórę twarzy, nie pozostawiając na niej dosłownie nic! Skóra jest gładka, matowa, wyraźnie czysta i świeża. Marka znana mi jedynie z kremowej bazy pod makijaż, też kiedyś znalazłam ją w Shiny Boxie, ale nie spodziewałam się że to firma aż tak droga. Żel o pojemności 200 ml cena 116 zł. czy warto? Gdybym miała tyle za niego dać raczej bym się nie skusiła, choć nie ukrywam spodobał mi się.

Moim drugim numerem #1 jest

2. Dr Irena Eris – Cudownie błyszczący błyszczyk do ust PROVOKE. Intensywnie nawilżone, miękkie i gładkie usta o długotrwałym połysku. Pielęgnacyjna formuła, wzbogacona o Volulip Complex regeneruje i ujędrnia usta, nadając im pełniejszy wygląd.

Nie przytłacza ust, malując się nim nie czuć ciężkiej lepkiej mazi, a lekkie nawilżenie jak po balsamie i piękny błyszczący lekki kolor. Mi trafił się odcień Lovely Coral, na zdjęciu podglądowym bardziej jak koralowy lekki róż, jednak w pojemniczku widać bardziej wpadający w pomarańcz ale na ustach koloru daje mało bardziej urzekł mnie ten piękny błyszczący jak kryształ połysk.  Cena 55 zł

3. Numer trzeci przypisuje marce FABERLIC – znam ją od lat, jak wcześniej wspominałam jakiś 10 lat temu, jeszcze w liceum zostałam konsultantką marki. W pudełku znalazłam ciekawostkę jaką jest Balsam tlenowy AIR STERM.  Odżywiona, dotleniona i zregenerowana skóra, dzięki wysokiemu stężeniu kompleksu tlenu. Pomaga skórze walczyć z niekorzystnymi warunkami klimatycznymi i zregenerować skórę po przebytym stresie. Kosmetyk jest również zalecany jako produkt SOS do pielęgnacji podrażnionej skóry po ekspozycji na światło słoneczne, depilacji, agresywnych zabiegach w gabinecie kosmetycznym. Dałam go jako nr 3 bo jeszcze go nie testowałam ale wydaje się być czymś WOW. Jemu myślę poświęcić osobny post, jak już sprawdzę czym się to je 🙂

Cena za maskę 50 ml to 39,99 zł

4. Krem pod oczy Krynickie SPA – markę znam, używałam ich produktów do stóp, tym razem krem pod oczy dla cery naczyniowej, krem oddałam mamie która zmaga się z problemem naczynek, myślę że będzie zadowolona. Cena 16 zł

5. JOKO spiekany róż do policzków. Lubie takie kosmetyki, jednak ten spiekany jest dość ciemny jak dla mnie, choć na lato do opalonej cery będzie idealny. Iskrzące drobinki odbijają światło, a kolor daje połysk miedzianego złota. Cena około 14 zł

IMG_20170424_112339

6 i 7 Próbka szamponu Lab One i voucher Katalog marzeń, to takie dodatki które nie robią na mnie wrażenia, ale nie ukrywam że powyższe kosmetyki dają chwilę radości i zdumienia. Lubię kiedy kurier przywozi mi pudełeczka, taki comiesięczny święty mikołaj, niby wiem że będzie ale nigdy nie wiem co 🙂

I jak Wam podoba się Spełnianie marzeń z Shiny Box? Moje jedno się spełniło marzyłam o błyszczyku Provoke i mam 🙂 I to taniej niż w drogerii to raz a dwa dodatkowo mam masę innych kosmetyków które lubuję jak Dr Irenkę 🙂

IMG_20170424_111748 (1)

Skomentuj

