Z serii Gadżety Kobiety – Za dotknięciem złotej różdżki

W jakim wieku zauważyłyście pierwsze zmarszczki? Jaka była wasza reakcja? i jak sobie z nimi radzicie? Ja swoje kurze łapki przyłapałam kilka lat temu. Nie ukrywam nieco się zlękłam no bo jak to ? za młoda jestem! Zmarszczki? o nie, nie w moim przypadku! Ale szczerze to później szybko o nich zapomniała 🙂 Czasu nie da się zatrzymać i zmarszczki są nieuniknione, ale na nasze szczęście na rynku pojawia się coraz więcej kosmetyków i gadżetów które pomagają nam w walce z upływającym czasem.

IMG_20170405_092850

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować i przedstawić mojego nowego przyjaciela. Jest to pulsacyjny masażer do twarzy marki Dermo Future Technology. To nie taki zwykły masażer a prawdziwe złoto! Tak głowica masażera wzbogacona jest 24 karatowym złotem. Masażer wibruje 6,5 tysiąca razy na minute, dzięki czemu polepsza ukrwienie skóry, napina ją i pobudza do działania. Dodatkowo ten drogi bogaty łoty luksus nie jest tylko ozdobą ale dodaje swoje pięć groszy. Złoto uwalnia w czasie masażu czyste jony złota, które stymulują produkcję kolagenu w skórze, wygładzając głębokie zmarszczki, oraz pobudzając mięśnie, ujędrniają i naprężają skórę. Podobnie jak fale jonów złota naturalnie występujące w organizmie, tak samo złote jony w urządzeniu działają na regulację i równowagę bioelektryczną, wspomagają metabolizm i regenerację komórek

Post z cyklu gadżety kobiety – lubicie takie nowinki kosmetyczne? Ja uwielbiam, i bardzo się cieszę że mogłam wytestowany na własnej skórze takie złote cacko. Urządzenie masujące skryte jest w eleganckim tekturowym pudełeczku. Wewnątrz gąbka ochronna, która pilnuje aby masażer się nie zarysował. Pod warstwą gąbki piękne błyszczące złote urządzenie w kształcie litery T. Masażer dość ciężki, błyszczący, iście królewski. Zasilany jest na baterię AA. Przyznam się szczerze że typowa blondynka ze mnie i mimo bardzo jasnej instrukcji obrazkowej miałam problem z odkręceniem „dupki”.

Kiedy już bateria w środku można zacząć masaż. Jak czytaliście poprzednie posty to wiecie że sceptycznie podchodzę do tego typu przedmiotów, jak i kosmetyków. Nie wierzę w cudotwórstwo i powrót do przeszłości ale z drugiej strony uwielbiam nowości, testy i próby na własnej skórze. No bo przecież gorzej być nie może prawda? 🙂

Ten mały złoty gadżet pozwoli nam poczuć się wyjątkowo, nie tylko dlatego że daje satysfakcje trzymania w dłoni 24 karatowego złota, ale jest naprawdę przyjemny w użytku. Masażer stosuję i rano i wieczór, masuję twarz, szyję i dekolt, głównie skupiając się na kurzych łapkach, na bruzdach nosowo-wargowych i szynach na czole. Od pierwszego dotknięcia pokochałam go! Jest fantastyczny, delikatnie muska skórę, relaksuje, głaska a ja to uwielbiam. Lekkie wibracje masują skórę twarzy, można się przy tym wyłączyć i odpłynąć na chwilę. Dla mnie masażer bardziej pełnił funkcję relaksacyjną niż upiększającą, szczególnie kiedy pierwsze przyłożenie podłużnej głowicy w okolicy oka cudownie wprost chłodzą skórę. Masaż wykonuję około 2-3 minut jak w opisie urządzenia, choć czasami się przedłuża 🙂 Rano po porannej toalecie, na wymytą i osuszoną skórę wykonuję masaż, robię go przed nałożeniem kremu. Wieczorem również po myciu, przed kremem i spaniem relaksuję się z urządzeniem.

Minęło już trochę czasu odkąd używam pulsacyjnego masażera do twarzy. Rozpoczynając przygodę z nim nie liczyłam na cuda, ale … i tu się na chwilę zatrzymam.

Kurcze nie spodziewałam się że zmarszczki zniknąć ale rzeczywiście masażer działa cuda. Oczywiście dodatkowo stosuję krem pod oczy, ale kremy stosuje już od paru ładnych lat więc myślę że masażer zrobił dobrą robotę. Nie tylko zaszokowało mnie to że łapeczki się zmniejszyły, ale bardziej cieszy mnie fakt że skóra twarzy poprawiła się. Chodzi mi tu głównie o jej elastyczność, zrobiła się przyjemnie gładka, może owal twarzy się nie poprawił ale skóra widać że jest ujędrniona. Masażer poprzez wibracje pobudza komórki do działania, a dodatkowo jony złota stymulują produkcję kolagenu, a ten zaś sprawia że skóra jest jędrna. Dodatkowo cera się poprawiła, często była zszarzała i wyglądała na zmęczoną, a teraz mimo zmęczenia twarz wygląda zdrowo. Poprawił się kolor, i napięcie skóry. Teraz stosując masażer muszę się bardziej skupić na dekolcie. Używając go nie zawsze zjeżdżałam w dół, atakowałam twarz, ale widząc efekty muszę popracować nad dekoltem 🙂

Pulsacyjny masażer do twarzy z głowicą w 99,9% wzbogaconą 24-karatowym złotem, w kształcie litery T, ma szerokie zastosowanie odmładzające; głównie przeciwdziała starzeniu się skóry. Służy do stymulacji i masażu mięśni twarzy, wspomaga podtrzymanie owalu twarzy. Eliminuje zmarszczki wokół oczu, ust, podbródka, jak i szyi, poprawia kontur twarzy! Wystarczą zaledwie 2-3 minuty dziennie, by osiągnąć takie zaskakujące rezultaty!
Naturalna struktura komórek ciała może być naruszona poprzez złe ciśnienie krwi, jak również starzenie się skóry, co jest głównym powodem jej opadania i zwiotczenia. Głowica pokryta 24-karatowym złotem uwalnia w czasie masażu czyste jony złota, które stymulują produkcję kolagenu w skórze, wygładzającego głębokie zmarszczki, oraz pobudzają mięśnie, ujędrniają i naprężają skórę. Podobnie jak fale jonów złota naturalnie występujące w organizmie, tak samo złote jony w urządzeniu działają na regulację i równowagę bioelektryczną, wspomagają metabolizm i regenerację komórek. Regularny, codzienny 2-3-minutowy masaż zmniejsza zmarszczki wokół oczu, ust, czoła i brody, błyskawicznie zmienia kształt konturu twarzy!
Najbardziej zintensyfikowane działanie masażer wykazuje podczas używania rano i wieczorem.
6,5 tys. wibracji na minutę poprawia ukrwienie skóry.
Regularne stosowanie sprawia, że skóra jest zwarta i elastyczna, a zmarszczki wygładzone.
Podnosi owal twarzy.
Przyspiesza krążenie krwi.
Dotlenia skórę.
Zwiększa elastyczność skóry.
Stosowany z serum wprowadza substancje aktywne w głąb skóry.

IMG_20170405_092957

Mnie on zachwycił, i mimo mojego ograniczonego zaufania do tego typu sprzętu jestem na tak! Mocna 5 z plusem! Masażer poręczny, łatwy w użyciu, działa a to najważniejsze, nie wymaga wielkiego wkładu pracy w upiększanie się, ale niestety sporo kosztuje. Cena za urządzenie to 150,50 zł na oficjalnej stronie Tenex24.pl, ale przeszukując internety widzę że można go zdobyć kilka złotych taniej.

Ciekawy i przydatny gadżet, jak nie jestem przekonana do poprzednio testowanego przeze mnie masażera pod oczy również Dermo Future, tak teraz jestem pod wielkim wrażeniem i śmiało polecam !

Skomentuj

