Nowość Joanna Oillum Baby 0% – Emolienty

Napewno czytają mnie Mamuśki więc kochane tu coś dla Was i waszych pociech 🙂 Zapewne używanie kosmetyków dla dzieci, typowych delikatnych balsamów, żeli przeznaczonych dla miękkiej skórki – ja używam! Używałam przy pierwszym dziecku, i teraz też. Nie jestem wierna jednej marce, lubię eksperymentować, szukać nowości i czegoś co polubię bardziej od poprzednika 🙂 Przy dzieciach nie szaleję aż tak, wiem że mają delikatniejszą skórę i skłonną do podrażnień.

wp_20170221_019

Córka kiedy była mała nie miała żadnych uczuleń, dobrze reagowała na kosmetyki typu Baby. Z synem było nieco inaczej, od małego stosowałam kosmetyki Hipp i Ziaja, ostatnio jednak powróciłam do od lat znanego Johnson’s Baby i tu moje zdziwienie i zmartwienie. Nie wiedziałam na początku skąd ale z dnia na dzień synkowi zaczęły wychodzić krostki. Myślałam że to różyczka na szczęście nie – tylko albo aż uczulenie. Później było tylko gorzej całe ciałko było obsypane czerwoną chropowatą brzydką „kaszka”, a gdzieniegdzie zauważyłam objawy AZS. Nie myślałam że to od lat znanego i chwalonego kosmetyku, uczulenie zrzucałam na jedzenie, owoce i proszek. Kiedy już wszystko odstawiłam dopiero siostra powiedziała mi o przypadkach uczuleń na Johnson’s. Szybko chciałam zaopatrzyć dziecko w inne kosmetyki, tym razem specjalistyczne emolienty. Jak wiecie cena jest dość wysoka (nie, nie oszczędzam na dzieciach 🙂 ale na jednej półce z  Emolium znalazłam do złudzenia przypominający znany Oilan odpowiednik marki JOANNA Oillum Baby 0%.

wp_20170221_022

Zaopatrzyłam się w emulsję do kąpieli oraz balsam do ciała. Tego samego dnia zastosowałam oba kosmetyki. Emulsji jak w instrukcji wlałam jedną nakrętkę. Woda zabarwiła się na mleczny kolor. Emulsja nie jest tłusta i dobrze bo nie ma problemu z myciem wanny. Zapach neutralny, tzn nie ma zapachu. Buteleczka o pojemności 250 ml, starcza na około miesiąc. Nieduże poręczne opakowanie, dozownik z małą dziurką, także nie ma strachu że „przelejemy”.

Dermatologiczna emulsja do kąpieli to unikalna kompozycja emolientów trwale nawilżających i natłuszczających skórę atopową, przesuszoną, wrażliwa, szorstka, łuszczącą się, popękaną, skłonną do podrażnień i alergii.
 
Emulsja wspomaga odbudowę naturalnego płaszcza hydrolipidowego skóry. Generuje powstawanie warstwy ochronnej zabezpieczającej ciało przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia i wspomaga regenerację naskórka. Systematycznie stosowana zmniejsza podatność skóry na łuszczenie się i powstawanie podrażnień.
 
Wskazania: do skóry atopowej, delikatnej, przesuszonej oraz skłonnej do podrażnień i alergii.

Po kąpieli nasmarowałam syna balsamem. Fajna lekka ale i gęsta konsystencja, nieco lepka, ale fajnie się rozsmarowuje i szybko wchłania. Nie ma problemu z pobrudzonymi śpioszkami, czy plamami. Pamiętam jak się wściekałam jak córka była noworodkiem i natłuszczałam ją oliwką która plamiła koszmarnie wszystkie ciuszki. Przy Oillum Baby marki Joanna nie obaw przed jakimkolwiek utłuszczenie, bo szybciutko wsiąka w skórę. Tubka 200g – balsam jest bardzo wydajny.

Delikatny balsam do ciała polecany dla skóry atopowej, przesuszonej oraz skłonnej do alergii i podrażnień. Zaawansowana formuła balsamu zapewnia kompleksową pielęgnację skóry wrażliwej: natłuszcza, wspiera odbudowę bariery lipidowej nawilża i zapobiega utracie wody łagodzi podrażnienia, regeneruje naskórek chroni przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych

Najważniejsze składniki aktywne:

  • Trójglicerydy kaprylowo-kaprynowe – przywracają elastyczność, natłuszczają, zmiękczają i wygładzają naskórek
  • OleoComplex – zestaw trzech olejków: migdałowego, makadamia i słonecznikowego, dostarcza kwasów linolowego i oleinowego wzmacniających barierę ochronną oraz protein, soli mineralnych, witamin A, E, D i witamin z grupy B
  • Izostearynian Izostearylu – naturalny emolient, który chroni przed utratą wody i zapobiega wnikaniu szkodliczych czynników w głąb skóry
  • Alantoina i Pantenol – łagodzą podrażnienia, zaczerwienienia i swędzenie, zapewniają regenerację i odbudowę naskórka

Nie planowałam tego posta jednak szczerze zdziwiłam się i to bardzo, oczywiście pozytywnie. Wyżej opisałam problem jaki miał mój synek. Po użyciu tych kosmetyków, w porównaniu i innymi emolientami, jestem mile zaskoczona. Po dwóch dniach, dwóch aplikacjach skóra syna wracała do normy. Krostki nie były już takie szorstkie, kolor wrócił do normalności, po tygodniu wszystko znikło. Atopowe plamy poznikały, skórka znów jest mięciutka i gładka. Kosmetyki kupiłam w Super Pharm i za oba zapłaciłam 21 zł. Jest to fantastyczna cena i super pomoc dla super mamy 🙂

wp_20170221_020

Pewnie niektóre z mam są przeciwne tego typu kosmetykom bo zawierają PEGi jednak przeglądając całą gamę kosmetyków dermatologicznych, nie znajdziemy niestety żadnego które jest wolne od chemicznych związków, a patrząc na resztę składu mają jednakowy. Zatem wybierając mniejsze zło wybierzmy tańszy odpowiednik. Markę Joanna znam od lat, nie tylko lubię ją dlatego że jest moją imienniczką, ale ogólnie ma dobre jakościowo kosmetyki. Zaufałam jej i ufać będę, niestety światowa marka bardzo mnie zawiodła, ale przynajmniej po raz kolejny uświadomiłam sobie jaka Polska jest wielka ! Polska marka, nasze dobrodziejstwa – już wiem że szybko z Oillium Baby nie zrezygnuję 🙂

wp_20170221_036

Skomentuj

