AVA Laboratorium ECO Garden nawilżający Krem Organiczny

Po kolejnej przerwie wracam i to już na swoje! Mam już sprzęt na którym mogę śmiało pracować. Kiedy nadrobię wszystkie zaległości i uda się zrealizować mój plan to zbombarduje Was w najbliższym czasie nowościami 🙂 A mam wiele asów w rękawie 😛

Dziś pochwalę certyfikowany organiczny kremie nawilżającym z ekstraktem z świeżego ogórka. Kuracja nawilżająca 20+ ja się jeszcze mieszczę w przedziale, jednak wiem że oznaczenia na kremach względem wieku też nie do końca są odzwierciedleniem, jedynie przybliżeniem tego czego nasza skóra potrzebuje.

wp_20170129_040

Właściwościami kremu AVA Laboratorium jest nawilżenie, wygładzenie i odżywienie, delikatnie rozjaśni piegi i przebarwienia. Krem zadba o nasze naturalne piękno i pielęgnacje, krem jest uniwersalny, idealny do cery suchej, tłustej i mieszanej. Naturalne składniki kremu stanowią aż 99% w tym 28% składników organicznych z monitorowanych plantacji. Uwielbiam naturalne kosmetyki, uwielbiam żyć w zgodzie z matką naturą, choć nie jestem eko freakiem. Jak już wspomniałam o składnikach to je Wam przybliżę:

Naturalny emulgator z oleju palmowego, kokosowego i manioku, oliwy z oliwek, skwalan z oliwy z oliwek, witamina E wzmocnią naturalne funkcje ochronne skóry. Oczywiście ekstrakt z świeżego ogórka, roślinne wyciągi i woski kwiatowe.

A teraz dorzucę swoje 5 groszy. Stosuję krem już ponad miesiąc, używam go codziennie rano. Krem jest bardzo wydajny, miesiąc  stosowania a z słoiczka nie wiele produktu ubyło. Konsystencja dość śmieszna jakby śmietana z mąką, niby zbita i gładka ale czuć minimalne grudki – właśnie jak mąka. Kolor kremu mało atrakcyjny szarawo zielonkawy, ale za to zapach przyjemny, świeży i delikatny. Nakładając krem na twarzy naprawdę nie potrzeba dużej ilości, fajnie się rozprowadza na buzi, szybko wchłania. Momentalnie nawilża i co jeszcze zauważyłam matuje, buźka nie świeci się i nie jest tłusta. Po miesięcznym stosowaniu widać poprawę kondycji skóry. W czasie zimy i włączonych grzejników każdy chyba odczuwa lekki dyskomfort. Ja mam tendencje do przesuszania się skóry twarzy, i niekiedy nawet po przemyciu twarzy wodą czuję nieprzyjemne napięcie. Na szczęście dzięki Eco Garden i codziennej porannej pielęgnacji nie odczuwam już nieprzyjemnego ściągnięcia. Skóra jest super nawilżona, czuć gładkość i ujędrnienie. To co lubię to że szybko się wchłania i nie zostawia tłustej powłoki na powierzchni skóry. Krem jest lekki nie obciąża i nie czuć lepkości.

Krem idealnie sprawdza się do każdego typu cery, dodatkowo stanowi super lekką bazę pod makijaż, w chwilach totalnego przesuszenia skóry błyskawicznie radzi sobie z problemem. Ostatnio stosowałam go na szorstkie łokcie i powiem że w ciągu kilku chwil naprawdę problem zniknął!

wp_20170129_045

Opakowanie nawiązuje do trendu eko, tekturowe pudełeczko z szorstkiej tektury, aplikacje zielone mocno związane z Gardenem 🙂 Wewnątrz plastikowy słoiczek o pojemności 50 ml. Cena za krem to około 35 zł. Jak dla mnie cena znośna, a myśląc o cudach natury jakie są zamknięte pod zielonym wieczkiem nie ma wątpliwości że to krem dla godny polecenia, krem dla każdej z nas.

wp_20170129_046

Podsumowując krem nawilżający do każdego typu cery, zarówno na dzień jak i na noc. Przedział wiekowy niby 20+ ale jako dodatkowa pielęgnacja dla 30/40 czy nawet 50 + będzie super. Naturalne składniki w 99% więc nie mają prawa uczulać. Lekki, przyjemny dla buzi no i bardzo wydajny poprzez gęstą konsystencję. Jak dla mnie 10 na 10, ale przyznam się szczerze że przez pierwsze dni nie byłam nim zachwycona. Na początku nie odpowiadał mi zapach i mączna konsystencja, ale nie odpuściłam mu i po kilku dnia już się zaprzyjaźniliśmy 🙂

wp_20170129_040

Więcej na temat eco certyfikowanych kosmetyków znajdziecie na stronie Ava Laboratorium 🙂

Skomentuj

