Dermo Future Technology przedstawia Profesjonalne urządzenie masujące

Przepraszam za tak długą nieobecność, ale niestety siła wyższa. Mój komputer odszedł już na dobre, póki co nie mam sprzętu na którym mogę pracować dlatego mam straszne zaległości i braki a dzisiejszy post powstał dzięki grzeczności mamy która pożyczyła mi laptopa 🙂 Także mamuś dziękuje 🙂

Dzisiaj miałam w planach inny wpis jednak znalazłam coś nieco lepszego, mianowicie Profesjonalne Urządzenie masujące do usuwania zmarszczek pod oczami i w okolicy ust.

wp_20170211_007

Fantastyczne mini urządzenie które delikatnie wibruje, małe nieco przypominające termometr, zakończone metalową zaokrągloną wypustką. Innowacyjne urządzenie które włączone lekko wibruje i podgrzewa skórę co prowadzi do „wyprasowania” zmarszczek.

DermoFuture Technology to profesjonalne urządzenie masujące do likwidacji zmarszczek oraz wprowadzania substancji aktywnych zawartych w kremie w głębsze warstwy skóry. Aparat służy do usuwania zmarszczek w okolicach oczu i ust, posiada wygodny kształt głowicy, by ułatwić aplikowanie na skórze przy konturach twarzy, wokół oczu, nosa i ust. Rozgrzewa skórę do 40°C. Urządzenie wykorzystuje jonizację w celu odpowiedniego przenikania kremów przeciwzmarszczkowych, jak również funkcję delikatnego masażu wibracyjnego, by wygładzić i usunąć drobne zmarszczki. Sposób użycia: Umieść odpowiednią ilość kosmetyku na zmarszczkach wokół oczu i ust. Masuj delikatnie końcówką masażera skórę wokół oczu i ust oraz wzdłuż zmarszczek. Masaż urządzeniem wprowadza kosmetyk w głąb skóry i wygładza zmarszczki, zwiększa napięcie skóry. Masuj do wchłonięcia się kosmetyku. Po użyciu masażera skóra wyraźnie pracuje, dzięki czemu zmarszczki zmniejszają się.

Sposób użycia bardzo prosty, na początek wiadomo trzeba urządzenie zasilić baterią, następnie na czyszczoną okolicę oczu nakładamy krem. Ja stosuję Intensywny wypełniacz zmarszczek Dermo Future dla podwójnego efektu. Krem nakładamy nie wklepujemy, tym już zajmie się nasz masażer. Włączamy srebrnym przyciskiem aż zaświeci się czerwona dioda, poza tym usłyszymy lekkie bziuczenie a wibracje poczujemy przy kontakcie z skórą. Przykładamy metalową końcówkę w okolice oczu, w miejscu gdzie nałożyliśmy krem, wibracje wklepują kosmetyk w głąb skóry. Po włączeniu urządzenie wykorzystuje jonizację (jak przy jonoforezie) dla odpowiedniego przenikania kremu w głębsze warstwy skóry. Krem jak i urządzenie stosuję również w okolice ust jak i „lwią zmarszczkę” no i czoło. Nie przestraszcie się jak poczujecie ciepło, ja na początku wystraszyłam się że masażer się przegrzał choć minęła chwila od włączenia. Jednak dopiero po doczytaniu opisu urządzenia zauważyłam notkę że nagrzewa się on do 40 stopni, co nie powiem działa relaksująco.

A teraz moje odczucia. Wszystko fajnie, super urządzenie, szczególnie dla kogoś kto lubi gadżety tak jak ja 🙂 Jestem bardzo zadowolona że dzięki Testowaniu z Twoje Źródło Urody mogę poznać takie super nowości. Masażer jest rewelacyjny, krem wchłania się szybko, takie mini wibracje działają bardzo relaksująco i kojąco. Zabieg stosuję co wieczór, zawsze po kąpieli mam swój rytuał pielęgnacyjny, tym razem zamiast wklepywać krem pod oczy, robi to za mnie masażer. Po 3 tygodniowym stosowaniu efekty są minimalne. Ja wiem że nie da się napiąć zwiotczałej i pozbawionej kolagenu skóry i cofnąć o 10 lat, jednak jak dla mnie masażer nie jest niezbędny, choć jest całkiem przyjemny. Może nie prasuje każdej zmarszczki ale fantastycznie relaksuje i odpręża. Efekty hmm… może jakieś tam są, małe zmarszczeczki które tworzą się wokół oczu lekko się zmniejszyły, tzn bardziej to efekt napięcia i wymasowania, zrelaksowania skóry, nie powiem bo dalej są jednak płytsze. Mając na karku już 30 lat niestety zwraca się uwagę na takie rzeczy, zmarszczki to zmora ! Jeszcze 2-3 lata temu nie zwracałam na to uwagi jednak kiedy już tak drastycznie 3 wchodzi do gry zaczyna się na to patrzeć, choć nie jestem przewrażliwiona na temat wieku bo ja oboiście zatrzymałam się na 23 latach 🙂

wp_20170211_016

Ale wracając do tematu, Profesjonalne urządzenie do masażu to fajny gadżet. Dla dziewczyn i kobiet które lubią o siebie dbać lub walczą z uporczywymi zmarszczkami wart wypróbowania. Myślę że nie jest on niezbędny, szczególnie że jak dla mnie sporo kosztuje., najniższa cena jaką znalazłam to 104 zł z groszami. Osobiście gdybym miała go kupować raczej bym się nie skusiła. Jak wyżej wspomniałam fajny gadżet, łatwy w użyciu, zasilany bateryjką, nie wymaga żadnych szkoleń 😛

6tag_290117-094927

A więcej oo marce znajdziecie tutaj 🙂

Skomentuj

