Party Time z Shiny Boxem – Karnawał wciąż trwa :)

Po chwilowej przerwie znów do Was wracam. Niestety brak czasu, komputera i pogoda wprowadziły mnie w istny stan lenistwa! Mam tyle zaległości że w głowie się nie mieści, ale dzisiaj pożyczyłam komputer od mamy więc mam nadzieje że choć trochę uda mi się wrócić na właściwe tory. Mój stary laptop już po raz kolejny wyzionął ducha, wydaje mi się że to już jego ostatni raz, i raczej ratunku dla niego nie widzę, jedynie wymiana na lepszy model 😛

Ale nie po to tu jestem, a po to by dzisiaj przedstawić Wam najnowszego Shiny Boxa, styczniowa edycja dotarła do mnie już w poniedziałek, jednak nie mogłam się zebrać żeby jako pierwsze z pierwszych się nim pochwalić. Party time to karnawałowa zawartość, głównie skupiająca się na kosmetykach kolorowych i make-up ie. A co dokładnie znalazło się w paczuszce …

wp_20170124_031

Zacznę jak zwykle od mich faworytów 🙂 Zawsze jak otwieram pudełeczko muszę odrazu wszystkiego wypróbować, otworzyć, powąchać, sprawdzić pierwsze wrażenie. I tu miłość od pierwszego wrażenia ..

1.Bell – modelujący żel do brwi. Wypełniająca mascara do brwi w żelu optycznie wypełnia ubytki – dzięki niej brwi przez cały dzień są podkreślone, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko. Wyprofilowana szczoteczka sprawia, że aplikacja jest łatwa i precyzyjna. Super mini szczoteczka, super dobrany kolor który wydaję mi się do każdego będzie pasował. Po prostu rewelacja! Rezygnuję z moich cieni do brwi przerzucam się na tę maskarę! Cena za produkt 9,99 zł nie jest wysoka a produkt naprawdę super.

wp_20170124_024

2.Numer dwa JOKO Make Up – emulsja rozświetlająca. Multifunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała zawiera drobinki odbijające światło, które nadają skórze jedwabisty połysk i zachwycającą promienność. Możesz stosować go punktowo na kości policzkowe, dekolt, pod łuk brwiowy lub połączyć z podkładem. Na 100 % olśnisz wszystkich wyjątkowym blaskiem! Są trzy kolory tego rozświetlacza, mi trafił się Dangerous Woman pod numerem 203. Idealny dla mnie choć nie ma się mnie co bać. Kolor super niby z początku można mieć pewne ale bo jednak po nałożeniu na twarz widać różnicę kolorystyczną, ale zaraz się wchłania i zostaje jedynie magiczny połysk 🙂 Drobinki są malusieńkie więc też nie ma efektu osypania brokatem. Fajny produkt i piękny zapach. Cena za 25 ml to 9,99 zł myślę że opłacalny zakup 🙂

3.Kolejny punkt to krem pod oczy, cena mnie nieco przeraziła bo szczerze nie zapłaciłabym tyle za krem – 15 ml cena 64 zł Marka L’Orient Zawiera unikalną kombinację minerałów z Morza Martwego, witamin, protein i naturalnych ekstraktów roślinnych. Stosowany regularnie spłyca zmarszczki, usuwa opuchliznę i cienie pod oczami. Pozostawia okolice oczu promienne, pełne naturalnego blasku. Idealny do codziennej pielęgnacji na noc i na dzień dla każdego rodzaju cery. Plus za pojemnik z pompką, który nie ma w środku rurki, a denko po naciśnięciu samo się podnosi wypychając krem.

wp_20170124_016

4.Schwarzkopf Gliss Kur Fiber Therapy Regenerująca w olejku. Schwarzkopf często gości w pudełkach Shiny Box, i to często z nowościami. Produktu nie znam i chętnie wypróbuje. Eliksir w olejku, stworzony do włosów przeciążonych przez zabiegi koloryzacyjne i stylizacyjne. Zapewnia podwójny efekt dzięki dwufazowej formule: upiększający olejek dodaje blasku i miękkości, a regenerująca formuła ze spajającym włókna włosa OMEGAPLEX® odbudowuje włos od środka przez naprawę jego zniszczonych włókien. Nie wymaga spłukiwania.

wp_20170124_015

5. Faberlic – cień do powiek w kredce. Kosmetyk, który idealnie sprawdzi się w charakterze eyelinera lub cienia, rozcierając go na powiekach. Posiada jedwabistą konsystencję, bardzo łatwą w aplikacji. Kredka nie wymaga ostrzenia. Nie rozmazuje się oraz nie roluje na powiekach w ciągu dnia. Doskonały efekt na zabawę karnawałową, który utrzyma się przez całą imprezę. Kolor niebieski lekko brokatowy bardzo lekki mało widoczny, bardziej zostawia rozświetlenie niż kolor, cena 22,50 zł. Markę znam od parunastu lat 🙂 kiedyś byłam nawet konsultantką Faberlic.

6 i 7 NEICHA luksusowe rzęsy + klej. Niestety nie potrafię doklejać sobie rzęs, nie potrafię, nie mam cierpliwości dlatego też nie zachwycam się tym produktem, choć wiem że niektórzy szaleją za sztucznymi rzęsami. Cena za produkty rzęsy – 16,90 za opakowanie i klej w pędzelku 14,90zł

wp_20170124_013

8. BANDI maska ryżowa – Dzięki bogatej zawartości witamin i minerałów, błyskawicznie wygładza skórę, intensywnie nawilża i rozjaśnia przebarwienia. Idealna przed „wielkim wyjściem”, usuwa objawy zmęczenia, napina skórę, odświeża i rozświetla wygląd cery dodając jej promienności. Saszetka w cenie 6,90 zł cena porównywalna do innych maseczek tego typu, jestem jej bardzo ciekawa i coś czuję że dziś jest jej dzień 😀

wp_20170124_028

9.Mini tubka pasty BlanX Med, słyszałam że to bardzo dobra pasta jednak ja póki co odkładam ją do mojego pojemnika z próbkami i wyciągnę na wiosnę jak mąż zabierze mnie gdzieś na weekend 🙂

wp_20170124_022

10.Kolejny mini gratis 🙂 Mały flakonik lakieru do paznokci, iście karnawałowy, z mieniącymi drobinkami. Super kolorek błyszczący chabrowy z brokatem i odbijającymi światło drobinkami.

Jak widzicie sami zawartość całkiem godna polecenia. Mi się bardzo podoba bo uwielbiam kosmetyki, uwielbiam nowości i ciesze się jak dziecko z każdego jednego pudełka. Subskrybuje Shiny Boxa z przerwami już ponad rok, miałam ciche dni kiedy rezygnowałam z zamawiania, jednak to już chyba uzależnienie i zawsze wracałam. Próbowałam również innych kosmetycznych boxów jednak powiem szczerze Shiny jest najlepszy. A jeśli Ty chcesz rozpocząć swoją przygodę z boxami chętnie odpowiem na pytania i doradzę.

logoshinybox 

6tag_240117-154852

A jeśli chcesz dowiedzieć się o mnie więcej zapraszam na instagram i Fanpage.

Skomentuj

