Świąteczny nastrój z Aliexpress

Niestety czas ucieka nieubłaganie, po świętach już drugi tydzień a ja dopiero dziś pokazuje Wam co świątecznego upolowałam na Aliexpress. Uwielbiam różnego typu gadżety, jak wiecie ładne rzeczy też więc zakup pierdułek z aliexpress to dla mnie chleb powszedni.

Pierwsze co zakupić musiałam to oczywiście słodki sweterek, ale nie taki zwykły bo na butelkę 🙂 Fantastyczny dodatek na świąteczny stół, piękny stylowy i mega świąteczny. Piękne wełniane wdzianko i w komplecie reniferowa czapeczka. Czyż nie wspaniałe? Dodam że zapłaciłam za ubranko około 8zł i szczerze jestem zachwycona, jest naprawdę rewelacyjne, i dobrze uszyte. Jakość 1 klasa jak za tę cenę. nie wystają żadne nitki, nie jest zmechacone, zaciągnięte REWELACJA!

Kolejnym wypasinym gadżetem jest klozetowy Święty Mikołaj. Tak dobrze przeczytaliście 🙂 Ubranko na WC, jak to się mawia Święty Mikołaj patrzy także utrzymaj porządek w ubikacji.Wdzianko na deskę przypominające głowę mikołaja, i dywanik jako mundurek. dodatkowo również bieżnik z miejscem na papier jednak ja do niego wsadziłam chusteczki i postawiłam na stole. Wszystko wykonane z fajnego materiału, bardzo dobrze uszyte, oczywiście jest to sezonówka więc też nie maco liczyć na niesamowitą jakość. Materiał na deskę z gumką, mięciutki miły w dotyku materiał, każdy element  elegancko skrojony. Dywanik pod spodem ma silikonowe antypoślizgowe wypustki, takie jak w dziecięcych skarpetkach, więc nie powinien się plątać po łazience a będzie bacznie czuwał przy mikołaju. Bieżniczek jakościowo kiepski, coś czuję że szybko się rozciągnie i zmechaci, materiał jak flizelina ale bardzo kiepska jakościowo. Cena za komplet 3 sztuki – 26zł.

No i pozostając w klimacie świąt zamówiłam pakiet kokardek i śnieżynek aby na zewnątrz przyozdobić nieco świat. Pakiet kokardek 30 sztuk i śniezynek w sumie wyniósł mnie niecałe 5 zł a jest naprawdę tego sporo. Kupiłam je z myślą o przywieszeniu na choinki jednak też świetnie sprawdziły się jako dodatki do prezentów 🙂

wp_20161229_010

A Wy nabiliście jakieś świąteczne gadżeciki? albo nie koniecznie świąteczne. Ja już jestem uzależniona od zakupów na tej stronie. Niestety jedynym minusem przesyłek z aliexress jest czas oczekiwanie 🙂 trwa to miesiąc czasem i dłużej, no ale też niekiedy krócej jednak co jak co niby wiesz na co czekasz a i tak jak przychodzi paczka cieszysz się jak dziecko 🙂 Nie ukrywam że każdego ranka czekam na listonosza i wyglądam przez okno, pijąc kawę aż podjedzie i wrzuci mi coś przez bramę 😀 w końcu w każdym z nas tkwi dziecko.

Skomentuj

