Mydło w płynie do kąpieli – Hergon Big City

Dziś nieco odmiennie, ale chyba wdrążę tu wątek dziecięcy 🙂 Dostaliśmy do wypróbowania mydło w płynie, do kąpieli dla dzieci. Mydło / płyn jak zwał tak zwał jednak jedno jest pewne służy do kąpieli i mycia 🙂 Lubię produkty typu king size, duże praktyczne i dobre. I tu się nie zawiodłam

Płyn marki Hegron który Testuję dzięki Twoje Źródło Urody. Spośród 3 opcji wybrałam Big City o zapachu egzotycznych owoców. Płyn oddałam w ręce moim małym asystentom, testuję nie tylko jak ale i moi najbliżsi. Moja 6 letnia córka zaraz po odpakowaniu przesyłki poszła się kąpać. Jak na jej pierwszy rzut oka i szczerą ocenę „SUPER!” Duża butla z pompką co znacznie ułatwia obsługę i dozowanie. Wlewając płyn bezpośrednio do wanny szybko się pieni, a co najważniejsze cudownie pachnie. Zapach słodki, jakby guma balonowa, nie wiem może rzeczywiście to tropikalne owoce, choć dla mnie tropikalne owoce kojarzą się z egzotycznymi a te z cytrusami, tu jednak guma balonowa 🙂 Płyn o lekkiej i nie lepiej konsystencji, „wyciśnięty” bezpośrednio na rękę jest nieco bardziej płynny niż standardowe mydło do rąk. Czytając etykietę widzimy że produkt przeznaczony dla dzieci od 3 lat, moja córa ma 6 i dość bardzo delikatną skórę., często się zdarza że płyny i szampony uczulają ją i na skórze robią się brzydkie czerwone plamy, które swędzą. Do każdego nowego produktu podchodzę z dozą niepewności, i w tym przypadku nie było inaczej. Kiedy córka wskoczyła do wanny i użyła mydła Big City obserwowałam ją właśnie pod kątem uczulenia, na szczęście kąpiel obeszła się bez żadnych podrażnień. Kolejne podejście już dość odważne, niby płyn przeznaczony dla dzieci powyżej 3 lat ale że dzieci kąpały się we dwójkę to i płyn został poddany testom przez mojego półtorarocznego syna. Nie, nie jestem wyrodną matką, i znam skórę mojego syna, jest mniej podatny na uczulenia czy przesuszenia skóry, choć wiadomo jest ryzyku.

Podczas kąpieli dzieciaki miały super zabawę w wannie wypełnionej pianą. Chlapały się, bawiły w pianie były od stóp do głów. Kolejny plus za nie podrażnianie oczu. Mimo całej twarzy w pianie, płyn nie szczypał w oczy i nie psuł zabawy. Produkt testowany dermatologicznie, posiada naturalne pH.

Kosmetyki dla dzieci, jak każda mama wie są znacznie bardziej delikatniejsze niż te dla nas, dorosłych. Ja z własnego doświadczenia wiem że moja córka nie może używać wszystkiego co w praktyce przeznaczone dla dzieci, także bardzo się ciesze że Hegron zdał test na szóstkę z +. Syn ma mniej podatną na uczulenie skórę, więc jeśli córka może używać jakiegoś produktu on również. Tym bardziej cię cieszę że płyn ma tak dużą pojemność za tak niewiele. 950 ml za 16 zł jak dla mnie super cena i super pojemność. Mając dwójkę dzieci wszystkiego idzie podwójnie. Płyn jest uniwersalny nie ma na opakowaniu księżniczek czy aut także córka chętnie go używa. Jeśli ktoś ma taką 6 letnią księżniczkę w domu zapewne wie że produkty księżniczkowe czy różowe dla dziewczynek a reszta niebieska/zielona z autami dla chłopców. Na etykiecie mamy parę ludzików w mieście także produkt dla nas wszystkich 🙂

wp_20161214_011

Patrząc tak na całokształt, i doszukując się jakiegoś minusa nie znalazłam go, myślałam, myślałam i nic, więc wyliczę wszystkie plusy:

* Pojemność i cena – niecały litr płyn w cenie 16 zł, jest to naprawdę rewelacyjna cena i jaka pojemność ! Patrzę też przez pryzmat czasu kiedy chodziłam z córką po drogeriach i szukałam produktów do kąpieli i wtedy nie ważne była cena, pojemność ważna była postać na obrazku!

*Patrząc na punkt wyżej aplikacja. Obrazek na opakowaniu uniwersalny, nie ma naocznie zaznaczonego produktu dla dziewczynek czy dla chłopców jest po prostu uniwersalny 🙂

*Zapach – nie jest przesłodzony waniliowy, sztuczno truskawkowy, jest poprostu inny, niby owoce tropikalne ale dla mnie guma balonowa, choć nikt w sumie nie powiedział że guma balonowa nie jest z owoców tropikalnych 🙂

*Pojemnik z pompką – dziecinnie prosta obsługa, już mój półtoraroczny syn wie jak to działa, i chętnie sam się obsługuje. Ważne też jest że to miękki plastik i przy upuszczeniu na posadzkę nie stłucze się:)

*Brak podrażnień, uczuleń, plam, produkt dermatologicznie przebadany, ale i przetestowany przez moich asystentów i wiem że nie podrażnia delikatnej skórki dzieciaczków, dodatkowo nie szczypie w oczy, delikatnie myje i nie wysusza skóry.

*Piana! Oj tak super się pieni, wlany bezpośrednio do wanny i pod strumień super się pieni.

wp_20161214_007 wp_20161214_001

Podsumowując, i w swojej karierze”matki” szukając, próbując i testując już nie jeden płyn, nie jednej marki i  firmy, Hegron stawiam wysoko w czołówce. Oczywiście są i lepsze od niego ale szczerze patrząc na pojemność i cenę no inne plusy ten płyn Big City zdecydowanie staje na podium 🙂 Jako podwójna mama naprawdę polecam!

Skomentuj

