All I want for Christmas is Shiny Box – Grudzień 2016

Znów byłam chwilę nieobecna, ale musicie wybaczyć, dwójka dzieci, przygotowanie do świąt, a później święta, rodzina się zjechała, mąż w delegacji a teraz jakieś chorubsko paskudne mi się przytelepało, ale jak sobie obiecałam dzisiaj zrobić wpis tak też robię 🙂

Chcę przedstawić Wam Shiny Boxa z edycji grudniowej, był on u mnie już przed świętami ale jakoś nie mogłam znaleźć chwili wolnego, dziś znów jestem nieco z myśleniem i reagowaniem opóźniona, także za jakiekolwiek błędy w pisowni czy mało logiczne zdania przepraszam 🙂

wp_20161220_002

Pudełko iście prezentowe rozmiar XXL zawartość zachwycająca, ale co roku w grudniu Shiny rozpieszcza. Zacznę jak zawsze od mojego pudełkowego faworyta.

wp_20161220_004

1. Mieszadełko – Zestaw pięciu produktów do samodzielnego przygotowania np. balsamu do ciała, balsamu do ust, peelingu malinowy, odżywczo-nawilżającej maseczkę do włosów lub serum olejowego. W skład zestawu wchodzi: 15 ml oleju z pestek malin, 15 ml oleju z orzechów włoskich + zapach pomarańczowo-cynamonowy, 45 ml oleju kokosowego, 5 g wosku pszczelego bielonego oraz 50 g peelingu z pestek malin. W zestawie znajduje się instrukcja umożliwiająca stworzenie aż pięciu różnych produktów do pielęgnacji. Jak dla mnie rewelacja! Czegoś takiego mi było trzeba, lubię kosmetyki to fakt ale teraz lubię je jeszcze bardziej 🙂 Wiem co jest w środku, wszystkie składniki naturalne, sama sobie jestem producentem REWELACJA !! Cena zestawu 30zł więc nie dość że kosz nie wielki to wiele radości, poza tym jest to świetny pomysł na prezent czyż nie ?

2.PROSALON – Mleczko nawilżające Lekkie mleczko znakomite do pielęgnacji przesuszonych końcówek oraz cienkich, delikatnych włosów. Dzięki obecności aminokwasów oraz innych składników aktywnych dogłębnie nawilża włosy i ułatwia ich ułożenie. Proteiny soi wzmacniają suche włosy, przywracają im zdrowy wygląd, a wyciągi z alg i marakui pomagają zdyscyplinować włosy trudno podatne na układanie. Lubię odżywki w sprayu, bo są łatwe w użyciu i szybko działają, nie muszę martwić się wcieraniem, spłukiwaniem itp. Cena 12 zł.

wp_20161220_008

3.FARMONA krem ekstremalny dla sportowców na wielkie mrozy 🙂 11,50 zł Specjalna receptura testowana w ekstremalnych warunkach klimatycznych, zawiera bogactwo składników aktywnych AntiFrost System, alantoinę, witaminą E, d-pantenol, lanolinę i filtry UV, które skutecznie zabezpieczają skórę przed silnym mrozem, zimnym wiatrem, gwałtownymi zmianami temperatury oraz tworzą wysoką ochronę przed szkodliwym działaniem promieniowania słonecznego. Krem tworzy na powierzchni skóry niewidoczną barierę ochronną, która zabezpiecza przed odmrożeniem i szkodliwym działaniem promieni UV. Delikatnie natłuszcza, odżywia i regeneruje skórę oraz łagodzi podrażnienia i mikrouszkodzenia. Ten produkt już znałam z poprzedniej zimy, kupiłam go dla dzieci na zimę, jest naprawdę świetny, chroni skórę a dodatkowo nawilża, kremując buzię kompletnie nie czuć ani małego powiewu chłodnego powietrza, jakby maska 🙂 Polecam , szczególnie dla maluszków.

wp_20161220_007

4.BioOleo mix rodzajów a u mnie olej arganowy. BioOleo znam i cenie sobie ich za naturalność 🙂 Słoiczek z pipetką 30 ml cena 60 zł Oleje sprowadzane z Afryki, Maroka i Hiszpanii, które regenerują, odżywiają, detoksykują ciało sprawiając, że stajemy się bardziej odprężeni. Zawierają prawdziwe bogactwo składników odżywczych. W zestawie znalazły się wymiennie oleje: marula, avocado, argan, słodki migdał, z nasion marchwi, macadamia, jojoba.

wp_20161220_011

5.Tusz do rzęs Zoom Lash PERFECT BEAUTY cena 6,30zł Specjalnie wyprofilowana szczoteczka tworzy teatralny efekt na rzęsach zwiększając ich objętość i precyzyjnie je rozdzielając. Dostępna w odcieniu intensywnej czerni, która nada spojrzeniu wyrazistości i głębi. Nie zawiera parabenów. Jakoś nie jestem przekonana do nie znanych mi tuszów do rzęs, jestem wierna od kilku już lat mojemu jedynemu z Yves Rocher 🙂

wp_20161220_012

6.Lakier Constance Caroll Lakier do paznokci z winylem, który po nałożeniu na paznokcie pozostawia długotrwały efekt trwałości połysku. Każdy lakier posiada innowacyjny pędzelek 4D BIG SUPER BRUSH o podwójnej ilości włosia formowanego. Ułatwia on rozprowadzenie lakieru na płytce i skraca czas aplikacji. Jedno pociągnięcie pędzelkiem pozwala umieścić produkt tam gdzie powinna się znaleźć. Głębokie szlifowanie włosia do 4,5 mm zapobiega tworzeniu się bruzd. Mała kuleczka na dnie buteleczki umożliwia lepsze wymieszania lakieru. Zapewnia idealne krycie i ma piękny połysk.Cena 6,30zł mi się trafił kolor miedziany, jednak lakier nie kryje za dobrze muszę malować po 3 warstwy.

wp_20161220_010

7.Oleofarm Len mielony uzyskany w procesie odtłuszczania jest doskonałym składnikiem codziennej zbilansowanej diety. Nasiona lnu wykazują korzystny wpływ na funkcjonowanie układu trawiennego. Ponadto nasiona lnu nie zawierają glutenu. Produkt charakteryzuje się wysoką zawartością białka, błonnika pokarmowego i tłuszczów nienasyconych oraz niską zawartością sodu i kwasów tłuszczowych nasyconych. Utrzymanie prawidłowego stanu zdrowia wymaga zrównoważonego odżywiania i prowadzenia zdrowego trybu życia. Idealny na poświątecznym obżarstwie i noworocznym przejściu na dietę 🙂 200g 8,50zł

wp_20161220_013

8.BISPOL tealighty o zapachu wiśni w czekoladzie, ciekawy zapach ale nie dla mnie. Cena za 6 sztuk w eleganckim pudełeczku 4 zł.

wp_20161220_009

9.I niespodzianka na koniec również mój ulubieniec z tej paczuszki. Jest to dodatek dla subskrybentki 🙂 Najlepszy prezent STENDERS uwielbiam tę markę! Peeling delikatnie złuszcza wierzchnią warstwę naskórka i dogłębnie usuwa zanieczyszczenia sprawiając, że skóra staje się natychmiast jaśniejsza, gładsza i zdrowiej wyglądająca. Sproszkowana łupina orzecha włoskiego stanowią naturalne łupiny ścierające a ekstrakt z płatków i korzenia dzikiej róży dba o odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Cena 79 zł za 75 ml peelingu.

wp_20161220_006

Jak widzicie pudełko godne polecenia, cena jaką za nie zapłaciłam a więc 49zł za miesięczną subskrypcje o nie wiele a jak wiele w środku przyjemności 🙂 Niestety nie osiągnęłam w tym miesiącu statusu VIP bo przerwałam zamawianie na chwilę ale nadrobię zaległości 🙂 VIPy dostają dodatkowe prezenty. Jeśli Ty jeszcze nie należysz do Shiny to zapraszam !

wp_20161220_002

Zapisując się wiele można zyskać, dodatkowo na dniach zaczną się wyprzedaże i pudełka z poprzednich edycji oraz Inspired be. będą za grosze 🙂 W tamtym roku nieźle się obłowiłam zamówiłam chyba 5 pudelek i każde za 1/3 ceny . Boje się trochę tego bo konto mam puste, a wyprzedaże to wyprzedaże i co zrobić? Chyba znów się zacznie cykl z wyznaniami zakupoholiczki 🙂

Skomentuj

