Naturalnie Piękna – prezent od Shiny Box

Jak już Wam kiedyś wspominałam zrezygnowałam z subskrypcji Shiny Boxa jednak tęskniąc za comiesięcznym rozpieszczaniem, znów rozpoczęłam swoją przygodę z zamawianiem pudełeczek. Jak widać nie tylko ja tęskniłam za Shiny Box ale i Shiny box tęsknił za mną przesyłając mi w podziękowaniu za powrót piękne po brzegi wypchane pudełko naturalnych kosmetyków, sygnowane serią Inspierd By...

Prezent cudowny! Miłe zaskoczenie i niespodzianka. Box Naturalnie Piękna jak sama nazwa wskazuje mówi o mnie 😛 ale tak serio, pudełeczko zawiera w sobie mnóstwo kosmetyków o naturalnym składzie. Ciekawe? myślę że tak bo box naprawdę godny podziwu.

wp_20161201_019

Pudełko już samo w sobie wygląda świetnie, surowa tektura z skromną aplikacją. a wewnątrz ….. tam tara tam…

Naturalnie piękny świat wewnątrz pudełka i to co każda kobieta powinna mieć w swojej podręcznej kosmetyczce. Box zawiera naprawdę niezbędne kosmetyki do codziennej pielęgnacji. Seria pudełeczek naturalnie piękna słynie z wyszukanych kosmetyków które zawierają w sobie w większości skład dany nam dzięki naturze, Naturalne składniki to w ostatnich czasach modny trend na bycie eko, i myślę że Inspired by właśnie tę drogę wybrał. Nie ukrywam że bardzo mi się to podoba by brać to co daje nam natura a nie wyszukiwać chemicznych wynalazków. Ale wracając do samej zawartości pudełeczka które tak bardzo poprawiło mi humor 🙂

1.Biały Jeleń – znany już od lat tym razem w postaci hipoalergiczna emulsja do higieny intymnej. Nie wiem jak reszta pań ale ja sobie bardzo cenię tego typu kosmetyki. Wiadomo nasze części intymne to jednak niekiedy temat tabu ale co jak co jest skrawek naszego ciała o który trzeba dbać, i to bardzo. Biały Jeleń utrzymuje naturalną równowagę immunologiczną skóry miejsc intymnych, mniejsza ryzyko występowania infekcji i korzystnie wpływa na błonę śluzową. Łagodzi objawy podrażnień typu pieczenie i świąd. Dodatek kwasu mlekowego obniża pH co zapobiega rozwojowi organizmów patogennych. Zapewnia komfort i długotrwałą świeżość.  Cena 16 zł za 200 ml

wp_20161201_027

2.Shefoot Serum ultra-regenerujące z kompleksem ceramidów. O marce Shefoot już kiedyś pisałam, rewelacyjne kosmetyki do stóp, intensywnie regenerują, nawilżają, dbają o nasze stopy. Nie każdy z nas niestety pamięta aby tak jak o dłonie np zadbać o stopy, a przecież należy im się to bo nie dość że niosą tam tam gdzie chcemy to dźwigają nasz ciężar, a nie zawsze o nie dbamy, dopieszczamy i głaskamy czyż nie jest tak? Dajmy naszym stopom trochę relaksu, zadbamy, wypielęgnujmy i dopieśćmy. Z własnego przykładu wiem że kiedy mamy jesień czy zimę nie skupiamy się tak na stopach bo w końcu całymi dniami owijamy je skarpetami, zakładamy ciężkie buty, nie pokazujemy ich więc nie do końca przykuwamy im tyle uwagi, a naprawdę im się należy 🙂 SHEFOOT serum ultra regenerująca to formuła wzbogacona kompleksem ceramidów o właściwościach odbudowujących naskórek, niwelujących pęknięcia i szorstkość oraz chroniących przed dalszą utratą wody. Cena za 50ml około 25 zł

wp_20161201_028

3.Kultowy już i chyba znany każdemu krem do rąk Cztery Pory roku. tym razem nowość z kompleksem witamin i ekstraktem Neroli. Krem przeznaczony do suchej skóry, od lat stosowałam i znam ten kosmetyk na wskroś. Nigdy mnie nie zawiódł i jest pierwsza pomocą przy przesuszonej skórze dłoni. Krem zawiera glicerynę, kompleks witamin E,A i F które przyśpieszają proces gojenia i nawilżają płytkę paznokcia. Cena 5 zł

wp_20161201_029

4.VIS Plantis od ELFA PHARM serum na zmarszczki. Serię kosmetyków Vis Plantis już wcześniej poznałam z poprzednim pudełeczkiem Shiny Box, poprzednio dostałam maseczkę do twarzy tym razem serum na zmarszczki.Serum z dodatkiem naturalnego peptydu znalezionego w jadzie żmii Tropidoleamus Wagleri. Ciekawa jestem tego kosmetyku bo czytałam dużo na temat wyciągu z śluzu ślimaka i żmii i ponoć działają cuda. Intensywne serum odpręża i relaksuje mięśnie spięte w trakcie ruchów mimicznych. Stosowany na twarz, szyję i dekolt wygładza zmarszczki poprzez rozluźnianie mięśni, hmm… ciekawie brzmi i ty bardziej ciekawa jestem jego działania. Cena za 30ml tubkę to 35zł.

wp_20161201_030

5.BIOPHA wybielająca pasta do zębów z mentolem. Tego kosmetyku również jestem ciekawa. Dość droga pasta wybielająca nieco inna niż dostępne na naszym ryku. Pasta wzbogacona o minerały i sodę oczyszczoną, które naturalnie polerują zęby i usuwają z nich osad. fluor wzmacniający szkliwo oraz odświeżający oddech wyciąg z mięty i chlorofilu. Pasta z certyfikatem Ecocert. Cena za tubkę 100 ml 31 zł.

wp_20161201_031

6.No i coś czego ostatnio mi zabrakło w moim mini magazynku – krem do twarzy. Marka mi kompletnie nie znana AVA Laboratorium seria Eco Garden.Krem organiczny z ekstraktem z świeżego ogórka, bogatego w witaminy C i B, minerały i mikroelementy, krem skutecznie nawilża, wygładza i odżywia skórę, delikatnie rozjaśnia piegi i przebarwienia. Naturalny emulgator oleju palmowego, kokosowego i manioku, oliwy z oliwek i skwalenu z oliwy i witamina E wzmocnią naturalną funkcję ochrony skóry. Cena za 50 ml 35 zł

wp_20161201_032

7.BIOTEQ sztyft po ukąszeniu owadów. Narazie mi się nie przyda, bo z reguły wszystkie gryzące latające szkodniki znikają, ale ciekawy produkt który napewno przetestuję w lecie. Sztyft po posmarowaniu miejsca ukąszenia łagodzi ból, świąd i pieczenie. Specjalnie opracowana formuła zapewnia natychmiastową ulgę po ukąszeniu czy użądleniu.Nadaje się zarówno dla dorosłych jak i dzieci, no i pewnie przekaże go moim dzieciom. Cena około 15 zł

wp_20161201_034

8.Constance Carroll Ultralekki puder bambusowy z jedwabiem. Uwielbiam tę markę bo dzięki niej mogę przenieść się 20 lat wstecz. Specyficzny zapach pudru który przywołuje miłe wspomnienia, jednak tym razem w wersji lekkiej i transparentnej. Nie zatyka porów, doskonale absorbuje nadmiar sebum, w naturalny sposób rozświetla cerę. Mikronizowany bambus wygładza i matuje skórę, dostarczając jej organiczny krzem. Poprzez dodanie jedwabiu optycznie zmniejsza widoczność zmarszczek oraz nadaje cerze delikatnego blasku, jednocześnie ją nawilżając. Dzięki zastosowaniu czaru wirginijskiego pudru działa antybakteryjnie i łagodząco. Cena około 15 zł

wp_20161201_035

9.Joanna – balsam Oleje Świata. Balsam na suche miejsca 3 w 1 z masłem pomarańczowym. Miałam już kiedyś ten balsamik, fajny z malutkim słoiczku idealnie nawilżał usta czy przesuszone łokcie. Mocno nawilżający, z dodatkiem masła shea i witaminy E. Zapach super pomarańczowy, po nasmarowaniu szybko się wchłania i nie czuć tłustej powłoki. Cena za słoiczek 10g to około 7 zł.

wp_20161201_036

Jak widzicie Shiny Box też stęsknił się za mną, bo takiego pięknego prezentu w podziękowaniu za powrót nigdzie nie dostałam. Poza tym patrząc na zawartość Inspired By .. to chyba sama zdecydowałabym się na zakup. Super wypchana paczka po brzegi, naprawdę dobrymi kosmetykami. Coś stworzonego dla Eko Frików 🙂 Niestety cena trochę odstrasza jak na raz ale przeliczając każdą jedną rzecz z osobna tworzy się ładna sumka. A Wy co myślicie o takich niewiadomych boxach? Fajna niespodzianka czy strata pieniędzy? Ja mimo subksrypcji mam mieszanie uczucia choć kiedy przychodzi paczka uważam że to jeden z lepszych wyborów, a później kiedy pieniędzy w połowie miesiąca brak czuje lekkie wyrzuty sumienia 😀

wp_20161201_023

A jeśli i Ty chcesz rozpocząć swoją przygodę z Shiny Box i poczuć się jak Shiny Star wejdź w zdjęcie poniżej i poznaj tajemnice kobiecej radości 🙂 zamawiając subskrypcje co miesiąc cieszysz się regularną wysyłką, ni martwisz się o płatności gdyż pobierane są automatycznie, a każde jedne pudełko wychodzi 10 zł taniej niż kupowane pojedynczo 🙂

logoshinybox

2 Comments Add yours

  1. Misaki pisze:

    Piękne pudełko z jeszcze piękniejszą zawartością.:)

  2. Marta pisze:

    Też chcę taki prezent! 😀

Skomentuj

