Aliexpressowe cuda część 2 / napewno nie ostatnia

Moje Aliexpressowe nałogowe zakupy nadal trwają, powoli przychodzą do mnie paczki które zamówiłam jeszcze w listopadzie. Oczywiście podzielę się tu z Wami moimi nowościami z „wielkiego azjatyckiego świata” 🙂

Ostatnio wielki szła był na naszywki, największe domy mody promowały naszywki na kurtkach, apaszka, koszulach, spodniach. Nie ukrywam podobał mi się trend jednak było go za dużo wokół, no i nie ukrywam dość drogi trend. Córka też oszalała na puncie tak pięknych i przeróżnych kolorowych naszywek, więc nie zostało mi nic innego jak kupić kilka. Szukałam w pasmanteriach jednak cena jednej sięgała między 7 a nawet 20 zł a naprasowywankę! Czyż nie szaleństwo? Szybko zatem poszperałam na moim ulubionym portalu i znalazłam dosłownie za grosze. Wzory przeróżne, piękne, aż mieni się w oczach i ciężko coś wybrać. Siedziałam z córką chyba z godzinę i wyszukiwałyśmy coraz to ładniejszych i co dziwne tańszych aż uzbierała się dość duża ilość. Jednak patrząc na cenę na aliexpress a w naszej pasmanterii stwierdziłam że nie będę żałowała szczególnie że sporo mamy dziur do zacerowania 😛

wp_20161201_017

Naszywki nie kupiłam tylko po to bo są modne ale głównie dlatego aby „naprawić” ubrania córki jak i moją najulubieńszą koszulę. Tak koszula jedna z lepszych jednak przez kilka miesięcy nie noszona z powodu wypadku.Nawet nie wiem gdzie ale zahaczyłam o coś i na plecach zrobiła się dziura! To był główny powód szukania napraswywanek 😛 Ale co jak co koszula jak nowa, nadal do noszenia i nieco odświeżona. Nie chciałam niczego krzykliwego i wybrałam to:

Ale dość o koszuli i z naprasowywanek jedziemy dalej i zatrzymujemy się na kolejnych gadżetach. Jako mam nie myślę tylko o sobie ale i o dzieciach, i to nie tylko moich. Mojej przyjaciółce niebawem pojawi się mała księżniczka, która jak każda kobieta napewno będzie uwielbiała buty! Pięknie, fantastycznie wykonane, mocne buciki dla niemowlaka. Kupiłam przyjaciółce na prezent dla córki, bo chwalę sobie tego typu buciki, mój syn również ma kapciszki zamawiane z aliexpress i jestem z nich bardzo zadowolona. Mam nadzieje że małej królewnie też będą służyć i zajdzie w nich daleko 😛

wp_20161201_018

Ale myślę tez i o mojej córce która uwielbia ładne i błyszczące rzeczy, i wiem że ma to napewno po mnie 😀 Dla niej często kupuje gadżety do włosów. Spinki i gumki, Zamawiałam je już wielokrotnie bo są naprawdę rewelacyjnie wykonane. Są mocne, nie pękają, nie łamią się a do tego wyglądają cudnie i są bardzo taniutkie 🙂 Gumek sama używam są najlepsze z najlepszych. Za zestaw 10 sztuk zapłaciłam może 3 zł a są świetne. Kompletnie się nie rozciągają – uwielbiam je !

wp_20161130_006

I ostatnim gadżetem na dziś są woreczki na drobiazgi. Zamawiałam wielokrotnie tego typu woreczki, bo są świetne np na imprezy, tak jak u moich dzieci przy urodzinach to takich woreczków pakujemy słodkości, cukierki czy ciasteczka jako poczęstunek do domu. W szkole jest zwyczaj że przy urodzinach dzieci przynoszą jakieś łakocie dla reszty, a my z córą pakujemy cukierki w takie woreczki i jest mnóstwo radochy 🙂 Idealne są też na drobny upominek.

Na dziś tyle ale to napewno nie koniec 🙂 Następnym razem będą to świąteczne aliexpressowe zakupy, ale niestety mam chwilowy debet czasowy który uniemożliwia mi wykonanie zdjęć, no i na dodatek mój komputer odmawia mi posłuszeństwa. Wydaje mi się że będę musiała się z nim niebawem pożegnać i wymienić na lepszy model. Czytajcie, komentujcie i podawajcie pomysły na kolejne tematy, chętnie dowiem się o czym chcecie czytać, o czym mam pisać 🙂

One Comment Add yours

  1. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju duperelki….niestety to chyba nałóg ale sama też kupuję na aliexpress. Można wyhaczyć oryginalne dodatki albo zwyczajnie gadżety do kuchni – te kupuję bez opamiętania. 😂

Skomentuj

