Testowanie pokoleniowe :)

Jak wiecie często biorę udział w testach, przeważnie kosmetyczny ale i konkursach. Tym razem nie myślałam tylko o sobie, choć wygrane i testy skierowane są głównie dla dzieci śmiało mówię że mój portfel też na tym korzysta. Lubię barć udział w konkursach, nie tylko ze względu na zabicie czasu, ale bardzo miło jest jak ktoś Cię w czymś doceni, ale ostatnio odkąd nie pracuję, i nie mam żadnych dodatków typu „500+” startowanie w konkursach i testach to też element oszczędnościowy 🙂 Cały czas pisałam o tym jakie kosmetyczne cudeńka udało mi się zdobyć tym razem post skierowany dla mam.

Od pewnego czasu wraz z synem testujemy produkty marki Nestle i Gerber. Testy są prowadzone na firmowej stronie Nestle Zdrowy start w przyszłość. Testowaliśmy już mleko modyfikowane Nan Pro 1,2 i 3, Deserki w tubce, słoiczki z warzywami, soczki, kaszki i kleiki a tym razem udało nam się złapać do testów słoiczków – dania bezmięsne. Przesyłka dotarła pod koniec zeszłego tygodnia, musimy je zdegustować i ocenić. Dostaliśmy 3 słoiczki z bardzo ciekawymi daniami. Risotto z kalafiora i mozzarellą, Leczo z mozzarellą i kluseczkami oraz krem z zielonych warzyw i cukinii. Sama jestem ciekawa tych smaków, może ja osobiście za papkami nie przepadam ale napewno sama skosztuję 🙂

wp_20161202_002

Kolejne testy to Danonki w saszetkach. Każde dziecko zna i lubi danonki. Małe deserki w kolorowych pudełeczkach. Teraz wyszła alternatywa, idealna na podróże, spacery. Moje dzieciaki zwariowały na ich punkcie. Smak bez zmian ale opakowanie robi swoje 🙂 Testy dzięki platformie TRND.

W zeszłym tygodniu przyszła również do mnie paczka z nagrodą za konkurs organizowany na fanpagu Nestle Zdrowy start w przyszłość. Nagroda za zdjęcie mojego syna – fajna paczuszka wypchana pysznościami: kaszka mleczna o smaku truskawki z jagodą – jest fantastyczna ! sama spróbowałam bo przecież muszę wiedzieć co podaję dziecku :P, jogurciki mleczne – deserki o smaku gruszki, tu jeszcze testy przed nami, no i to co najważniejsze w diecie dziecka mleko. Niestety mój maluch już sam od siebie powoli rezygnuje z mleka jednak w miarę możliwości staram się mu go przemycać. Nie ukrywam że takie paczki czy to wygrane czy w ramach testu ratują mój skromny budżet. Jestem w stanie więcej zaoszczędzić, do tego podać dzieciom to czego zapewne bym nie kupiła bo jak to w życiu bywa poprostu nas nie stać, lub szkoda wydawać jak nie jest to nam niezbędne. Co jak co uwielbiam wygrywać 🙂 bardzo fajnie jest dostać znienacka paczuszkę, czy to do mnie czy do dzieci 🙂

wp_20161203_004

A pozostając już w temacie konkursów i pokoleniowego testowania, pochwalę się jeszcze tym że zostałam Ambasadorką wina Monte Santi. Taka miła niespodzianka 🙂 w czwartek zawitał Święty Mikołaj wręczając paczkę ambasadorską z 3 pysznymi winami. 3 owocowe wina, słodkie, czerwone, idealne na babskie wieczory 🙂

A jeśli Ty chciałabyś zacząć przygodę z testowaniem produktów i braniem udziału w konkursach napisz do mnie 🙂 Chętnie podzielę się moimi doświadczeniami i podam kilka cennych wskazówek 🙂 W kolejnych postach przedstawię co udało mi się wygrać a co mam okazję testować 🙂

One Comment Add yours

  1. Dorota pisze:

    My z córcią również testujemy Danonki. Faktycznie kolorowe opakowanie przyciąga dzieciaki jak magnes. W pewnym momencie córcia nie chciała nic innego tylko deserek ze „smokiem”.

Skomentuj

