Grudzień – przedświąteczne odliczanie :)

No i mamy Grudzień, czas kiedy wszystko zaczyna kręcić się wokół Świąt Bożego Narodzenia. Wystawy sklepowe, galerie i miejskie uliczki zaczynają kipieć kolorowymi lampkami, bombkami, wszędzie już nastała przedświąteczna gonitwa. Szukanie prezentów, przystrajanie domów, ubieranie choinki, ozdób, łańcuchów, świecidełek. Nie ukrywam ja bardzo lubię ten czas, wprost uwielbiam jednak z roku na rok to wszystko zaczyna się zbyt wcześnie. Ok rozumie grudzień w końcu już tylko 3 tygodnie do Świąt, jednak oglądając przepełnione mikołajami, bałwankami, skrzatami wystawy w sklepie, i obrazki, zdjęcia znajomych w internetach trochę czuje przesyt.

Wczoraj pierwszy dzień grudnia i gdyby nie dzieci jeszcze nie myślałabym o przygotowaniach.

wp_20161201_040

Jako że co roku kupowałam czekoladowe kalendarze adwentowe chciałam wymyślić coś extra! Tego roku sama, własnoręcznie zrobiłam kalendarz adwentowy. Tak sama własnymi rękami, poszłam do lasu, znalazłam gałęzie, spiłowałam je i zbiłam w choinkę, na koniec owinęłam choinkowymi łańcuchami. Jest piękny! Córka skakała z radości, a mi zrobiło się jeszcze milej 🙂 Na drzewko założyłam lampki, i popakowałam prezenciki. Jak to w kalendarzu adwentowym każdego dnia do wigilii oczekiwanie na święta umilają drobne upominki. W paczuszkach popakowałam trochę słodyczy a gdzieniegdzie drobne zabawki, klocki lego, i biżuterię dla córki. Całość wygląda rewelacyjnie, ale i tak najbardziej cieszy radość dzieci !

A czy Wy też macie swoje kalendarze? Jak umilacie sobie oczekiwanie na ten wielki dzień?

Moje przygotowania na kalendarzu się nie kończą, w szkole córka ma zorganizowany konkurs na kartkę świąteczną, także tu też raca wre. Nie mam jeszcze konkretnego projektu, ale dużo pomysłów. Myślę że zdziałamy coś fajnego, efektami się podzielimy. Dodatkowo kompletuje prezenty mikołajkowe, ze strychu zniosłam ozdoby świąteczne, świeczki,lampiony i choineczkę. Narazie tylko po to aby je odświeżyć przed rozłożeniem, najważniejsze póki co to zrobić pierniczki na tyle wcześnie by zdążyły odleżeć swoje i przegryźć się do świąt 🙂

wp_20161201_012

Skomentuj

