Aliexpressowe okazje część 1

Aliexpress odkryłam dzięki mojej siostrze kilka lat temu, wtedy oglądałam przeglądałam i miałam małe obawy do zakupów z Chin, ale po pierwszej, drugiej i kolejnej przesyłce obawy zniknęły. Bałam się długiego czasu oczekiwania na przesyłkę, tak długą drogę paczka musi przejść może przecież gdzieś po drodze zaginąć? Może przyjść jakiś kompletnie bublowaty bubel, czy tandetna typowa chińszczyzna. Z kolejnymi paczkami mój nałóg się pogłębiał, strach zniknął a włączyła się żądza polowania na tanie gadżety. Uwielbiam różne różności, gadżety, ładne i słodkie rzeczy które cieszą oko. Dziś pochwalę się kilkoma moimi w 10 trafionymi zakupami.

1.Koszulka T-Shirt z napisem „Karl Is My Father” kupiłam go za $4,48 fajna czarna koszula z lekko elastycznego materiału. Jestem z niej zadowolona, wpadłam na nią całkiem przypadkiem i nie planowałam zakupu, niestety ciężko utrafić z rozmiarówką ale skusiłam się i nie żałuję.

2.Kolejnym super jest breloczek do kluczy, czy przypinka do torebki (ja noszę przy torebce) Pluszaki, futrzaki opanowały świat więc znalazłam coś innego a mianowicie jak już mam koszulkę Karla to skusiłam się na breloczek. Jest cudny !!fantastycznie wykonany, cały ze skóry (domyślam się że z ekoskóry) Dobrze uszyty, nie odstają żadne nitki, wszystko równo i zgrabnie podszyte, frędzle nie strzępią się, a koluszko grube pozłacane. Nie ukrywam że kupując go nie czekałam na superprodukt bo kosztował mnie zaledwie 12zł ale bardzo mile się zaskoczyłam

3.Kolejnym świetnym zakupem są makaroniki. Cudne malutkie pojemniczki np na kolczyki, w kształcie makaroników. Kupiłam 5 sztuk każdy w innym kolorze, wykonane z miękkiego plastiku z dodatkiem silikonu, wewnątrz biały pojemniczek, a na zewnątrz matowe – kolory pastelowe. Cena 39 centów za sztukę 🙂

4.Mini kosmetyczka portmonetka Arbuz – na początku prosiła mnie o niego córka ale jest taka cudna że zostawiłam ją dla siebie, córka dostała akcesoria do Barbie o których w kolejnych postach 🙂 Bardzo słodziutki, ma mocne kolory, jest bardzo dobrze wykonany, materiał mięciutki – pluszowy, zasuwany na zamek, dodatkowo łańcuszek z możliwością przypięcia go . Używam go jako kosmetyczki, bardzo poręczna, niby mała ale pakowna zapłaciłam za nią 0,66$

Na dzisiaj tyle, powiedzcie mi co sądzicie o takich postach? Chcecie czytać o aliexpressowych okazjach? Mam wiele produktów z tego portalu które są godne polecenia. Dajcie znać w komentarzach a w między czasie zapraszam na mój fanpage oraz instagram.

 

Skomentuj

