Dobra Partia Shiny Box w czasach PRL

Jeszcze ciepły, całkiem nowy Shiny Box listopadowy. Jakiś czas temu zrezygnowałam z subskrypcji boxów, jednak nie mogłam się powstrzymać patrząc jak znów boxy są dopieszczane i wyszukane, więc wróciłam 🙂 Narazie nie żałuję, bo Shiny Box znów staje na czele wysyłkowych boxów i dba o swoich odbiorców naprawde doborowym wyposażeniem.

Listopadowe pudełko przeniosło się do czasów PRL i wraz z marką Pewex stworzyli naprawdę świetne pudełko. Wewnątrz oczywiście kilka nowości ale też i klasyk

Aby zobaczyć co ciekawego skryło się wewnątrz zostań ze mną 🙂

wp_20161127_026

wp_20161127_028

Mój faworyt z tego pudełeczka i Słodki peeling DELAWELL wprost rewelacyjny !! Pierwszy raz spotkałam się z takim fajnym połączeniem zapachu kokosa z trawą cytrynową, jest poprostu rewelacyjny, taki odświeżający i energetyzujący. Pelling bardzo gęsty przypominające orzechową porowatą masę, ziarenka drobne, w składzie oleje makadamia, arganowy, migdałowy i baobabu. Ziarenka ścierające to drobinki bambusa i zmielone pestki moreli. Zapach jest obłędny! ale nie tylko samym aromatem mnie urzekł. Kosmetyk po użyci pobudza krążenie, skóra jest odżywiona, znacznie wygładzona i nawilżona dzięki olejkom. Naprawdę mój nr 1 cena za tubkę 200 ml jest dość wysoka jak na pelling ale na 100% naturalny kosmetyk o tak bogatym składzie i cudownym zapachu chyba jest ok.  Cena 38,99 zł Są jeszcze inne warianty zapachowe Imbir i wanilia – też ciekawe, i pomarańcza. Marka Delawell dla mnie nie znana jednak jak na początek piorunujące wrażenie Sweet & Natural.

wp_20161127_022

2. ELFA PHARM mydło do twarzy i ciała VIA PLANTIS również naturalny kosmetyk. Mydło biszofitowe z minerałami i olejem z oliwek. Nie ukrywam że nazwa „biszofit” była mi czymś obcym także musiałam zapytać wujka Google o co chodzi, i tą wiedzę mogę przekazać teraz Wam 🙂 Biszofit jest to minerał składający się chlorku magnezu, a ten zaś dba o naszą cerę, łagodząc podrażnienia, walczy z trądzikiem, oczyszcza, przyśpiesza gojenie się ran. Mydełko niewielkie waha 70g cena około 4zł

wp_20161127_017

3. Prawdziwy klasyk! Jako dziecko, dziewczynka nie wiem może 8 letnia, podkradałam go siostrze, hehe podkradałam a później sama kupowałam. Jest niezastąpiony, kolor dopasowuje się do cery, a fantastyczny zapach który właśnie przypomina mi dzieciństwo Puder prasowany Constance Carroll ! Myślę że chyba każda dziewczyna w moim wieku go zna. Kiedyś nie było innych marek w drogeriach, przynajmniej ja ich nie pamiętam, pamiętam tylko pułki obłożone kosmetykami Constance Carrol, mnóstwo pudrów i pomadek, do tego plastikowe grzebienie, lakier do włosów w szklanej butelce i farby do tkanin. Ale powrócę do samego pudru który jest bardzo lekki, nie zostawia smug, nie zapycha skóry. Przyznam się że całkiem o nim zapomniałam, nie używałam go lata, ale miło będzie do niego powrócić. Cena 10,35 zł za 12g

wp_20161127_016

4. Mollon PRO utwardzający lakier do paznokci, ponoć trzyma się 7 dni, niestety narazie nie próbowałam, nie mój kolor – taka pomarańczowa czerwień, jakoś nie widzi mi się ten odcień, ale kto wie 🙂 Flakonik dość duży aż 15 ml cena 18 zł

5. Błyszczyk DELIA Glamour Liquid Kolor trochę mnie przeraził, mocno majtkowy, wprost Barbiowy kolor, jednak na ustach jest poprostu bezbarwny. Lekka konsystencja, świetny zapach, długo czuć na ustach. Kosmetyki do ust w pudełkach Shiny są dość często, ale ja akurat uwielbiam wszelkiego rodzaju szminki,m pomadki i błyszczyki. Cena 6,44 zł

wp_20161127_019

6. Próbka żurawinowego żelu pod prysznic STENDERS. Lubię tę markę mają świetne kosmetyki, mocno nasycone aromatami.

wp_20161127_021

7. Również po raz kolejny próbka herbatki QBOX, poprzednio dostałam „egzotyczne odchudzanie” a teraz „Migdałowy mezalians”, 100g to koszt 20zł. Lubię sypane herbaty, kiedyś pracowałam w herbaciarni, to była praca marzeń, cudowne aromaty, smaki no i wtedy wiele się nauczyłam na temat herbat.

wp_20161127_025

8. No i nie mogę zapomnieć o prezencie od Pewex jakim jest przypinka 😀

wp_20161127_024

wp_20161127_015

A czy Wy zamawiacie swoje Shiny Boxy? A może inne kosmetyczne pudełeczka? Dajcie znać w komentarzu, a jeśli jeszcze zastanawiacie się nad zamówieniem to polecam serdecznie, link do Shiny Box poniżej (kliknij w zdjęcie)

wp_20161127_015

2 Comments Add yours

  1. Misaki pisze:

    Żałuję, że się nie załapałam 😦 Mam nadzieję, że wydanie grudniowe będzie tak samo ciekawe. 🙂 Pozdrawiam!

    1. asiamonka pisze:

      Shiny Box znów zaczął się starać i pudełka są naprawde dopieszczone i bogate, a pamiętając edycje świąteczną z zeszłego roku była najlepsza! więc myślę ze tym razem tez nie zawiodą 🙂

Skomentuj

