INVEO hypoalergiczne serum do rzęs Test Klub z Only You

Każda z nas marzy o długich mocnych i gęstych rzęsach, ja również. Długo myślałam i zastanawiałam się nad założeniem sztucznych rzęs, jednak bałam się o to że moje naturalne przez to się osłabią. Wiele czytałam na ten temat i jednak zrezygnowałam, wtedy zaczęłam szukać jakiejś alternatywy, i wtedy wpadłam na portal ONLY YOU. Na portalu oprócz ciekawych artykułów funkcjonuje Test Klub w którym niektórzy szczęśliwcy ( a w śród nich ja) mają okazję do przetestowani nowości. Jak to się mówi marzenia się spełniają więc nie szukając już więcej żadnego serum do rzęs otrzymałam od ONLY YOU hypoalergiczne serum stymulujące naturalny wzrost rzęs.

wp_20161012_034

Kiedy tylko otrzymałam przesyłkę odrazu zaczęłam przeglądać i czytać ulotkę, oraz stronę producenta – INVEO. Wiele ciekawych informacji o działaniu produktu, odpowiedzi na nurtujące pytania, wyniki badań itp, Bardzo obiecujący produkt którego pierwszą aplikację nałożyłam w dzień otrzymania przesyłki. Na efekty trzeba czekać około 6 do 8 tygodni. Zabieg długo trwa ale wart cierpliwego czekania. Stosowałam odżywkę raz dziennie, wieczorem po kąpieli przed pójściem spać. Taki dodatek do mojego wieczornego pielęgnacyjnego rytuału. Pierwsze efekty zauważyłam dość szybko bo po zaledwie 3 tygodniach. Rzęsy urosły, nieznacznie ale jednak, bardziej cieszył mnie efekt pogrubienia rzęs. Wyraźnie widać było że stały się mocniejsze i grubsze, najlepiej widać to było przy malowaniu rzęs.

 Koło 5 tygodnia efekt był już super, jednak przy linii rzęs po nałożeniu preparatu skóra zaczerwieniała się, odstawiłam serum na kilka dni po czym znów zaczęłam go stosować każdego wieczoru. Wydaje mi się że odżywka mogła się zetkną z wcześniej nałożonym kremem, i stąd efekt podrażnienia. Jednak po ponownym stosowaniu już wszystko było ok. Z efektów jestem bardzo zadowolona, nie tylko rzęsy są grubsze i dłuższe ale i ciemniejsze, na początku myślałam że mi się wydaje że zmieniły kolor jednak wgłębiłam się z temat odżywek do rzęs i jest to jeden z efektów jednego ze składników jakim jest biomatoprost o którym napisałam co nie co niżej

Inveo Hypoalergiczne serum do rzęs jest rewitalizujące, działa pielęgnacyjnie, stymuluje wzrost i gęstość rzęs a dodatkowo przycieni kolor naturalnych rzęs. Składnikiem tego preparatu jest lek stosowany przy schorzeniu oka – Biomatoprost. Jest to substancja aktywna, będąca syntetyczną pochodną prostaglandyn – hormonów, które występują naturalnie w naszym organizmie. Dowiedziono, że analogi prostaglandyn pozytywnie wpływają zarówno na fazę cyklu wzrostu włosa, która trwa 30 dni, jak i na fazę stacjonarną. Składnik ten jak każdy lek może mieć działanie niepożądane, może powodować między innymi: przekrwienie spojówek, świąd, stany zapalne rogówki i spojówki, uczucie pieczenia i podrażnienia oczu, łzawienie, pogorszenie ostrości widzenia, ból oka i głowy, wzmożoną pigmentację tęczówki (barwnej części oka) oraz skóry wokół oczodołu. Jednak przy odpowiednim stosowaniu serum nie powinno zaszkodzić a znacznie nam pomóc. Aby uniknąć podrażnienia musimy zadbać o odpowiednią aplikację, serum nakładamy na dokładnie oczyszczoną i wysuszoną skórę wokół oczu, nakładamy raz dziennie najlepiej wieczorem. Produkty które zawierają biomatoprost powinny unikać kobiety w ciąży i czasie karmienia, osoby przed ukończeniem 18 roku życia jak i w trakcie chemioterapii. Jednak pamiętajmy że odżywka została przebadana przez dermatologów i puszczona na rynek więc jest bezpieczna.

Serum w efektownym holograficznym tekturowym pudełeczku, wewnątrz tubka z serum. Pojemność to 3,5 ml która starcza na 3 miesięczną kurację. Wewnątrz jeszcze instrukcja. Przeglądając drogerie online znalazłam cenę 60 zł myślę że jest to bardzo dobra cena za to serum. Mogę w 100% polecić że naprawdę działa, efektów ubocznym przy odpowiednim stosowaniu nie mamy się co obawiać. 3 miesięczna kuracja a efekt na długi czas, jak wcześniej wspominałam już po 3 tygodniach możemy się cieszyć dłuższymi i mocniejszymi rzęsami. Ja jestem bardzo zadowolona mimo małej przeszkody ale to z mojej winy. Zachęcam również do odwiedzenia Only You na instagramie i facebooku  na stronę producenta 

Skomentuj

