Torebki Goshico – konkurs z okazji 10 urodzin !

Znacie markę Goshico? Polska marka utworzona przez dwie bardzo kreatywne siostry. Stworzyły naprawdę luksusową markę torebek i akcesoriów, o niebanalnych wzorach, fasonach i materiałach. W tym miesiącu z okazji urodzin marki zorganizowany został konkurs w którym oczywiście wzięłam udział 🙂 Zasady polegają na tworzeniu kolaży, stylizacji z torebkami Goshico. Bardzo przyjemny i twórczy konkurs a takie bardzo lubię. W tym tygodniu należy wykonać 10 stylizacji z torebkami, ja już mam swoje twory które możecie śledzić na moim fanpage.

#goshico, #konkursgoshico, #wygrywamtorebke, #10urodzinygoshico

A jeśli ktoś nie zna marki zachęcam do zapoznania się z nią – a ja stałam się jej fanką już jakiś czas temu. Zachwyciła mnie detalami, kolorami i tym jak jest cudnie wykończona w środku.

Moja mała kolekcja 🙂

Skomentuj

