Gadżety Kobiety – płatki do zmywania paznokci

Nie wiem czy wszyscy słyszeli ale nastała moda na AliExpress – chińskie allegro. Nie ukrywam, sama dałam się wciągnąć w szał zakupowy. Przeglądając strony znalazłam mnóstwo ciekawych gadżetów, takich jakich u nas nie widziałam, nie tylko kosmetyczne, ale też gadżety do kuchni czy akcesoria dla Barbie gdzie córka wyszukiwała godzinami uposażenie dla swojej lalki. Ale dzisiaj skupie się na super gadżeciku dla każdej z nas, a mianowicie zmywaczu do paznokci. To nie taki zwykły zmywacz a winogronowe płatki w mini pudełeczku w kształcie stworka. Uwielbiam ładne i zabawne rzeczy stąd też dałam się namówić na zakup. Niestety na aukcji nie mogłam wybrać sobie sama zapachu bo zapewne wybrałabym jabłko albo truskawkę, no ale losowo przypadło mi winogrono. Dla zainteresowanych podaje link do aukcji

AliExpress – płatki do zmywania lakieru do paznokci

A teraz test :

Wylosowałam z mojej czarodziejskiej kuli 4 lakiery do paznokci:

Joko – Sea Story – niebieski mocno kryjący (2 warstwy)

Sally Hensen – Xtreme wear kolor 90 Brick Wall (1 warstwa)

Essence – lakier żelowy kolor 27 Don’t Be Shy (2 warstwy)

i Golden Rose – brokatowy Magic Colour Paris 318 (3 warstwy)

Z góry przepraszam za jakoś „malowania” ale wiedząc że zaraz je zmyję nie starałam się aby były perfekcyjne 🙂 Jak widać paznokcie są w kolorze, lakier wysechł a więc testujemy wesołe płatki. Jak widać pudełeczko malutkie, fioletowa żabka a w niej 32 sztuki mocno nasączonych flizelinowych płatków kształcie pojemnika. Zapach mało winogronowy, tzn można wyczuć winogrono takie jak np w napojach, jednak bardziej wyczuwalny jest nieco mniej przyjemny zapach przypominający mi mokrą gąbkę z kurzu i kredy, taki powrót do szkolnej ławki 🙂 Płatki są cieniutkie, ale mocne nie targają się ani nie rozciągają.

Sposób użycia wygląda tak : Wyciągamy płatek, i zamykamy pudełeczko by uniknąć wysuszenia pozostałych, nakładamy płatek na pomalowany paznokieć i dociskamy od 5 do 60 sekund, w zależności od nakładanego lakieru. Po zmyciu należy wymyć ręce. Jak było napisane tak też zrobiłam. Płatek przykleiłam do pierwszego paznokcie, docisnęłam i wcisnęłam w boki paznokcia, chciałam go przesunąć jednak się nie udało, płatek fajnie przykleił się i dopiero po chwili, kiedy większość lakieru została na płatku dał się zsunąć z paznokcia. Bardzo fana sprawa, lakier nie rozmywa się a przykleja do flizeliny, poprostu rozpuszcza się a resztki zostają na płatku. Nieraz kiedy zmywałam paznokcie zwykłym zmywaczem na płatku kosmetycznym, zmywamy lakier rozmywał się i brudził skórę, tu nic się nie rozmywa a fajnie wciąga w płatek. Dodatkowy plus za zapach, kompletnie nie czuć zmywacza, acetonu, tylko ten nieco nieprzyjemny zapach brudnej gąbki z winogronem, jest do zniesienia w porównaniu  z tradycyjnymi zmywaczami. Nawet te „pseudo” zapachowe które czasem używałam śmierdziały acetonem i co gorsza zapach długo utrzymywał się w pomieszczeniu. Kolejny plus za efekt po nie tylko chodzi o dokładne zmycie lakieru ale o nawilżenie skórek i paznokcia. Skóra nie jest wysuszona, a wręcz przeciwnie, a to za sprawą ziół i witaminy c którą widzimy w składzie. Oczywiście oprócz tych cudownych składników mamy alkohol etylowy i izopropyl, jednak znajdują się na końcu składu także miejmy nadzieje że jest w znikomych ilościach, w końcu coś musi nam zmyć ten lakier.

Podsumowując super rozwiązanie, i szybkie i łatwe, i przyjemne dla oka i nosa, no i przede wszystkim działa! Chiński gadżet wprost dla nowoczesnych kobiet. Jestem zadowolona z zakupu, wydałam około 2,50 zł za pudełeczko w którym jest 32 sztuki płatków. Użyłam do testów mocnych kolorów, aby rzucić je na głęboką wodę, i sprawdziły się. Mocne kolory, mocne krycie, żelowa konsystencja, i brokat, płatki sobie ze wszystkimi lakierami świetnie poradziły. Na jeden paznokieć przypada jeden płatek, choć myślę że można by go nawet użyć na 2 palce. Jestem pewna że znów skuszę się na zakup, ciekawa jestem innych zapachów, najgorsze jest jedynie oczekiwanie na przesyłkę, bo trwa to około 3 tygodni, ale naprawdę warto.

wp_20161107_032

Skomentuj

