Słodkości bez kalorii -Palmovliwe

Jesień to czas nostalgii, depresji, czas kiedy zajadamy smutki pod kołdrą w domu. Nadprogramowe kalorie potrafią fantastycznie poprawić humor, ale ja mam dla Was coś nietuczącego a równie słodkiego 🙂

wp_20161012_001

Palmolive zrobiła coś dla nas na pocieszenie 🙂 Fantastyczne kremowe żele pod prysznic, o niesamowitych słodkich zapachach. Trójka wspaniałych niedawno pojawiła się na półkach w drogeriach i podbija nie podniebienia ale umysł i ciało. Trzy zapachy którym nie dasz się oprzeć. Idealne na jesienne wylegiwanie się w wannie, i napawanie się aromatem słodkiej wanilii, gorzkiej czekolady i soczystej truskawki.

Chocolate Passion – mój ulubiony, cudny zapach gorzkiej czekolady, przypomina mi mrożoną czekoladową kawę w środku upalnego lata. Zapach tak otula zmysły że aż ma ochotę się chwycić za butelkę i wypić jej zawartość. Wprost nie do opisania – aż ślina mi cieknie na samą myśl o jego zapachu – trochę dziwne żeby aż tak ślinić się na żel pod prysznic ale nic nie poradzę 🙂

Vanilla Pleasure – Waniliowa przyjemność, oczywiście kąpiel w słodkich zapachach to jest przyjemność jednak dla mnie nienajlepsza. Zapach mocno waniliowy i dla mnie za mocny, nie do końca lubię takie duszące zapachy, pozostałe są zdecydowanie lepsze.

Strawberry Touch – dosłownie truskawkowy dotyk, lekki kremowy i niesamowicie aromatyczny. Truskawka mocno wyczuwalna, słodka jednak nie dusząca, kojarzy mi się z letnim deserem, z truskawkami w śmietanie z odrobiną cukru…. oj tak można się rozmarzyć.

Żele mają fajną konsystencje, jakby puddingu i dzięki temu są bardzo wydajne, już niewielka ilość wystarczy na całą kąpiel, a zapach unosi się w całej łazience. Zgrabne butelki idealnie odnajdują się w dłoni, są wygodne w użyciu. Pojemność duża bo aż 500 ml. Wspaniałe zapachy przypominające lato, i poprawiające nastrój. Już od dawna wiadomo że aromaterapia działa cuda, tak i można zadziałać we własnej łazience. Ale nie tylko o zapach tu chodzi, żel nie tylko myje ale i pielęgnuje nie tylko zmysły ale i ciało. Delikatna konsystencja po wymyciu nie wysusza skóry, nie sprawia że jest spięta czy szorstka, a wręcz przeciwnie. Dodatkowo fajnie się pieni co bardzo lubię, jako dodatkowy efekt odprężającej kąpieli 🙂

Podsumowując – Palmolive idealny na domowe SPA, fantastycznie sprawdzi się jako poprawiacz humoru o działaniu aromaterapeutycznym. Piana głaszczę ciało, kremowa konsystencja masuje ciało, a po wszystkim nawilża i łagodzi. Buteleczka z tym magicznie poprawiającym nastój słodkim płynem o kaloryczności 0 to cena około 10 zł ( za 500ml) ale ostatnio w Tesco widziałam go w promocji za 7 zł. Uważam że warto się skusić i wypróbować, szczególnie kiedy lubimy ładne zapachy i nowości. Mój ulubiony to czekolada, następnie truskawka a wanilia niestety nie wkupiła się w moje łaski, co ucieszyło moją mamę której zapach bardzo odpowiada. Co jak co każdy znajdzie coś dla siebie, a żeli pod prysznic nigdy za wiele. Mała rzecz a cieszy 🙂 a ta grafika na buteleczkach sama kusi mniam…

wp_20161012_010

One Comment Add yours

  1. blotowlosa pisze:

    możee i bez kalorii, ale pełne detergentów i parabenów 😦 to ja już wolę kalorie…

Skomentuj

