Foreo Luna Play – gadżety kobiety w mini wydaniu

Pamiętacie mój post na temat szczoteczki sonicznej marki Be Beauty? Pisałam że jest świetna, dokładnie myje i masuje i myślałam że ta biedronka nie może się wiele różnic od oryginalnego Foreo, jednak… trochę się myliłam. Niesamowite szczęście mnie spotkało i w jednym z facebookowych konkursów wygrałam zestaw Foreo Festival Bag, gdzie właśnie oprócz szczoteczki do zębów ( o której napiszę innym razem ) w zestawie znalazłam małe cudowne jajeczko w słonecznym kolorze.

Piszą o szczoteczce sonicznej Be Beauty nie miałam porównania, jedynie domysły, jednak mam tą możliwość i nie ukrywam niesamowicie się z tego cieszę 🙂

wp_20161005_004

Mam wersję mini, maluśkie słodziuśkie wibrujące urządzenie w fantastycznym słonecznym kolorze. Akurat dziś taki słoneczny post gdy za oknem chlapa, szaro buro i zaledwie 4 stopnie!! Mini szczoteczka wykonana z bardzo miękkiego silikonu o matowym wykończeniu. fajny poręczny nie wyślizgnie się z ręki. Kształt kółeczka ale ścięty na dole tak aby można było go śmiało postawić. Jak widać na zdjęciach włoski zajmują większą części szczoteczki. No i tu ta różnica między oryginalnym Foreo a tańszym zamiennikiem –  włoski w Foreo są niesamowicie miękkie, są cieńsze, nieco dłuższe i tak delikatne że aż nie do opisania, to trzeba sprawdzić namacalnie. Włoski muskają skórę niczym ptasie piórko, bardzo miękkie, przy kontakcie ze skórą włoski nieco łaskoczą, ale po włączeniu urządzenia wibracje masują skórę, oczyszczając ją i pobudzając krążenie. Te lekkie drgania tak cudownie masują że momentami można odpłynąć 🙂 Włoski są dość długi i gibkie że dotrą w każde miejsce na twarzy, bez problemu sięgną przy płatkach nosa, czy wyżej na bokach nosa.

Mini jajeczko a działa cuda! Po masażu twarzy buzia jest bardzo gładka, delikatna w dotyku i odświeżona. Twarzy wygląda dobrze, okolice wokół oczu jaśnieją. Do zestawu otrzymałam mini produkty kosmetyków do pielęgnacji, o kremowej lekkiej konsystencji krem do mycia twarzy na rano, oraz krem z jakimiś drobinkami śmiem twierdzić że to peeling 🙂

Więc tak jak już wspomniałam na samym początku teraz małe porównanie Foreo Vs BeBeauty 🙂

1. Foreo ma delikatny matowy silikon jest przyjemniejszy w dotyku niż w BeBeauty

2.Włoski w Foreo są dłuższe, miększe i cieńsze, natomiast w BeBeauty nieco krótsze i grubsze przez co nie jest tak delikatne

3.W Foreo wibracje są delikatniejsze przez co masaż jest przyjemniejszy a BeBeauty wibruje mocniej

4.Jeśli chodzi o głośność w sumie oba chodzą podobnie, nie ma bziuczenia a wibracje jak np w telefonie.

4. Po użyciu Foreo twarz jest czyta, namacalnie delikatniejsza, gładka i nie wiem jak to opisać hmm… naga 🙂 oczywiście po szczoteczce BeBeauty również jednak Foreo przez te delikatniejsze włoski znacznie lepiej radzi sobie wymiataniem brudków i martwego naskórka

5. Cena – tu zdecydowanie wygrywa BeBeauty który normalnie kosztuje koło 40 zł a mi udało się go zdobyć za 19zł, a Foreo no niby to mini wersja ale mini cena to nie jest 169zł – cena jaka widnieje w oryginalnym sklepie internetowym.

Jak widać czasem jednak cena idzie z jakością 🙂 Szczerze gdyby nie ta wygrana nigdy nie mogłabym sobie pozwolić na szczoteczkę Foreo Luna Play, tzn może by mnie było stać ale naprawdę szkoda by mi było wydać taką kwotę na firmowa szczoteczkę. Owszem jest cudowna, jest lekka, delikatna, miniaturowa tak że zmieści się w każdej kosmetyczce, jest idealna w podróże, ale cena powalająca. Nie powiem bo jeżeli kogoś stać z czystym sumieniem polecam Foreo bo naprawdę jest fantastyczna. Skóra po niej wygląda świetnie, nie jest tylko dokładnie umyta ale zrelaksowana, wymasowana, dopieszczona, znacznie lepiej wygląda, widać że jesteśmy wypoczęte i odprężone.

wp_20161005_013wp_20161005_014

Skomentuj

