Dermo Future Intensywne wygładzanie i nawilżanie włosów w kapsułkach :)

Wraz z poprzednią przesyłką od Dermo Future dostałam kapsułki do włosów, z olejem arganowym w środku. Kapsułki do intensywnej kuracji wygładzająco nawilżającej do łamliwych włosów. Moje kłaki są w kiepskiej kondycji, o wypadaniu pisałam już nie jeden raz, pozatym są przesuszone – ale z tym już powoli sobie zaczynam radzić.

Kiedyś już pisałam o kapsułkach do włosów z Dermo Future ale wtedy była to kuracja regenerująco wzmacniająca i do niej też będę porównywać te cudnie zielone kuleczki. Kuracja składa się z 6 kapsułek, usadzonych w blistrze – jak leki. Jedna kapsułka śmiało starcza na 2 użycia, nawet przy długich włosach – ja mam długość po ramiona i stosowałam na dwa razy. Jedna kuleczka ma w sobie 2 ml oleju arganowego. Magiczne kuleczki które dbają i pielęgnują nasze włosy.

wp_20160914_024

Aplikacja bardzo prosta można stosować i na suche i na mokre włosy, delikatnie wmasowując je z kosmyki. Ja osobiście kuracje przeprowadzałam na lekko przesuszonych już włosach, zaraz po myciu, choć próbowałam też na sucho, i olejek ma to do siebie że nie tłuści włosów, nie obciąża ich. Po zaaplikowaniu włosy w momencie stają się miękkie, ja wiem co mówię po bez użycia odżywki zaraz po myciu moje włosy są sztywne i suche aż niemiłe w dotyku, jednak po kapsułce stają się okiełzane i delikatne no i łatwiej się je rozczesuje.

wp_20160914_018

Kuleczka jest z małym dzyndzelkiem, który odłamuje się, lekko naciska by płyn wydostał się na rękę. Kulki są bardzo mięciutkie, jakby galaretowate. Zapach delikatny, dla mnie prawie nie wyczuwalny, konsystencja oleista. Po wyciśnięciu na dłoń, wmasowujemy w włosy, na ręce nie pozostaje żaden tłusty osad, co niekiedy jest dość niekomfortowe, olejek cały wchłania się we włosy, co dla mnie jest dodatkowym plusem, bo nie znoszę kiedy coś się marnuje. Kiedy kończy mi się kosmetyk w tubce, bądź jakiej buteleczce, mimo że już nic z niego nie wycisnę zawsze rozcinam opakowania, i paluchem wygrzebuje do ostatniej kropli, tez tak macie??

Ale wracając do tych pięknych kapsułek – kuracja trawa około 2 tygodni, w zależności od częstotliwości mycia włosów, ja stosowałam je co dwa dni. Po tym czasie zauważyłam że włosy są gładsze, i lepiej się rozczesują, jednak poprawa nie nastąpiła na tyle żebym mogła powiedzieć że włosy są nawilżone, owszem są ale tylko po nałożeniu na włosy, już na drugi dzień efektu nie ma. Jednak co jak co po zaaplikowaniu kapsułki włosy są naprawdę gładkie, lekki, delikatne i wygładzone. Efekt po super, jednak nie utrzymuje się na dłużej. Końcówki włosów są ładnie zdyscyplinowane, włosy lśnią, są gładkie. Kapsułek można używać zamiast lub z odżywką, ja mam odżywkę w spray więc na górę używałam mojej odżywki, a w końcówki wcierałam kapsułkę.

wp_20160914_016

Porównując je z poprzednio testowanymi różowymi kapsułkami, stwierdzam że tamte były lepsze. Lepiej sprawdzały się w swoim działaniu, łaniej pachniały, olejek był gęstszy i starczał na dłużej. Jednak nie mówię im „nie” bo każdy ma inne włosy, każdy oczekuje i szuka czegoś innego, także zachęcam do wypróbowania bo cena nie wygórowana koło 10 zł za opakowanie tj 6x2ml a starczy na około 2 tygodnia stosowania.

wp_20160914_025

A tu opis producenta:

Innowacyjny kosmetyk przeznaczony do pielęgnacji włosów zniszczonych, łamliwych, rozjaśnianych, suchych, puszących się i matowych. Odżywia, wygładza, nawilża i nabłyszcza włosy, pielęgnuje i chroni je przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych. Zawiera olej arganowy, który sprawia, że włosy są bardziej miękkie, jedwabiste i błyszczące. Doskonale działa na rozdwojone końcówki i niesforne loki. Codzienne stosowanie kuracji wygładzająco-nawilżającej chroni włosy przed utratą wilgotności, wysoką i niską temperaturą, negatywnym działaniem chemii fryzjerskiej, kosmetyków stylizacyjnych i zanieczyszczeniami środowiska.

EFEKTY:
•  Nawilża włosy.
•  Dodaje gładkości, blasku i jedwabistości.
•  Wzmacnia włókna i zamyka pootwierane łuski włosów.
•  Zwiększa sprężystość i elastyczność.
•  Chroni przed działaniem ciepła i czynnikami atmosferycznymi.
•  Nadaje włosom połysk.

wp_20160914_020

2 Comments Add yours

  1. Nigdy o nich nie słyszałam, warte rozważenia! 🙂

    1. asiamonka pisze:

      Dla lubiących nowości i ciekawe gadżety srrdecznie polecam 🙂

Skomentuj

