Soniczna szczoteczka do mycia twarzy Be Beauty – Dyskontowe perełki

Oczyszczanie twarzy to podstawa w codziennej pielęgnacji, rano i wieczór przemywamy twarz używając przeważnie żelu i własnych dłoni, i zazwyczaj to wystarczało, no ale czy napewno? Ostatnio w świecie zdrowia i urody głośno o sonicznych szczoteczkach do mycia twarzy. Nie ukrywam sama myślałam nad wymianą mojej zwykłej elektrycznej szczoteczki ale ceny mnie odstraszały. Mam szczotkę z miękkim włosiem z wymienianymi nakładkami i jestem z niej zadowolona, ale lubię gadżety i postanowiłam zaszaleć 🙂 Szaleństwo nie szaleństwo bo swoją silikonową szczoteczkę soniczną kupiłam za 19 zł w Biedronce. I to właśnie był impuls aby rozpocząć znów cykl o Dyskontowych perełkach ale i wspomnieć co nie co na temat tego sonicznego cuda.

6tag_300816-122936

Dermo Future czy Foreo jako pierwsze wprowadziły soniczne szczoteczki do twarzy ale ich koszt sięga od 170 do nawet 300 zł. Cena odstrasza skutecznie przynajmniej mnie, choć wiele czytałam dobrych opinii na ich temat, ciężko byłoby mi zainwestować taką kwotę.

A po co właściwie szczoteczka do mycia twarzy, czy sam żel i delikatny masaż dłońmi nie wystarczy? Właściwie wystarczy ale czy nie lepiej myjąc twarz mieć pewność że usuwamy znacznie więcej zanieczyszczeń dzięki szczoteczce? Dodatkowo usuwamy martwy naskórek, masujemy twarz przez co poprawiamy krążenie,  a w nieskazitelnie czystą skórę, i usuniętą z niej niemal 100% zanieczyszczeń kremy, sera czy inne substancje pielęgnacyjne znacznie lepiej się wchłaniają.

Szczoteczka którą ja mam jest bardzo delikatna, domyślam się że ta moja za 19 zł jest równie delikatna jak ta za 300 zł. Nie mam porównania ale cóż więcej może mieć tamta droższa? Delikatny silikon, który fajnie trzyma się w dłoni, jest matowy dzięki czemu nie wyślizguje się w dłoni, szczoteczka ma króciutkie silikonowa włoski, które przy kontakcie ze skórą wyginają się, przez co zmiatają zabrudzenia. Szczoteczka soniczna ma wbudowany przycisk on/off oraz dwie szybkości jak można wywnioskować wolniejszą i szybszą 🙂 Pod spodem jest przeźroczysty plastik, który łączy się z silikonową szczoteczką. W nim chowamy dwa wąskie paluszki które już były  w zestawie. Łączenie dwóch materiałów mocno przylega do siebie, to dobrze bo nie ma możliwości aby przedostała się tam woda. Jeśli chodzi o kwestie kolorystyczną to każdy znajdzie coś dla siebie, widziałam 4 kolorów, beż, róż, fiolet i zieleń. Ja wybrałam tę ostatnią choć korciła mnie fioletowa – piękny odcień bzu ale jakoś ta zieleń coś w sobie ma.

Szczoteczkę wypróbowałam zaraz jak tylko wróciłam z zakupów i szczerze powiem trafny zakup! Szczoteczka jest bardzo delikatna, nie czuć aby coś „skrobało”Cię po twarzy ale wibracje za to są dość odczuwalne. Delikatniejsze wibracje używam na policzkach, nosie i okolicach oczu, jednak mocniejsze już na czole, krańcach twarzy, brodzie i szyi. Kształt szczoteczki jest tak skomponowany aby czubek idealnie wyczyścił okolice płatków nosa. Stosowanie szczoteczki sonicznej nie tylko oczyszcza wierzchnią warstwę skóry, ale też usuwa zaskórniki, i przyczynia się do zmniejszenia porów, skóra staje się gładsza i delikatniejsza, a dzięki wibracyjnemu masażowi, skóra staje się bardziej ukrwiona, napięta i ponoć drobne zmarszczki mają szansę zniknąć. Na takie cuda już nie liczę, mi wystarczy idealnie czysta i odświeżona skóra, promienny wygląd i to wszystko mam za 19 zł. – Taki oto gadżet udało mi się złapać w Biedronce z serii Be Beauty – prawdziwa Dyskontowa perełka 🙂

Każdemu kto zastanawiał się nad zakupem podobnej szczoteczki to zdecydowanie polecam, jeżeli uda Wam się taka okazja jak mi bierzcie śmiało, a jeśli chcecie już zainwestować w nieco droższe to nie ma sprawy, myślę że wiele nie różnią się działaniem. Ja stosuję do niej delikatny że do mycia twarzy lub mydełka DOVE. Sprawdza się naprawdę rewelacyjne, po użyciu skóra jest miękka, wyraźnie oczyszczona, w dotyku gładka, ale nie wysuszona. Krem po myciu świetnie się rozsmarowuje, no i ja się świetnie czuję 🙂

WP_20160830_018

Skomentuj

