Shiny Box – Like a Dream Sierpień 2016

W zeszłym tygodniu dostałam nowego Shiny Boxa, niestety czas tak pędzi i nie udało mi się wklepać posta na temat jeszcze ciepłego sierpniowego boxa, ale myślę że może już nie ciepła ale aktualna zawartość 🙂

WP_20160827_001

Like A Dream, Piękne liliowe pudełko z łapaczem snów, mój ulubiony motyw, pudełeczko mnie poprostu oczarowało! Niestety zawartość już nie tak bardzo.

Już zauważyłam że pudełeczka z wielkim wow są bardzo rzadko, kiedyś zawartość ich była niesamowita, jednak coś się popsuło, może brak sponsorów? bo nowości na rynku z dnia na dzień coraz więcej, no ale do rzeczy, Tym razem zacznę od moich ulubieńców

1. Jako numer 1 w pudełeczku marki Stenders żurawinowy krem do rąk. Cudownie pachnący delikatny ochronny krem będzie szczególnie dbał o skórę Twoich dłoni dzień po dniu. Formuła z naturalnym masłem shea hojnie odżywi skórę, podczas gdy alantoina, ekstrakt z owoców i olejek eteryczny z jałowca pozostawią Twoje dłonie aksamitnie delikatne i miękkie. Szybko wchłaniany przez skórę krem otoczy Twoje dłonie orzeźwiającym zapachem natury. Zapewnia codzienną ochronę, pozostawiając skórę miękką i aksamitną w dotyku. Linia żurawinowa oraz borówkowa to bestseller w 27 krajach na całym świecie.

2. Numer dwa to krem do twarzy MINCER PHARMA – VitC Infusion Intensywnie nawilżona, wypoczęta, zdrowo wyglądająca, promienna i pełna energii skóra. Przebarwienia zredukowane, drobne linie i zmarszczki wygładzone. Przy regularnym stosowaniu wygląd skóry ulega wyraźnej poprawie. Delikatny i szybko wchłaniający się krem, nie przetestowałam go jakość szczególnie najpierw muszę dokończyć te które mam i wtedy spróbujemy, jednak lubię kosmetyki z witaminą C więc wydaje mi się być w porządku.

3. Żeli do kąpieli nigdy dość, jednak Biały Jeleń to nie mój ulubieniec, mimo że naturalny i hipoalergiczny jakoś za nim nie przepadam, oddaje go moim dzieciom bo wiem że nie podrażni ich skóry, ale dla siebie wolę coś bardziej aromatycznego. Zawierają naturalne i łagodne składniki myjące, które skutecznie oczyszczają skórę i chronią ją przed wysuszaniem. Kremowa formuła oparta na delikatnych surowcach optymalnie nawilża, pozostawiając skórę miękką i gładką w dotyku. Posiada pH przyjazne dla skóry. Przebadane dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii. Nie zawierają parabenów, barwników i SLES-u

4. Marka O’HERBAL powstała z myślą o osobach pragnących żyć w zgodzie z naturą. Jej misją jest tworzenie kosmetyków pomagających utrzymać włosy w doskonałej kondycji. Dlatego cała seria bazuje na składnikach pochodzenia roślinnego, których dobroczynne właściwości znane są ludzkości od wieków. W moim zestawie znajdowała się odżywka do włosów, kuracje przeciw wypadaniu włosów już zakończyłam, więc chętnie wypróbuje co to za nowość.

5. Joanna – mimo że moja imienniczka tym razem nie sprawiła mi radości. W boxie znalazłam balsamik 3 w 1 intensywnie nawilżający, z olejem kokosowym. Wiem że fajne te balsamiki bo mam już jeden z masłem pomarańczowym, ale są dla mnie kompletnie nie praktyczne. Używałam go do nawilżania ust, choć są też do zastosowania na inne partie ciała jak łokcie czy kolana. Do ust ok choć strasznie tłuści i osobiście nie lubię takich balsamów, do łokci też go używałam ale słoiczek jest tak mały że gdzieś się zawieruszył, a do kosmetyczki go nie brałam bo za tłusty wolę jednak zbite balsamy.

6. Ostatnim produktem jest suplement diety Vitotal, Opracowany dla kobiet zestaw witamin i minerałów wzbogacony luteiną, L-cysteiną, L-metioniną likopenem, hydrolizatem białek kolagenowych oraz wyciągami z ziela skrzypu polnego i z nasion winogron. W suplementy nie wierzę, wolę bardziej do mnie przemawiające warzywa i owoce.

Kurcze jak teraz to czytam to widzę jaka wybredna jestem 😛 ale co płacę wymagam hehe Nie ukrywam że poprzednie pudełka bardziej jakoś do mnie przemawiały, i już po raz kolejny zawieszam swoją subskrypcję, i może wrócę do niej jak znów Shiny się rozkręci albo znajdę coś innego. Jest mnóstwo boxów, nie tylko kosmetycznych ale i fit, eco, dla dzieci i do domu. Mnóstwo różnych ciekawych i kuszących, ale narazie na szczęście brak środków na koncie skutecznie mnie hamuje z zakupami.

A jeśli Ty masz ochotę się skusić na takiego boxa kliknij w poniższe zdjęcie a przekieruje Cię do krainy Shiny Box 🙂

WP_20160827_001

Skomentuj

