Perfecta multiwitaminowy Skin Drink

Lato to czas kiedy nasza skóra wymaga dodatkowego nawilżenia. Wysokie temperatury i słońce przyczyniają się do odwodnienia i przesuszania skóry, więc warto na ten czas  nieco bardziej zbadać i dopieścić nasze ciało.

Jakiś czas temu udało mi się załapać do testów nowości Perfecta a konkretnie Skin Drink  multiwitaminowy koktajl – krem energizująco nawilżający.  Na początku wakacji była akcja kto pierwszy ten lepszy no i mi się poszczęściło – udało mi się znaleźć w gronie szczęśliwców którzy Skin Drinka otrzymali 🙂

WP_20160826_003

Z początku nie byłam przekonana do jego super mocy, szczerze to nie ufam takim skondensowanym kremem, typu all in one. Mam swoje zaufane marki które znam od podszewki i używam regularnie, no ale każda cera ma swoje wytyczne, wiek również jest istotny, a im człowiek starszy tym ma inne wymagania. Dla mnie na pierwszy rzut oka i po przeczytaniu właściwości koktajl wydawał się stworzony dla nastolatek. Dla dziewczyn w młodym wieku które nie mają problemów z cerą, a kremów używają jedynie do odświeżenia. No ale … pomyliłam się 🙂 Krem jest rewelacyjny! Tak jest naprawdę super i myślę dla każdego, nie zależnie od wieku, typu cery, czy płci.

Koktajl multiwitaminowy bardzo lekki, delikatny niczym puszysta piana, o cudownym świeżym zapachu egzotycznych cytrusów. Bardzo dobrze się rozprowadza nie zostawiając żadnych smug, nie jest tłusty, szybo się wchłania i ekspresowo nawilża. Po nałożeniu kremu na twarz, skóra jest odświeżona, rozpromieniona i matowa. Podoba mi się to że skóra jest nawilżona od wewnątrz a nie świeci się i błyszczy jak to przy niektórych nawilżających kremach bywa. Dodatkowym atutem ale dla matek też nieco kłopotliwe jest zabawne i poręczne opakowanie. Tubka kremu niczym jedzenie dla dzieci 🙂 Jestem teraz na czasie kiedy mój maluch wcina takie deserki, dlatego też podwójnie czuwam aby nie szperał mi w kosmetyczce, bo już raz chciał mój koktajl zjeść 🙂

Krem do stosowania na dzień i na noc, ja jednak używałam go w ciągu dnia dla odświeżenia się. Kiedy byłam nad wodą, wiadomo każdy pamięta aby smarować się balsamami z filtrem, ja też dla komfortu na twarz nakładałam właśnie koktajl, który momentalnie dawał poczucie lekkości, i odświeżenia. Krem dzięki swojemu zapachowi daje też energetycznego kopa. Kompleks witamin A-C-F-E regeneruje skórę, dostarczając jej odpowiedniej pielęgnacji.

WP_20160826_005.jpg

Jak widać Skin Drink zagościł w mojej letniej kosmetyczce. Jestem z niego naprawdę zadowolona, mimo że nie wzbudzał mojego zaufania. Przeglądając drogerie i strony kosmetyczne wyszukałam że Skin Drink ma jeszcze jedną odsłonę a konkretnie krem sorbet matująco nawilżający, również w saszetce z dziubkiem ale jest też stworzona gama kosmetyków do pielęgnacji cery jak np; peeling, żel i woda miceralna. Zapewne aromaty całej reszty są równie pobudzające i energetyzujące, sądząc po soczystych opakowaniach 🙂 Taka mała przyjemność 50 ml to koszt 9,99 zł a teraz w Rossmanie 7,49zł. Nie jest to wysoka cena, i szczerze naprawdę polecam, szczególnie na wakacyjne wyjazdy. Jest poręczny, nie zajmuje wiele miejsca, nie stłucze się szklany słoiczek, idealny na plaże do szybkiej regeneracji. Na upalne i gorące dni idealny, ale nie wiem jak sprawdzi się jesienią, wydaje mi się że to kosmetyk dopasowany na letnie temperatury, ale kto wie, raz się już co do niego pomyliłam 🙂

WP_20160826_001

Skomentuj

