Stenders – Wild Rose testujemy nowości

Ostatnie lipcowe pudełeczko Shiny Box już przy wejściu przez próg przywitało mnie niesamowitym zapachem róży, aromat był dość mocny tak że sam kurier pytał o zawartość. Z początku bałam się że coś się wylało czy rozbiło, jednak kiedy otworzyłam boxa rozpłynęłam się z tym cudownym zapachu. Szukałam źródła tego aromatu i nie miałam pomysłu skąd tak cudnie pachnie, i ku mojemu zdziwieniu niewielka papierowa torebka skrywała w sobie aromat dzikiej róży. Niepozorna torebeczka która bucha pięknymi zapachami i skrywa w sobie cuda natury, i to dosłownie !

WP_20160725_015 WP_20160725_016

Wewnątrz znalazłam musującą kule do kąpieli która mimo foliowej otoczki pachnie nieziemsko ( i pewnie ten zapach będę wypominała jeszcze wielokrotnie bo naprawdę jest fantastyczny!! ) prawdziwa naturalna gąbka oraz ulotka reklamowa z zniżką na zakupy i próbką peelingu. Jako że uwielbiam nowości, odrazu chwyciłam próbkę peelingu i poszłam do łazienki. Mała próbeczka z żelową zawartością, w momencie skradła moje serce. Nie jest to typowe peeling ścierający, ma delikatne mini drobinki jak wyczytałam jest to sproszkowana łupina orzecha włoskiego, ale najważniejsze w tym peelingu jest to że nie podrażnia skóry, a delikatnie ją złuszcza. Mam już jeden peeling tego typu w domu marki TianDe ale o nim innym razem. Żelowa lekka konsystencja, o bladoróżowym zabarwieniu  i delikatnym kremowo różanym zapachu. Peeling rozprowadza się na skórze jak krem, przy tym okrężnymi ruchami wmasowujemy kosmetyk usuwając tym martwy naskórek i zabrudzenia, które przy każdym ruchu widocznie się ścierają opadając w dół. Najlepiej peeling wykonywać nad umywalką aby „starte resztki” swobodnie później usunąć, zmyć i spłukać. Po takim zabiegu skóra w dotyku jest niesamowicie delikatna, gładka i wyczyszczona. Po peelingu zaleca się przemycie twarzy letnią wodą, w celu zmycia kosmetyku i opłukania twarzy. Do tego użyłam zawartej w zestawie naturalnej gąbki. Już kiedyś używałam naturalnych gąbek. Są bardzo delikatne i trwałe, ale trzeba pamiętać o ich dokładnym wypłukaniu po użyciu.

WP_20160822_001

Gąbeczka niewielka, idealna do przemycia twarzy. Przed użyciem wiadomo jest twarda i nieprzyjemna w dotyku bo szorstka, jednak po kontakcie z wodą, jest delikatna, mięciutka i wprost do przytulenia 🙂 Porównując ją do używanej przezemnie gąbeczki do mycia twarzy YASUMI konjac, ta od STENDERS bardziej mi pasuje. Może dlatego że jest u mnie nowa dlatego mi się bardziej podoba, jednak przy użyciu naturalna STENDERS jest delikatniejsza, głaszczę Cie po policzku, jednak Konjac bardziej czuć, nie że drapie ale nie jest aż tak mięciutki 🙂

WP_20160725_018

Pozostało Wam jeszcze tylko przedstawić musującą kulę do kąpieli, jednak tego nie zrobię bo jeszcze z niej nie korzystałam. Szkoda mi jej użyć, trzymam ją w łazience, i powiem że całe pomieszczenie dzięki niej fantastycznie pachnie. Łazienka nie jest taka mała a dzięki tej kuli pięknie w niej pachnie, takiego efektu nie uzyskałam nigdy żadnym odświeżaczem czy świecą zapachową, a kula mimo że nadal w foliowym opakowaniu daje tak silny zapach że prędko jej chyba nie użyje.

WP_20160725_020

Kosmetyki STENDERS są dopieszczone w każdym calu, i też takie mają zadanie – dopieścić nas. Nie wiem jak inne linie, bo póki co mam możliwość wypróbowania dzikiej róży, ale sądząc po tym jakie wrażenie wywarły na mnie te próbki jestem wręcz pewna że każdy jeden kosmetyk będzie zachwycał nie tylko zapachem ale i działaniem.

Ale nie tylko samymi kosmetykami jestem zachwycona, ale też i opakowaniem. Uwielbiam ładne rzeczy, uwielbiam poprostu gadżety, czy inne dodatkowe nadprogramowe ładne dodatki. STENDERS nie tylko zachwycił mnie prostą papierową torebeczką ale też łebkami ususzonej róży, który dopełniał zachwytu nad tą marką. Efekty zapachowe i wizualne pokazują wysoki poziom i klasę marki. Ja jestem zachwycona !! Cieszę się że nie zrezygnowałam w tym czasie z subskrypcji SHINY BOX bo nie poznałabym marki. Do końca sierpnia mam kod zniżkowy na -30% na całą linię Dzika Róża, mimo chwilowego kryzysu finansowego chyba się skuszę.

WP_20160725_019

Skomentuj

