Soczyste lato z Farmona Tutti Frutti

Dziś mimo że pogoda mało wakacyjna chcę przedstawić Wam iście wakacyjne smaki / zapachy peelingów marki Farmona z serii Tutti Frutti. Każda miłośniczka mocno owocowych kosmetyków zapewne zna te produkty od podszewki, ja przy pierwszym użyciu wpadłam po uszy!

WP_20160712_005

W mojej łazience zagościły póki co te wybrane trzy zapachy

– melon i arbuz

– wiśnia z porzeczką

– gruszka z żurawiną

Trzy według mnie nieziemskie, soczyste, smakowite, tak aromatyczne że aż chce się zjeść peelingi, które oprócz cudownych aromatów mają rewelacyjną moc ścierania 🙂

Na pierwszy rzut idzie gruszka & żurawina

Super słodka i soczysta gruszka która skradła cały aromat żurawinie, energetyzujący i pobudzający zmysły i kubki smakowe peeling z dużymi ziarenkami, który świetnie radzi sobie z martwym naskórkiem. Peeling do stosowania w wannie 🙂 lub pod prysznicem na mokrą skórę, świetnie masuje i pobudza krążenie dzięki grubym grudką, które szorują, szczotkują i tym samym ujędrniają skórę.

Kolejna odsłona Futti Frutti to Wiśnia & Porzeczka

Kolejne przyprawiające o ślinotok połączenie! Wiśnia z porzeczką idealnie relaksuje, pieści zmysły, aromatem przenosi na łąkę otulając zapachem. Achh… aż chce się zjeść. Jak pisze producent ” daj się ponieść owocowej przygodzie, rozpieść zmysłu soczystością chwili”. Oprócz cudownych zapachów peelingi te mają niecodzienne mocno nasycone kolorki które równie silnie pobudzają wyobraźnię. Zapach z kolorem współgra idealnie przez co atrakcyjność kosmetyków wzrasta.

Melon & Arbuz

Ostatni z mojej mini kolekcji peeling który łączy nieco egzotyczne zapachy jednak cały czas w letniej odsłonie. Słodki melon z jeszcze słodszym arbuzem dba o gładkie ciało i uspokojenie zmysłów, oraz pełen relaks. Każdy z tych peelingów ma cudowny aromat jeśli miałabym wybierać mój numer jeden postawiłabym wszystkie 3 a jednym miejscu, ciężko się zdecydować który lepszy, jeden świetnie sprawdza się rano na pobudzenie i zastrzyk energii, inny zaś na wieczór aby się zrelaksować i wypocząć, a jeszcze kolejny na poprawę humoru.

Farmona wyprodukowała serię Tutti Frutti gdzie znajdziemy całą gamę kosmetyków nie tyko peelingi ale i balsamy czy masła, wszystkie w mocno soczystych połączeniach, i fantastycznych kolorach. Ale nie tylko chodzi tu o aspekty wizualne czy zapachowe, FARMONA jest jedną z moich ulubionych marek też dlatego że jest to nasza Polska marka która zrobiła coś wielkiego. Fantastyczne kosmetyki które dbają o nas, nasz nastrój i ciało. Dobrze dobrane składniki pielęgnują ciało i tulą zmysły.

WP_20160712_006

Ale skupiając się dziś na peelingach mszę przyznać że są świetne, jednak dla wrażliwej skóry nieco za mocne, ja stosuje je głównie na nogi i uda i pośladki, niestety wyższe partie ciała jak brzuch i ręce już nie tak chętnie przyjmują mocne skrobanie.Grube ziarenka świetnie radzą sobie z grubszą, i nieco przesuszoną skórą, idealnie szorują, a po kąpieli możemy cieszyć się gładziutką skórą, idealnie sprawdzają się też przed depilacją. Ja mam problem z wrastającymi włoskami na nogach, to moja zmora, i zawsze przed depilacją stosuje pelling który przygotowuje skórę i wyciąga włoski tak aby można się było ich szybciej pozbyć 🙂

Buteleczki niewielkie podręczne, także na wakacyjne wyjazdy też się sprawdzą 100 ml tego cuda to cena około 5 zł . Na początku myślałam że to dość wysoka cena za tak mały produkt a peelingi jak wiadomo szybko się zużywają, ale zaryzykowałam i się zakochałam. Szczerze mimo małej pojemności są bardzo wydajne, niewielka ilość produktu potrafi wyszorować więcej niż nam się wydaje. Dodatkowo ten aromat który się unosi się w całej łazience ochh.. chyba zaraz wskakuje pod prysznić zaczerpnąć trochę lata bo u mnie za oknem niestety szaro buro, zimno i zaraz będzie lało 😦

Skomentuj

