Wielkie Boom !! Body Boom-owe SPA Domowe :)

Nie wiem czy już znacie czy jeszcze nie, ale jak tylko wypróbujecie od razu pokochacie. Mówię tu o kosmetykach Body Boom a konkretnie o cudnie cudownych peelingach kawowych. Ja od dawna stosuje peelingi z kawy – takie swoje domowe sposoby / fusy z kawy parzonej wykorzystuje w kąpieli do szorowani.

wp_ss_20160722_0003

Markę Body Boom poznałam dziki Shiny Box, w grudniowym pudełeczku znalazłam próbkę produktu. To była miłość od pierwszego wejrzenia! Nie tylko dlatego że peeling był kawowo – cynamonowy, moje ulubione zapachy i smaki, dodatkowo fantastycznie nawilża i ujędrnia skórę, a co jeszcze skradło moje serce to to że firma jest w 100% Nasza – Polska !!

Uwielbiam polskie marki jestem totalną patriotką która wspiera nasz rynek. Staram się być na bieżąco jeśli chodzi o nowe lokalne produkty, marki i bardzo cieszy mnie kiedy coś co odkryje jeszcze przed innymi nagle okazuje się wielkim WoW i Boom, i tak było z Body Boom. Jestem dumna z Polska ma ambitnych ludzi z pasją którzy idą za marzeniami i tworzą wspaniałe produkty, produkty które promują same wielkie osobowości nie tylko tu w naszym kraju ale też za wielką wodą, w Hollywood i na całym świecie

Ale dziś skupię się na Body Boom. Kawa ma wielką moc i każdy o tym wie, pobudza nie tylko umysł ale i ciało. Drobinki kawy połączone z cukrem i solą, fantastycznie złuszczają martwy naskórek dzięki czemu oczyszczamy, i wygładzamy ciało. Kofeina redukuje cellulit i napina skórę, olejki nawilżają i ujędrniają. Po zastosowaniu peelingu już po pierwszym użyciu czuć efekty, naprawdę można się zakochać. U mnie była to miłość od pierwszego wejrzenia, i powiem szczerze że nawet producent się nie pomylił, bo dobrze wie jak peeling działa. Nie dość że kosmetyki z najwyższej półki to i obsługa, o klienta dbają i rozpieszczają. Zamawiając produkty, klient cieszy się jak dziecko odpakowując przesyłkę, ślicznie zapakowana różowa paczuszka, a wewnątrz kosmetyki w firmowych torebkach, a w nich ziarna prawdziwej kawy które kuszą zapachem, no i ta cudowna karteczka 🙂

Same plusy, ochy i achy ale żeby nie było za słodko mam jednego minusa ! Nie nie, nic groźnego, ale kawa jak to kawa i to jeszcze z tłustym olejkiem ciężko zmywa się z białej wanny 🙂 Nic więcej nie znalazłam więc kochane bierzcie ze mnie przykład zamawiajcie, nakładajcie, smarujcie, peelingujcie i cieszcie się gładkim, mocno nawilżonym i ujędrnionym ciałem. Sama skusiłam się na kolejną dawkę, i długo zastanawiać się nie musiałam bo Body Boom jak większość firm w tym sezonie ma super wyprzedaże i promocje 🙂 a oprócz kosmetyków mają cudowne dodatki jak całuśne skarpety których jestem szczęśliwą posiadaczką, szlafrok i piżamka, czyli to co każda z nas potrzebuje do wieczornego relaksu 🙂

WP_20160511_020

Podam jeszcze na koniec zawartość którą warto poznać na własnej skórze:

  1. Kawa Robusta – pracowałam kiedyś w fantastycznej kawiarni i wiem że robusta jest znacznie mocniejsza od arabiki którą możemy spotkać wszędzie, a tu prawdziwy rarytas 🙂
  2. Brązowy cukier który działa peelingująco i ścierająco
  3. Bogata w minerały i witaminy sól jeziorowa
  4. Cudowna czekolada o której pisać nie trzeba
  5. oleje takie jak makadamia, arganowy i migdałowy – nawilżają wygładzają, ujędrniają – upiększają !
  6. Witamina E chroni przed wysuszeniem skóry i promieniami UV

http://www.bodyboom.pl

InstagramCapture_3a89dcf3-d11d-4ec1-8a15-2151302e3ae1

Skomentuj

