DERMO FUTURE Nanopeptydy i komórki macierzyste

Dziś taka ciekawostka i przybliżenie sfery biologicznej i kosmetycznej fachowym okiem ale w zasięgu ręki 🙂 Znów dzięki uprzejmości Twoje Źródło Urody i marki TENEX – Dermo Future dostałam do przetestowania rewelacyjne serum przeznaczone do cery suchej i dojrzałej właśnie z nanopeptydami i komórkami macierzystymi.

Co to takiego te nanopeptydy? Sama byłam ciekawa

Nanopeptydy są znane od kilku lat. Nazywane są inteligentnymi molekułami, ponieważ potrafią wysyłać sygnały do komórek, wyzwalając tym samym reakcje np. syntezy kolagenu czy elastyny. Stymulują krążenie krwi oraz przyspieszają gojenie się ran. Zbudowane są z krótkich łańcuchów aminokwasów, naśladują naturalne czynniki wzrostu, których liczba w organizmie z wiekiem maleje, a dostarczane w czasie terapii stymulują odnowę komórek i kolagenu. Nanopeptydy wytwarzane są w warunkach laboratoryjnych, w wysoko wyspecjalizowanych placówkach inżynierii genetycznej.

Ale nie tylko nanopeptydy stanowią tu ciekawostkę ale i komórki macierzyste które ostatnimi czasy robią furorę w kosmetyce i medycynie estetycznej.

Charakterystyczną cechą komórek macierzystych jest ich zdolność do nieograniczonej liczby podziałów oraz różnicowanie się do innych typów komórek. Można nawet stwierdzić, że stanowią one kluczowy element każdego żywego organizmu i odpowiadają nie tylko za jego rozwój, ale również za zdolności regeneracyjne. To właśnie z tego względu komórki macierzyste są składnikiem niezwykle cenionym.

Serum z nanopeptydami i komórkami macierzystymi o silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Rewitalizuje komórki skóry, pobudzając procesy regeneracji i odbudowy. Podnosi poziom nawilżenia. Odżywia skórę i wzmacnia jej funkcje metaboliczne. Redukuje zmarszczki i wpływa na większą sprężystość i jędrność skóry, napinając ją i ujędrniając. Produkt przeznaczony do cery dojrzałej, pozbawionej elastyczności, zwiotczałej.

WP_20160627_121 WP_20160627_124

Rewelacyjne serum które swoje działania rozpoczyna wraz z nałożeniem na skórę, już po chwili czuć że skóra jest nawilżona, a po tygodniu gołym okiem widać poprawę kondycji skóry. Serum jest idealne na tę porę roku, lato to czas kiedy słońce nie oszczędza nikogo, opalamy się, skóra się przesusza i odwadnia. Ja po wakacjach miałam niestety mocno przesuszoną skórę, musiałam zregenerować skórę, szczególne twarzy! Słona morska woda i słońce mocno ją przesuszyły. Mają wolne też nie myślałam o maseczkach, nawilżających i regenerujących kremach, nie miałam możliwościowi zadbać o siebie tak jak robię to w domu, więc wracając czułam że moja twarz wygląda na zmęczoną i zaniedbaną mimo że byłam wypoczęta. Wiadomo po wakacjach ciało jak i umysł musi wrócić mieć chwilę na powrót do formy.

Serum stosowałam na noc przeważnie wklepywałam go lub masowałam, a raz na jakiś czas użyłam do współpracy mezorollera, połączenie tej dwójki daje podwójne efekty. Mezoroller nakłuwając delikatnie skórę pozwala serum wejść w głąb, a dodatkowo napina i odżywia skórę twarzy.

WP_20160713_002

Ja z tej Intensywnej kuracji do twarzy z nanopeptydami i komórkami macierzystymi jestem zadowolona, może nie zachwycona ale zadowolona. po wakacjach skóra szybko wróciła do ładu, jest nawilżona – nie brakuje jej jędrności, jest napięta i wygląda dobrze. Fajna lekka ale też trochę lepka konsystencja szybko wchłania się w skórę, pozostawiając delikatną powłokę. Już po nałożeniu czuć że skórą jest wygładzona. Szczerze polecam wypróbowanie serum, naprawdę dobrze spisuje się przy mocno przesuszonej i zaniedbanej skórze, idealnie sprawdza się w lecie właśnie kiedy słońce mocno przesusza skórę.

Serum znajduje się w szklanej ciemnej buteleczce, co ciekawe dla tego typu produktów marki DERMO FUTURE kosmetyk jest wyposażony w pepitkę która odmierza odpowiednią ilość produktu do jednorazowego zabiegu. Pojemność 20 ml, niewiele ale spokojnie starczy na miesięczną kurację. Kosmetyk najlepiej stosować na noc tak aby skóra miała możliwość spokojnego przyswojenia serum, a dodatkowo mogła wypocząć 🙂 Ja produkt dostałam w ramach testu ale szperając po internecie znalazłam że spokojnie można go kupić na allegro mnie więcej w cenie 29,99zł.

WP_20160627_123

Moją opinię już znacie, a może któraś z Was tez już miała okazję wypróbować Intensywną kurację od Dermo Future? Tą lub inną? Zachwycona byłam kuracja z Witaminą C – odżywiająca i rozjaśniająca przebarwiania, dla mnie HIT. Podzielcie się ze mną swoimi  przygodami z kosmetykami DERMO FUTURE, niebawem też recenzja kolagenu w żelu tejże marki 🙂

One Comment Add yours

  1. Beata Beata Janiak pisze:

    to njleprza technologia XXI wieku działa cudn dla naszej skóry

Skomentuj

