Skarpetkowe SPAz Exclusive Cosmetics

on

Na wstępie przepraszam za tak długą nieobecność, nie wiem co się stało ale czasu mi brakuje, poprostu nie ma na nic czasu! i co najgorsze nie mam dla tego wytłumaczenia, budzę się o 5 rano dzięki mojemu rocznemu szkrabowi i zanim zdążę się zrobić wszystkie codzienne poranne czynności jest już 12 !! Nie wiem no normalnie nie wiem jak to się dzieje, czas ucieka mi w błyskawicznym tempie,trochę może to wina pogody, pięknie i ciepło więc siedzimy pod domem w basenie, powoli przemeblowujemy (przenoszę syna do pokoju córki) więc ciągle jest bałagan, ja coś sprzątam coś przekładam, i w sumie jestem z tym sama, mąż w delegacji a ja w domu z dzieciaczkami. No ale nic ważne co tu i teraz, a teraz właśnie mam chwilę żeby pokazać Wam szybką alternatywę na regenerację stóp.

Domowe SPA z Exclusive Csmetics, a mianowicie skarpetkowe SPA 🙂 Szybkie i proste rozwiązanie dla regeneracji zmęczonych i suchych stóp. Ja w lecie zawsze chodzę boso, poprostu uwielbiam stąpać po nagrzanej ziemi, wilgotnej miękkiej trawie, niestety minusem jest to że stopy szybko stają się szorstkie. Skóra mimo że oddycha bardziej się męczy więc i ja bardziej wymęczyć się muszę aby je doprowadzić do ładu. Ostatnio z mojej szafy skarbów kosmetycznych wygrzebałam skarpety! Akurat kiedy dzieci poszły spać ja jak co wieczór włączam „Przyjaciół” i odpoczywam, tym razem nie leniuchowałam a regenerowałam stopy.

W kartonowym pudełeczku znajdują się szczelnie zamknięte skarpety foliowe. Idealne do zastosowania na wieczór. Skarpety w uniwersalnym rozmiarze 🙂 Foliowe woreczki wewnątrz wyściełane chyba flizeliną mocno nasączone kosmetykiem. Skarpetki mają specjalną naklejkę którą przymocowujemy na już założonych skarpetach tak aby nie ześlizgiwały się z nóg. Płyn którym są nasączone skarpety wewnątrz ma piękny miętowy zapach, bardzo świeży nie za mocny, odświeżający, nieco przypomina mi talk do stóp który kiedyś używałam. Skarpety trzymamy na nogach około 20 minut, po czym ściągamy a resztę kremu wklepujemy. Ja używałam skarpetek na noc tak aby wszystko wchłonęło się jak należy, a rano cieszyłam się miękką mocno nawilżoną skórą stóp. Fajny sposób na szybki powrót stóp do formy, jednak jest to tylko lekka regeneracja nawierzchni skóry, gdzie jest ona teraz wygładzona i miękka, nie są to skarpety które złuszczają naskórek, takich skarpet nie polecam w lecie, gdyż często odsłaniamy stopy, a przy złuszczaniu skóra nieładnie schodzi przez kilka dni.

Exclusive Cosmetics chyba jako pierwsze wydało na rynek skarpety regenerujące, są tego typu produkty już na rynku ich produkt jako pierwszy wpadł mi w ręce. Faja alternatywa dla ludzi którzy nie mają czasu wklepywać, wmasowywać i wcierać kosmetyków w stopy, tu masz tą przyjemność że zakładasz i robisz co chcesz 🙂 Nie ma zakazu poruszania się w nich, są naklejki które podtrzymują skarpetkę na właściwym miejscu.

Jedna para skarpet to koszt okołu 15 zł za opakowanie. Myślę że dla spróbowania warto, jednak gdybym miała wykonywać taki zabieg raz w tygodniu poprostu byłoby to nieopłacalne. Ale taki gadżecik raz na jakiś czas nie zaszkodzi. Składniki Aktywne zawarte w Skarpetkowym SPA to :

  • keratyna
  • masło shea
  • olejek miętowy
  • olejek z drzewka herbacianego

WP_20160628_028

Skomentuj

