Kwietniowy Glossy Box- Wiosenna energia

on

Niestety mam nie mały poślizg z opisywaniem pudełek, jak i ogólnie z aktualizacjami na blogu. Wiosna pełną parą, wzięłam się dość konkretnie za porządki w domu, każde jedno pomieszczenie sprzątam, przemeblowuje, zmieniam wystrój, wyrzucam, dokupuje i tak jakoś mi ostatni miesiąc zleciał. Teraz majówka długi weekend więc mąż w domu, trzeba wykorzystać te chwile jak najintensywniej, bo niestety dzieci widzą tatę jedynie w sobotę i kawałek niedzieli. Ale dość o mnie zajmijmy się Glossy 🙂

Kwietniowe pudełko pod nazwą Wiosenna energia mieściło w sobie dość ciekawe produkty. Moim faworytem z tej edycji jest maseczka NUXE i  cienie, choć nie ukrywam że i balsam sprawdził się świetnie 🙂

WP_20160419_016

  1. Masque creme Fraiche de Beaute – nawilżająca maseczka NUXE co mnie zaskoczyło produkt pełnowymiarowy a jego cena z a 50 ml 79 zł. No cóż za taką cenę musi być super! „Awaryjna dawka” miękkości dla komfortu i poprawy wyglądu wszystkich rodzajów skóry. 24-godzinne nawilżenie i ukojenie: Nałożenie maseczki na 10 minut jest tak samo skuteczne, jak roślinny okład. Natychmiastowy efekt kojący i cudownie świeża skóra. Minimalizuje uczucia ściągnięcia, pieczenia i zaczerwienienia skóry. Idealna równowaga między świeżością i komfortem. Innowacyjna formuła o właściwościach emulgujących łączy emolienty fazy oleistej z odświeżającą fazą wodną. Zalety: Nietłusta konsystencja umożliwia natychmiastowe wykonanie makijażu. Można również stosować ją na delikatne okolice oczu. Korzyści: Natychmiastowe- wspaniałe samopoczucie, relaks, komfort. Skóra staje się wypoczęta, świeża i elastyczna.

2. Exclusive Cosmetics – Hydrożelowe płatki pod oczy. Produkt już wcześniej mi znany, tzn używałam hydrożelowych płatków ze złota tu mamy perły. Miło tak czasem pławić się w luksusie, tu złoto tu perły och i ach 😀 Płatki przeznaczone do pielęgnacji skóry pod oczami z widocznymi cieniami i obrzękami. Innowacyjna hydrożelowa formuła, oparta na odmładzającym ekstrakcie z perły, pomaga zredukować nieestetyczne obrzęki, wygładzając i rozświetlając skórę. ZASTOSOWANIE PRODUKTU Nałożyć na oczyszczoną skórę pod oczami. Zdjąć po około 30 minutach. Pozostały na skórze preparat delikatnie wmasować. Dla uzyskania lepszych efektów przed użyciem schłodzić płatki w lodówce. Cena 4,99 zł

3. Cece od Sweden Balsam do ciała ARGAN – dla suchej skóry. Balsam do ciała z olejkiem arganowym to odżywcza formuła specjalnie przygotowana do skóry suchej. Olejek arganowy, bogaty w witaminę E oraz kwasy Omega 3+6+9, dzięki dużej ilości antyoksydantów działa przeciwstarzeniowo, długotrwale nawilża i wzmacnia skórę. Pomaga odbudować hydrolipidową barierę naskórka chroniąc skórę przed wysuszeniem. Balsam doskonale się rozprowadza i szybko wchłania. Pozostawia skórę miękką i elastyczną. Całkiem przyjemny balsam, nie jest leisty, szybko się wchłania, nie tłuści to zalety, jednak zauważyłam że przy zbyt intensywnym smarowaniu kluszczy się. Cena za produkt 250 ml to 34,90 zł nie dałabym tyle za balsam, za ten balsam o tak, nie powalił mnie na tyle bym taką kwotę chciała na niego przeznaczyć.

4. Catrice paletka poczwórnych cieni do powiek Absolute eye colour. Kolorowy pastelowy kwartet, który koncentruje się na doskonale zgranych odcieniach w ramach jednej gamy kolorystycznej. Rezultatem są subtelne gradienty i tony, które mogą być łączone, aby otrzymać jak najbardziej naturalny rezultat makijażu. W zestawieniu kombinacje antycznego różu i odcieni mrożonego truskawkowego jogurtu. Lekkie, świeże, idealne na wiosnę i lato!

5. -417 Szampon witaminowy Catharsis Szampon oparty na naturalnych składnikach aktywnych, takich jak minerały z Morza Martwego, energizujące witaminy A, B, C, E i F, oraz wyjątkowych wyciągach roślinnych z rumianku, papai, wanilii i aloesu, które sprawiają, że włosy są zdrowe, mocne i lśniące. Przeznaczony do włosów normalnych, suchych i delikatnych. Skutecznie oczyszcza bez powodowania podrażnień, wygładza powierzchnię włosa i nawilża skórę głowy. Próbka produktu, nie stosowałam go jeszcze ale musi być w nim coś WOW bo cena za pełnowymiarowy produkt zaledwie 250 ml to koszt 109 zł !

WP_20160419_015

No i co myślicie o Wiosennej energii ? Jak wspominałam wcześniej maseczka NUXE jest moim faworytem, a WY co znaleźliście w Waszych pudełkach? Wiem że niektóre z Was dostały Bioderme, i balsamy do ust Carex, szczerze szkoda że ja Carexa nie dostałam bo uwielbiam ! To póki co ostatnie z moich Glossy, zrezygnowałam z subskrypcji bo nie zachwycały mnie zawartości boxów, choć nie ukrywam teraz Glossy się postarał! Ciekawe kosmetyki, i naprawdę super produkty, może jeszcze kiedyś się skuszę, narazie oszczędzamy na wakacje 🙂

2 Comments Add yours

  1. Zawartość pudełka całkiem przyjemna.Piękne cienie . Miałam te płatki pod oczy z perłą-takie sobie.

    1. asiamonka pisze:

      Cienie są śliczne, kolory typowo wiosenne takie lekkie 🙂 a płatków nie próbowałam ale od takich gadżetów jednak wole tradycyjne kremy pod oczy lub poprostu kostki lodu 🙂

Skomentuj

