DERMEDIC ratunek dla suchej i wrażliwej skóry

DERMEDIC to marka stworzona z doświadczenia dermatologów.
Przy opracowywaniu receptur produktów wykorzystuje się najnowsze trendy
w dermatologii i światowe technologie. Dzięki uczestnictwu
w międzynarodowych kongresach i sympozjach dermatologicznych oraz targach
kosmetycznych DERMEDIC zdobył zaufanie wymagających
Klientów jako ekspert od specjalistycznej pielęgnacji skóry wrażliwej.
Dermokosmetyki DERMEDIC cieszą się uznaniem najlepszych
dermatologów w Polsce i są przez nich chętnie polecane.

Tę markę poznałam w zeszłym roku, przygodę z nimi zaczęłam od płynu miceralnego i kremu pod oczy. Szczerze to była miłość od pierwszego dotknięcia. Jak piszą sami o sobie 100% wody w wodzie. Niesamowicie nawilżające kosmetyki które są tak delikatne i lekkie dla wrażliwej skóry. Ja od lat zmagam się z wrażliwością i suchością. Śmiało i głośno mogę powiedzieć że dzięki DERMEDIC moja cera odżyła na nowo! Ale powoli od początku.

WP_20160318_024

HYDRAIN3 HIALURO woda miceralna która w swoim składzie posiada wodę termalna, kwas hialuronowy, mocznik i alantoinę. Składniki aktywne które oczyszczają cerę, i mają właściwości lecznicze oraz nawilżające. Woda o delikatnym świeżym zapachu, idealnie sprawdza się do codziennej pielęgnacji, ja stosuję ją kilka razy dziennie,przy demakijażu, wciągu dni tak poprostu dla odświeżenia skóry, i przed i po każdym zabiegu który funduję sobie na twarz. Tej wody używam również zamiast toniku. Jak dla mnie jest uniwersalna, lubię ją bo jest lekka nie lepi się, nie wysusza a wręcz przeciwnie. Miałam niestety do czynienia z jednym płynem miceralnym, nie pamiętam już marki, chyba Green Pharmacy 3w1, ale byłam nim rozczarowana. Niby miał być lekki a był lepki, na twarzy pozostawiał nieprzyjemną powłokę i co gorsza pienił się. Ale dziś o DERMEDIC i to jak skradł moje serce. A oto jego zalety:

  • Zmywa makijaż i wszelkie zanieczyszczenia pozostawiając uczucie świeżości i czystości
  • Zmiękcza i utrzymuje nawilżenie warstwy rogowej skóry
  • Nie zatyka porów i nie pozostawia filmu na skórze
  • Nie podrażnia oczu
  • Przebadany okulistycznie
  • Hypoalergiczny

Wodę można spotkać w różnych pojemnościach ja mam 400 ml ale są i mniejsze 200 i 100 ml cena za 200 ml to 27,50 zł

Nie zatrzymałam się tylko na jednym kosmetyki tej marki, zachwyciła mnie cała seria HYDRAIN3. Rano używam krem – żel ultranawilżający. Krem istny cud !  Już po pierwszej aplikacji czuć jak wchodzi wgłąb skóry. Szybko się wchłania i szybko nawilża, składniki aktywne takie jak w płynie miceralnym. Kwas hialuronowy nawilża i wypełnia zmarszczki, gliceryna i skwalan regeneruje, witamina E dodaje energii. Krem o naprawdę lekkiej konsystencji, jest bardzo wydajny, już niewielka ilość remu wystarczy aby nałożyć go i wklepać w całą twarz, szyję i dekolt.

  • Zapewnia intensywne, dogłębne i długotrwałe nawilżenie odczuwalne przez 48 godzin po zastosowaniu
  • Uzupełnia niedobory wody w skórze i ogranicza jej transepidermalną utratę (TEWL)
  • Wzmacnia i regeneruje skórę
  • Do każdego rodzaju skóry wymagającej nawilżenia
  • Lekka, nietłusta, kremowo-żelowa konsystencja
  • Doskonały pod makijaż
  • Nie zatyka porów

Słoiczek o pojemności 50 ml sugerowana cena to 38 zł. Cena nie jest wysoka patrząc na efekty jakie można zauważyć już po pierwszym stosowaniu. Kiedyś zachwycałam się kremem francuskiej marki Thalion Thali’source który bagatela kosztuje 200 zł. Wtedy czułam że to mój must have, nie ukrywam że chciałam go zdobyć, ale kiedy poznałam DERMEDIC HYDRAIN3 nie zawaham się porównać jednego z drugim. Polska marka ale jaki wysoki poziom łączenia składników!

Aby dopełnić nawodnienia, na wieczór stosuję serum nawadniające z tej samej serii DERMEDIC HYDRAIN3.

  • 15% – najwyższe stężenie kwasu hialuronowego dopuszczalne w kosmetykach
  • Natychmiast wygładza skórę
  • Ujędrnia i chroni przed przedwczesnym starzeniem
  • Nie zatyka porów
  • Delikatna konsystencja doskonała pod makijaż
  • Do stosowania na dzień i na noc
  • Hypoalergiczne

Rewelacyjne jakby „mleczne” serum które wchłania się niesłychanie szybko, i nawilża w tym samym tempie. Nieduża 30 ml buteleczka z pepitką, która ułatwia aplikację, i nałożenie odpowiedniej ilości serum na twarz. 2-3 krople wystarczą aby odpowiednio nawodnić całą buźkę. Serum używałam szczególnie zimą kiedy to mam największe problemy z  cerą, jest ona wysuszona, niekiedy szorstka i się łuszczy. Od kiedy używam całej serii dermokosmetyków DERMEDIC na całe szczęście tej zimy nie miałam problemów z łuszczeniem się skóry. Cera widocznie odżyła, jest jaśniejsza, bardziej nawilżona, rozświetlona. Serum nie wielkie ale bardzo wydajne, u mnie jedna buteleczka starczyła na cowieczorną aplikację przez ponad 2 miesiące. Cena wyśrodkowana – 50 zł za 30 ml. Serum nawadniające naprawdę nawilża, czuć to już na drugi dzień rano kiedy twarz nawet po porannej toalecie nadal jest nawilżona. Ja niestety po kontakcie skóry z wodą odrazu czułam ściągnięcie skóry, po stosowaniu kosmetyków DERMEDIC w 90% pozbyłam się problemu.

WP_20160412_002

Jeśli mogę to polecam, jest co jest warto ! Niestety trzeba trochę zainwestować ale efekty zadowolą każdego. Cena zestawu jaki ja używam to wydatek około 130zł ale jeśli masz problemy z cerą jak ja warto zainwestować i pozbyć się problemu 🙂

WP_20160318_038

Dodatkowo zapraszam na konkurs Dove

2 Comments Add yours

  1. Ela pisze:

    Super kosmetyki!

  2. kswksw121512 pisze:

    ciekawe produkty, zapraszam http://fantastic-brand.blogspot.com/

Skomentuj

