Słodki marzec z Shiny Box-em

Czas tak szybko leci, tyle rzeczy na głowie, tak mało godzin na dobę i co zrobić? W tygodniu dzieci dają popalić, poza tym pięknie się robi wiosenni więc czas trzeba spędzić na zewnątrz, w weekendy mąż wraca więc cały czas staramy się spędzić razem, a w między czasie szkoła. Ale cóż trzeba to jakoś rozplanować żeby ze wszystkim zdążyć, ja akurat w panowaniu jestem dobra ale jeśli chodzi o rzeczy do zrobieni, gorzej właśnie z czasem w jakim trzeba je wykonać. Przed świętami jeszcze dostałam marcowego Shiny Boxa, przeważnie otwierałam go i przedstawiałam go zaraz po otrzymaniu jednak no nie znalazłam w sobie takiej mocy żeby z nim tu z Wami przysiąść. Mam nadzieje że wybaczycie i przysiądziecie z zaciekawieniem 🙂

WP_20160326_008

Słodki marzec hmm.. szczerze coraz mniej podobają mi się pudełeczka Shiny Box, myślałam już nie raz o ich zawartości i chyba w poprzednich edycjach za bardzo nas rozpieszczali i teraz właśnie czekam na wielki wow, ale jakiego typu wow by to miało być sama nie wiem 🙂 Ale nie o moich przemyśleniach dzisiaj tu a o zawartości boxa.

1. BioOleo u mnie arganowy. Zimnotłoczony 100% naturalny olej do pielęgnacji skóry twarzy. Produkt ten nie zawiera PEG’ów, konserwantów, barwników, ani sztucznych zapachów. System ROLL-ON pozwala na wygodną aplikację oleju i wykonanie delikatnego masażu cery. Olej argan z certyfikatem ECOCERT uzyskiwany jest ze świeżych nasion arganii. Olej ten nazywany jest „płynnym złotem”, składa się głównie z nienasyconych kwasów tłuszczowych. Posiada bardzo wysoką liczbę naturalnych antyoksydantów, chroniących organizm przed wolnymi rodnikami. Zawiera także liczne związki o działaniu regeneracyjnym i promieniochronnym. Jedną z największych zalet tego oleju jest jego skład. Obecność skwalenu wpływa korzystnie na płaszcz lipidowy skóry. Karotenoidy i witamina E działają antyoksydacyjnie.

2.Glov Hydro Demaquillage Quick Treat -Podręczna mini rękawica do demakijażu nakładana na palec. Nie zawiera żadnych środków chemicznych, do jej użycia potrzebna jest tylko czysta woda. Pozwoli na dokładne usunięcie makijażu i perfekcyjne oczyszczenie cery. Skóra przygotowana zostanie do dalszych etapów pielęgnacyjnych. Produkt zawdzięcza swoją skuteczność kompozycji poliamidu i poliestru. Wykonany został przy pomocy nanotechnologii, dzięki czemu włókno jest 100 razy cieńsze od ludzkiego włosa. Po namoczeniu wodą, właściwości elektrostatyczne powodują ultra dokładne zbieranie się make-upu i zanieczyszczeń w rowkach. Polecana do pielęgnacji każdego typu skóry – także wrażliwej czy atopowej. Idealnie sprawdzi się podczas podróży. Okres użytkowania 3 miesiące.

3.Timotei szampon wzmacniający do włosów – Szampon idealny w pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Został wzbogacony organicznym olejkiem arganowym. Ta bogata formuła pomaga regenerować włosy i zmniejsza ich łamliwość, powoduje, że są gładkie, mocne i lśniące.

4. Hipoalergiczny żel pod prysznic Biały Jeleń – Hipoalergiczny kosmetyk, który delikatnie oczyszcza nie podrażniając skóry. Wyjątkowe połączenie składników zapewnia skórze uczucie świeżości i pielęgnacji. Przebadany dermatologicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów.

5. Neness – podręczna perfumetka. Koncentrat drogocennych składników, w których składzie znalazł się niezwykle kobiecy irys, który rozwija się w tym zapachu w unikalny sposób od pierwszej do ostatniej nuty. Dla rozświetlenia i podkreślenia kwiatowego serca zostały dodane nuty jaśminu Sambac i kwiatów tunezyjskiego drzewka pomarańczowego. Niepowtarzalny olejek eteryczny z indonezyjskiej paczuli emanuje całą siłą, mocą i głębią.
Duża zawartość olejków zapachowych gwarantuje trwałość zapachu. Flakonik idealny do torebki.

6. Labrayon Balsam z zielonej glinki – Balsam regeneracyjny z portugalskiej zielonej glinki do włosów wymagających profesjonalnej pielęgnacji.
Bogata formuła balsamu dzięki zastosowaniu szlachetnej zielonej glinki nawilża, wygładza i pogrubia włókno włosa. Zamykając łuski ułatwia rozczesywanie i modelowanie.
Formuła kosmetyków serii ARGILO THÉRAPIE została opracowana przez naukowców z centrum badań laboratorium Labrayon. Łączy ona ze sobą siły natury, lecznicze właściwości zielonej glinki z profesjonalną dermatologiczną wiedzą.

I co myślicie o zawartości marcowego Shiny Boxa? Szczerze mnie nie powala. Jedyne co mnie zaciekawiło to balsam do włosów Labrayon. Reszta znana i lubiana, ale jednak wolę nowości, kosmetyki których nie znam, nowe marki i ciekawe gadżety. Olej arganowy również powiewa świeżością, bo w takiej postaci go nie znałam. Roll on wygląda jak roletka pod oczy, jednak można go stosować na całą twarz. W takiej postaci to super sprawa, nie tłuścisz a przy okazji masujesz twarz, chłodną metalową kuleczką. Takie gadżety lubię! Jeśli chodzi o perfumetkę to dla mnie nie wypał. Zapach dusi, jest za mocny i przesłodzony, rozumie że nazwa słodki marzec wzięła się od tegoż zapachu 😛 Jak dla mnie odpada, ja wolę lekkie świeże i bardziej cytrusowe zapachy. A Wy macie jakiś swoich faworytów?Jakieś hity albo kity? U mnie na plus Rollon na twarz z oleju a wielki kit to perfumetka, Ciekawa jestem waszych opinii i pudełeczek, wiem że innym zamiast balsamu do włosów mogło się trafić coś z kolorówki 🙂

A pomijając już kwestie kosmetyczne, szykuję dla Was konkurs, ale musicie mnie obserwować na blogu i facebooku. Do wygrania mam aż 3 zestawy suplementów Harmonella 🙂 Obserwujcie, czytajcie, zaglądajcie i zapraszajcie.

WP_20160405_083

WP_20160311_003

Skomentuj

