Domowy Zabieg Mikrodermabrazji

mikrodermabrazja_zabieg

Stosujecie peelingi? Zapewne, tak ja ostatnio przerzuciłam się na nieco bardziej efektowne złuszczanie naskórka a konkretnie MIKRODERMABRAZJE. Co to takiego? Fachowo to bezinwazyjne usuwanie naskórka sterylną głowicą porytą mikrokryształkami diamentu. Jest to innymi słowami peeling jednak jego zaletą nie jest tylko i wyłącznie usunięcie martwego naskórka, ma szereg zalet które poprawią wygląd i kondycję naszej skóry. Między innymi mikrodermabrazja likwiduje drobne zmarszczki, eliminuje nadmierne rogowacenie, spłyca blizny, przyśpiesza regeneracje naskórka, poprawia krążenie krwi, zwęża pory, zmniejsza łojotok, i zwiększa wchłanianie kosmetyków w głąb skóry. Zabiegi mikrodermabrazji przeprowadzane są w każdym salonie kosmetyczny, a ja mam to szczęście że zabiegi przeprowadzam sobie sama w domowym zaciszu. Jakiś czas temu pokusiłam się o półprofesjonalny sprzęt, nie powiem drogo kosztował ale warto było. Mikrodermabrazja to zabieg do którego nie ma ograniczeń wiekowych, jest bezbolesny, efekty widać już po pierwszym „tarciu”, skóra staje się rozświetlona, gładka i promienna. Ten rodzaj peelingu można powtarzać co tydzień, jednak przy trzech pierwszych zabiegach wizyta powinna mieć dwutygodniowy odstęp. Przy niwelowaniu zmarszczek, przebarwień czy blizn zaleca się od 6 do 10 zabiegów tak aby efekty były zadowalające dla obu stron. Mikrodermabrazja najbardziej zalecana jest przy bliznach potrądzikowych, bliznach i bliznowcach, przebarwieniach i zaskórnikach. Mikrodermabazję można stosować na całym ciele min, też do walki z rozstępami, szorstką i zrogowaciałą skórą. A co to w ogóle za urządzenie? Niewielka maszyna z podłużną dyszą do której przyczepiony jest wężyk prowadzący do urządzenia głównego. Na dyszę zakładane są końcówki (głowice) ścierne które mają bezpośredni kontakt ze skórą. Głowice te są pokryte diamentem który ma za zadanie ścieranie naskórka. Mamy kilka rodzajów głowic o mniejszej i większej gradacji (drobinkach ścierających) o grubszych i cieńszych oczkach, każda z nich przeznaczona do innego odcinka twarzy i ciała. Po włączeniu urządzenia, podciśnienie wytwarzane przez kompresor wciąga do filtra wszelkie nieczystości i starty naskórek. Mikrodermabrazja jednym słowem to niewielki odkurzacz który zasysa nasze niedoskonałości, i ściera nierówności które po zabiegu można zobaczysz na filtrze. Oczywiście mikrodermabrazja to taki wstęp do dalszych zabiegów, aby czuć się i wyglądać lepiej, warto też do pellingu dołożyć coś jeszcze np. kwasy, prądy czy chociażby maseczkę. Zima idzie w zapomnienie a więc to najlepszy czas na regeneracje skóry po suchym i mroźnym powietrzu. A Wy jak o siebie dbacie? Macie jakieś inne sprawdzone metody? Jak regenerujecie się po zimie i przygotowujecie do wiosny?

Zapraszam również na mojego funpage na którym również znajdziecie ciekawe tematy nie tylko kosmetyczne 🙂

WP_20160311_003

4 Comments Add yours

  1. Do domowego zabiegu używam mezorollera.Twoje urządzenie wygląda bardzo profesjonalnie.Możesz napisać gdzie można je nabyć ?

    1. asiamonka pisze:

      Kupiłam je na allegro, szukałam odpowiedniego dość długo, mam go już ponad pół roku i jestem bardzo zadowolona. Mnóstwo ofert przepatrzyłam i trafiłam chyba na ideał 🙂 Fakt wygląda profesjonalnie i działa jak profesjonalny sprzęt, nie wymieniłabym go 🙂 Szczerze działa nawet lepiej niż te których używałam przy nauce w szkole. Firma Beurer

      1. Dziekuję za odpowiedz 🙂

Skomentuj

