DermoFuture Intensywna kuracja regenerująco-wzmacniająca

Już po raz kolejny dzięki Twoje źródło urody mogę testować kosmetyki marki DermoFuture. tym razem wybrałam Intensywną kurację regenerująco – wzmacniającą do włosów delikatnych i osłabionych. Jako że zbliża się wiosna także czapki z głów 😀 włosy potrzebują regeneracji po zimie, mroźne powietrze, wiatr i wilgoć robi swoje. Moje włosy nie dość że mają tendencje do wypadania to są bardzo delikatne i przesuszone. DermoFuture ma do zaoferowania innowacyjny kosmetyk w postaci malutkich kapsułek z cudowną zawartością w środku.

WP_20160222_011

Cudowne różowe kuleczki zapakowane są w szczelne plastikowe opakowanie, niczym lekarstwo. Jedna ampułka to 2 ml płynu, i starcza na 2 nawet 3 aplikacje przy krótkich włosach. Sposób użycia: po otwarciu kapsułki, zawartość wylać na dłoń i delikatnie wprowadzać na całą długość włosów. Kosmetyk uszczelnia i zamyka łuskę włosa przez co stają się miękkie, gładkie i delikatne. Ja ampułkę stosowałam po każdym myciu włosów. Można stosować na mokre jak i suche włosy, ja nakładałam ją na wilgotne, już prawie przesuszone kosmyki. Ogólnie rzecz biorąc takie opakowanie (6 ampułek) starcza na miesięczną kuracje, a to dlatego że jest dość wydajne. Płyn w środku kapsułki jest oleisty a zarazem jakby suchy, dzięki czemu nie tłuści , ani nie obciąża włosów. Efekt jest natychmiastowy, w momencie włosy stają się gładsze, miększe, wygładzone, nawilżone i pięknie błyszczą. Co jeszcze podoba mi się w produkcie to zapach, bardzo ładny przez moment intensywny ale po chwili świeży kwiatowy aromat który długo utrzymuje się na włosach.

Jak obiecuje producent na opakowaniu

  • utrzymuje włosy w optymalnym stanie nawilżenia
  • dodaje gładkości, blasku i jedwabistości
  • wzmacnia włókna włosów i zamyka pootwierane i uwrażliwione łuski
  • zwiększa sprężystość i elastyczność
  • chroni przed działaniem ciepła i czynników atmosferycznych, oraz chemii fryzjerskiej i kosmetycznej.

Potwierdzić mogę natychmiastowe działanie na włosy które opisałam powyżej, jednak z działaniami wewnętrznymi jak to jest naprawdę nie wiem. Po stosowaniu kapsułek wyraźnie poprawia się wygląd włosów jednak nie jest to  długotrwały efekt, choć nawilżenie i gładkość włosów utrzymują się do następnego mycia. Jest to idealna alternatywa na odżywki i sera, i jak dla mnie super rozwiązanie bo jak wspomniałam przy półdługich włosach, jedna ampułka starcza na dwie aplikacje. U mnie starcza na miesięczną kuracje, i raz w miesiącu na taki luksus można sobie pozwolić bo koszt całego opakowania to cena między 10 a 12 zł. Oceniając daje mocną 5 !

WP_20160229_031

Miałam już możliwość testowania produktów marki DermoFuture i coraz bardziej zaciekawia mnie ta firma. Szczerze mówiąc kosmetyki które miałam okazje wypróbować to co jeden to lepszy. Nie chcę też chwalić i kadzić bo nie o to tu chodzi ale wcześniej nie znałam marki, ale poznając ją chce więcej i więcej. Wypełniacz zmarszczek, nie zachwycił tylko mnie ale moją siostrę i przyjaciółkę, kurację przeciw wypadaniu włosów może nie zahamowała wypadania, ale wzmocniła nieco włosy i widzę że jest ich więcej. A teraz kapsułki które w momencie poprawiają wygląd włosów, jak dla mnie super i wielkie podziękowania dla DermoFuture i Twoje źródło urody za to że mogę być jedną z tych szczęściar które jako pierwsze poznają te nowości 🙂

One Comment Add yours

Skomentuj

