DremoFuture DF5 Woman – kuracja wspomagająca szybszy wzrost włosów i zapobiegająca ich wypdaniu

Dzięki Twoje Źródło Urody miałam okazję znów przetestować nowość marki DermoFuture. Tym razem stawiamy na włosy, moje biedne przesuszone, wypadające kłaki szukające ratunku w prezencie dostały kuracje DF5 Woman kapsułki (suplement diety) oraz szampon. Kuracja wspomaga szybszy wzrost włosów i przy tym zapobiega ich wypadaniu. Często szukałam ratunku dla moich włosów, bo wypadają regularnie na jesień i zimę, a teraz po ciąży z podwójną mocą. Kurację zaczęłam miesiąc temu, suplement diety w opakowaniu ma 30 kapsułek akuratną miesięczną dawkę, szampon starcza na dłużej, pojemność 200ml, w sumie to chyba też zależy kto w jakiej częstotliwości myje włosy, ja szampon stosuję co drugi dzień. Kuracja DF5 z kompleksem rapidytyNEW – 5her który zwiększa przenikanie substancji aktywnych do mieszka włosowego, co stymuluje porost włosa, możemy znaleźć go i w kapsułkach i w szamponie. Pobudza on włosy do wzrostu, a także dotlenia skórę głowy. Cebulka włosowa i zakotwiczenie są znaczne wzmocnione, wyraźnie nawilża, dotlenia i łagodzi podrażnienia, stosowanie szamponu DF5 powoduje że włosy są miękkie i lśniące. Uzupełnieniem składu jest witamina B5, która nawilża, wygładza i pogrubia włókna włosów, nadaje im połysk, ułatwi rozczesywanie, zapobiega rozdwajaniu końcówek, dzięki czemu włosy łatwiej się rozczesują i nie elektryzują się. Taką notkę możemy znaleźć z tyłu tubki z szamponem. Ja sceptycznie podchodzę do obiecanek jakie producenci przedstawiają nam opisując cudowne działania kosmetyków, aby uwierzyć muszę sprawdzić.

WP_20160208_003

No i sprawdziłam, miesiąc minął, kapsułki zjedzone – przyjmowane zgodnie z zaleceniem 1 tabletka dziennie. Kapsułki zawierają również kompleks rapidityNEW-5Her, oraz dużą dawkę skrzypu polnego, biotyny odpowiedzialnej za prawidłową budowę i wzrost włosa, wzbogacony o zestaw niezbędnych witamin i mikroelementów. Zawierają również cynk który powstrzymuje włosy przed matowieniem i wypadaniem. Moje spostrzeżenia są takie: po miesięcznej kuracji zbyt wiele wywnioskować nie mogę, myślę że minimalny czas kuracji powinien trwać około 2-3 miesięcy aby włosy miały czas na regeneracje. Stosując się do zaleceń, myjąc włosy i zażywając tabletki nie mogę być niezadowolona. Włosy niestety lecą jak leciały, ale zauważyłam że się zagęściły, patrząc na mojego lichego warkocza mogę stwierdzić że albo włosów jest nieco więcej albo z cieniutkich i słabych włosów nieco się wzmocniły – to idzie na plus. Wzrost w centymetrach nie zauważalny, ale wydaje mi się że włosów jest jakby więcej. Kolejnym plusem jaki zauważyłam po stosowaniu szamponu to że włosy rzeczywiście się nie elektryzują, wcześniej miałam cienkie kosmyki które żyły własnym życiem, robiły co chciały, leciały do czego chciały, teraz jakby bardziej się uspokoiły i mogę się z nimi dogada i ułożyć jak ja chce 🙂 ale że zawsze idzie coś za coś to niestety zaobserwowałam że włosy zaczęły mi się szybciej przetłuszczać. Już na drugi dzień po myciu, czuję że już nie są tak świeże, niestety gruczoły łojowe zostały pobudzone, ale może tak być musi? choć nie wyczytałam nic w ulotce na ten temat.

Podsumowując moją miesięczną kurację z DermoFuture DF5 – włosy niestety nie przestały lecieć, ale dla równowagi czuć ich zagęszczenie, na długość nie ma widocznej różnicy, ale włosy stały się grubsze. Włosy lepiej się układają i nie elektryzują – ale szybciej się przetłuszczają. Zastanawiam się czy nie pociągnąć kuracji kolejny miesiąc, 30 dni to jednak mało na to aby efekty były w pełni zadawalające, ale widzę przy DF5 Woman nadzieję, której przy poprzednich kuracjach przeciw wypadaniu włosów nie widziałam. Jeszcze kwestia nabycia kuracji to nie taka prosta sprawa. Szukałam w drogeriach w moim mieście i nic nie znalazłam, jedynie co to odpowiednik męski, ale dla szperaczy internetowych zalezienie odpowiedniej drogerii online to nie problem. Mi udało się znaleźć i co ważne aptekę gdzie cena również kusi. Szampon 200ml niecałe 15zł a kapsułki 17,49zł (30 sztuk) to 6zł taniej niż w drogeriach.

WP_20160208_007

A więc kochani daje 4 na 5 za ten miesiąc, efekty nie wielkie ale obiecujące, i przy regularnym i dłuższym stosowaniu myślę że obietnice z opakowania przełożyłyby się na włos 🙂

Skomentuj

