DeermoFuture intensywny wypełniacz zmarszczek

Na początku grudnia w ramach akcji TESTUJĘ Z TWOJE ŹRÓDŁO URODY dostałam do testowania Intensywny Wypełniacz zmarszczek marki DermoFuture. Kosmetyk na pierwszy rzut oka bardzo ekskluzywny, pojemnik w kształcie wielkiej strzykawki wypełniony kremem. Krem o delikatnej lekko płynnej konsystencji, bezwonny o perłowym kolorze.

WP_20151215_011.jpg

Preparat stosujemy oczywiście na oczyszczoną skórę, w wybrany obszar twarzy wklepujemy, wmasowujemy i czekamy. Ja stosowałam wypełniacz na okolice oczu, wielkich zmarszczek nie mam, ale preparat działa również na worki i sińce pod oczami które niestety towarzyszą mi co dnia odkąd mój Patryk przyszedł na świat (5 miesięcy a on dalej w nocy nie sypia 😦 ) Po nałożeniu długo nie czekałam na efekty, już po kilku minutach na skórze czuć naprężenie, efekt jak po masażu, skóra wydaje się być napięta i odżywiona. Sińce znikają, worki zanikają, twarz wygląda na wypoczętą. Czytając informacje z opakowania widzimy że producent zapewnia o szybkim efekcie już po 5 minutach, „efekt botoksu” który wypełnia to co powinien, napina tam gdzie trzeba, robi tak aby było dobrze 🙂

Regularne stosowanie preparatu zapewni skórze wiele korzyści min:

  • zmniejszy widoczność zmarszczki
  • spłyci zmarszczki od wewnątrz
  • spowolni powstanie nowych bruzd i linii
  • ujednolici cerę
  • zlikwiduje rozszerzone pory
  • zwiększy gęstość i elastyczność skóry
  • wyrówna koloryt i usunie przebarwienia

Podsumowując moją przygodę z produktem Dermo Future mogę śmiało potwierdzić działanie szybkiego naprężenia skóry, zniwelowania drobnych zmarszczek i ujednolicenia koloru skóry pod oczami. Wypełniacz zmarszczek nie wypełnił w 100% defektów cery ale za to świetnie radzi sobie ze zmęczoną mało odżywioną skórą. Szybko doprowadza ją do ładu, efekt napięcia czuć już po chwili przez co nie tylko efekt wizualny jest zadowalający ale i podświadomość że wyglądasz lepiej sprawia że czujesz się lepiej. Jak dla mnie produkt super, niestety jak na moją kieszeń nieco cena za wysoka i tym bardziej cieszę się że miałam możliwość przetestowania go. 10 ml wypełniacza to koszt około 55zł (cenę sprawdziłam w Rossmannie) niestety dla mnie zbyt dużo za tak małą pojemność, ale jako krem pod oczy myślę  że ok. Produkt jak jest napisane z tyłu opakowania można stosować na całą twarz, myślę że wtedy poprawiłby się kontur twarzy, bo krem naprawdę napina i ściąga skórę. Idealny również jako baza pod makijaż ponieważ wygładza i poprawia koloryt, co świetnie sprawdzi się przy lekkim podkładzie czy samym pudrze. Myślę że każda z nas pokochałaby tą wielką strzykawę nie tylko za świetne opakowanie ale przede wszystkim przez efekty jakimi nas rozpieszcza. Każda zmęczona i nie wyspana mama, każda młoda kobieta która zaczyna widzieć pierwsze zmarszczki i każda dojrzała Pani która chce poprawić napięcie skóry będzie zadowolona z produktu. Ja jestem i to bardzo, moje worki pod oczami zanikają, moje zmęczone oczy odżywają a skóra staje się napięta. Daje wielką 5 Dermo Future! i dziękuje Twoje Źródło Urody za możliwość przetestowania kosmetyku 🙂

Baner%20TESTUJĘ%20Z%20TZU_kwadrat

Jeśli chcesz i Ty mieć możliwość przetestowania nowości kosmetycznych zapraszam na stronę Twoje Źródło Urody może i Tobie poszczęści się tak jak i mi 🙂

 

 

One Comment Add yours

  1. Ada pisze:

    Wygląda bardzo niecodziennie 😀 Mi udaje się osiągać całkiem nieźle efekty przy pomocy serum LIQ CC rich. Ładnie rozjaśnia i wygładza cerę. O tym kosmetyki będę pamiętać na przyszłość 🙂

Skomentuj

