Where The Magic Happens ShinyBox Grudzień 2015

Zaraz przed świętami w moje ręce trafił nowy Świąteczny Shiny Box Where The Magic Happens. Grudniowa edycja niesamowicie trafiła w moje gusta. Szczerze pop poprzedniej paczce chciałam zrezygnować z subskrypcji, ale teraz Shiny Box bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Świąteczna edycja pełna „zimowych” kosmetyków, cudownych zapachów i pielęgnacji. Uwielbiam korzenno cytrusowe aromaty i taki też olejek z MOKOSH znalazłam w pudełeczku. Niesamowicie aromatyczny olejek do ciała, który zaraz po odpakowaniu zaczął kusić zapachem i nie mogłam się oprzeć, musiałam go zaraz użyć. Tak samo cynamonowy peeling od BODY BOOM! ach… zapach wspaniały, ale nie będę tak skakać już Wam piszę jakie cudności znalazły się w środku.

InstagramCapture_aca45de0-f328-4587-b3e4-1551d672ac63

  1. Olejek do ciała MOKOSH pomarańcza z cynamonem – W każdym grudniowym pudełku znalazł się Olejek z limitowanej edycji wyprodukowany przez markę MOKOSH na specjalne zamówienie ShinyBox. Kompozycja zapachowa pomarańczy z cynamonem zapewni Ci fantastyczne doznania i zapewni głęboki relaks w długie zimowe wieczory.
  2. VIANEK krem pod oczy – nieznana dla mnie marka i nic dziwnego w końcu jak napisano w ulotce kosmetyk w pudełeczku Shiny Box to przedpremiera 🙂 Lekki krem o nietłustej konsystencji, nawilża i uelastycznia delikatną skórę wokół oczu. Połączenie właściwości ekstraktu z lnu oraz oleju z kiełków pszenicy gwarantuje wygładzenie, ukojenie i poprawę kolorytu skóry. Kosmetyk idealny do stosowania na dzień, pod makijaż, a także na noc, w formie maseczki.
  3. BODY BOOM kawowo cynamonowy peeling – nie ukrywam nie raz już zastanawiałam się na zakupem tego peelingu jednak cena często mnie odstraszała 200g to 65zł, ja dostałam próbkę produktu, zapach zwala z nóg, już nie mogę się doczekać aż go wypróbuję! Peeling z limitowanej edycji, dostępny tylko w ShinyBox. Stworzony z wysokiej jakości kawy i wielu naturalnych składników. Cynamon zawarty w tym produkcie poprawia mikrokrążenie i wygładza skórę, ma również działanie rozgrzewające, a przez to antycellulitowe.
  4. OILLAN – ochronny krem wzmacniający naczynka, Krem skutecznie wzmacnia naczynka oraz chroni nadwrażliwą skórę skłonną do zaczerwienień. Trokserutyna uszczelnia naczynka krwionośne, zapobiegając ich pękaniu i jednocześnie reguluje mikrokrążenie ograniczając rumień twarzy. Olej z ogórecznika lekarskiego i skwalan z oliwek intensywnie odżywiają i zmiękczają skórę oraz odbudowują jej barierę hydrolipidową. Witamina E chroni przed niekorzystnym działaniem wolnych rodników, wspomagając naturalny system ochronny skóry. Alantoina i D-pantenol łagodzą podrażnienia i zaczerwienienia. Cena produktu 50ml – 22zł. Lubię tę markę jednak krem oddam mamie, bo w sumie jej bardziej się przyda bo ma cerę naczynkową.
  5. Neauty Minerals – Mineralne cienie do powiek to naturalne kosmetyki do makijażu, zawierają czyste pigmenty mineralne, są niezwykle wydajne i bardzo trwałe. Cienie mogą być stosowane zarówno na mokro jak i na sucho.
    Uniwersalna gama kolorystyczna idealnie pasująca do każdego rodzaju urody. Nadaje blasku i subtelności makijażowi. Doskonałe zarówno do pracy jak i na szaloną sylwestrową noc. około 15zł za pojemniczek. Mi przypadł kolor ciemnozielony niestety nie w moim guście.
  6. SIGNAL wybielająca pasta do zębów, jest to gratis do pudełeczka który zawsze się przydaje 🙂
  7. Jako gratis dostałam również próbki BIOLIQ
  8. Błyszczyk do ust Lip Gloss PERFECT SKIM jest to prezent dla członków klubu VIP, czyli subskrybentów. Błyszczyk jest super, niby bezbarwny ale pod wpływem ciepła daje piękny delikatny naturalny kolor czerwieni. Praktyczny i oryginalny produkt do codziennej pielęgnacji ust. Błyszczyk naturalnie nawilża i pozostawia swój kolor nawet do 8 godzin! Błyszczyk nawilża i pielęgnuje usta, sprawia, że stają się miękkie i gładkie. Błyszczyk nie zawiera parabenów i sztucznych barwników. Cena za to cudo 40zł za 18ml.

I co sądzicie o zawartości grudniowego Shiny boxa? Jak dla mnie rewelacja, kosmetyki idealnie dopasowane do świątecznej atmosfery, fantastycznie dobrane do zimowej aury, wprost dla mnie 🙂 Jak wspominałam wcześniej jest mile zaskoczona zawartością, i czekam na jeszcze! Styczniowy Shiny Box już za miesiąc -stylowy hmm… ciekawe co tam znajdziemy 🙂

A kto nie ma Grudniowego pudełeczka zachęcam do zakupu! Ilość ograniczona a jak widać warto zamówić swojego boxa!!

kliknij w obrazek

logoShinyBox

Skomentuj

