Wesołe Święta :)

InstagramCapture_204d0738-b827-429f-81aa-a888eb927599

Święta święta i po świętach jak to się mawia, ale coś w tym jest. Przed świętami brak czasu na cokolwiek, przygotowania, bieganina, zakupy, sprzątanie i tak dalej … Wigilijna gorączka no i wymarzony świąteczny odpoczynek. Przez te dwa dni całkiem można się odciąć od świata i zrelaksować, wypocząć, zresetować, święta same w sobie są piękne ale niestety mało klimatyczne przez brak śniegu 😦 no ale tak czy inaczej mnie udało się wypocząć, i ciężko było mi dzisiaj zasiąść przed komputer aby coś naskrobać. Jak właściwie minęły Wam święta? znaleźliście coś pod choinką? Jakieś marzenia się spełniły?  U mnie kolacja tego roku skromna, ale nie znaczy dietetyczna 😛 Było nas o dwie rodziny mniej ale i tak było wesoło, szczególnie że święta okazały się wyjątkowo słodkie, bo zabrakło soli 😀 Tata sprzątając w kuchni chciał wsypać cukier do cukiernicy ale że cukru było w torebce za dużo szukał innego naczynia i padło na solniczkę. Wszystkie potrawy były słodko przyprawione 🙂 Kolacja co jak co się udała, wszystko było pyszne, wszystkiego było dużo a nawet za dużo, oczy by jadły ale wiele już się wcisnąć nie dało. później prezenty, mąż zaskoczył mnie w tym roku, nie spodziewałam się że słucha tego co ja mówię i tak dobrze trafi z niespodzianką. Dostałam wymarzoną Euphorię i w poniedziałek idę na relaksacyjny masaż gorącymi kamieniami. Jestem niesamowicie zadowolona, nie tylko z prezentu ale z tego że mój Rafał jednak wie co lubię 😛

InstagramCapture_e74601a4-6817-4e3f-ae41-c8f712cf5ac1

 Wcześniej czasu nie znalazłam, więc nie zdążyłam pożyczyć Wesołych Świąt, ale życzę udanego wypoczynku i energii na kolejne dni 🙂 Już niebawem Nowy Rok i znów Świętowanie, jak planujecie Sylwestra? Ja kolejny rok spędzam w domu z rodzinką, tego roku o jednego domownika więcej 🙂

Dzisiaj jeszcze odpoczywam, jutro sprzątanie po gościach, a w poniedziałek do roboty 🙂 roboty jako tako w domu, muszę zacząć się uczyć, uzupełnić praktyki, poćwiczyć zabiegi na mamie 🙂 14 stycznia egzamin, później kolejny i jeszcze jeden. Nauki w pieron, ale jakoś dam radę, muszę !! A że dziś jeszcze mam w planach odpoczynek uciekam owinąć się kocem, z czekoladą w ręce przed TV 🙂

InstagramCapture_30dd0bd5-bcfb-44e8-9a2d-b6a31513ca95

Skomentuj

