Mikołaj prezenty i dużo radości :)

InstagramCapture_14755387-a383-4420-8862-796d46413991 (1)
Moje piękne miasto nocą – Tarnów rynek

 

Grudzień to czas kiedy wszyscy stają się grzeczni, mili, w około dużo kolorowych lampek, bombek, świecidełek, wystrojone choinki, świąteczne piosenki, bałwanki, reniferki no i Mikołaj. Każdy chyba z roku na rok wieży że mimo gościa niema prezent zawsze się znajdzie. Do mnie przyszedł, co bardzo mnie cieszy bo któż nie lubi dostawać prezentów?

Pierwszą paczucha przyszła do mnie z Twoje Źródło Urody, udało mi się dostać do testowania coś co chodziło za mną już jakiś czas, ale jakoś zawsze wmawiałam sobie że jeszcze nie pora, bo jestem za młoda 😛 Chodzi tu o rewelacyjny wypełniacz zmarszczek o DermoFuture. Jak widać jeżeli coś za tobą chodzi w końcu dojdzie 🙂 Dziękuje pięknie za możliwość testowania, oczywiście podzielę się z Wami efektami. Super prezent na moje stare lata i pierwsze zmarszczki. Udział wzięłam w akcji Testuję z Twoje źródło Urody, super akcja i satysfakcja że na własnej skórze a raczej twarzy mogę wypróbować to cudo. A Was zachęcam do odwiedzenia portalu i również wzięcia udziału w akcji która cyklicznie się powtarza.

WP_20151215_011

Baner%20TESTUJĘ%20Z%20TZU_kwadrat

Drugim prezentem jakim mnie obdarowano to buty nowej na rynku marki HOOY. Buty sportowe w pięknym chabrowym kolorze, super fason no i wygoda. Buty dostałam do testowania a więc nie zostaje mi nic innego jak w końcu ruszyć dupsko i wyjść na spacer z dzieciakami, i wieczorem pobiegać 🙂

InstagramCapture_3fb1289f-a0ef-4bd6-abc1-96d90eae7cf6

Trzecią i kolejną paczkę dostałam od Dermedic. Jest to wygrana w konkursie instagramowym – taka niespodzianka bo całkiem zapomniałam o tym konkursie, i co jak co zaskoczenie było piękne kiedy listonosz przyniósł taki cudny prezent Zestaw kosmetyków w kartoniku obwiązanym kokardką 🙂 a w środku krem Hydrain dla skóry suchej oraz płyn miceralny.

WP_20151215_012

Czyż nie wspaniały tegoroczny Mikołaj? Taka trochę ze mną chwalipięta ale może i Wy niedługo będziecie się mogli pochwalić jakąś wygrana? Otóż w tym miesiąca mijają dwa lata od kiedy zaczęłam sobie skrobać na tym blogi, i myślę że to doskonały pomysł na mały konkursik? Pomyślę, prześpię się z tym i na pewno dam Wam znać 🙂

Skomentuj

