Face&Look pierwsze spotkanie klubowiczek

InstagramCapture_83688296-f0f1-413e-81ed-b8ba51bda1d6

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy, mogę się pochwalić że komputer udało się odratować! Już mam swój sprzęt i mogę w końcu spokojnie pouzupełniać wpisy. Ostatnio chwaliłam się z przynajmniej raz do roku jestem VIPem no i tego roku również dostałam zaproszenie VIP na spotkanie klubowiczek Face & Look. 28 listopada wraz z siostrą wybrałyśmy się do Warszawy na konferencje portalu Face&Look oraz spotkanie z przedstawicielami polskich marek kosmetyków tj. SHEFOOT, Fale Loki Koki i BANDI. Spotkanie odbyło się w centrum stolicy na 21 piętrze. Widoki piękne choć nieco zamglone, poczęstunek, pogadanka no i prezenty. Jako członkinie portalu Face&Look otrzymałyśmy kilka produktów do przetestowania w domu, dodatkowo odbyło się losowanie nagród, chwila przerwy z przepysznymi przystawkami i kawą. Całe spotkanie trwało 4 godziny, przefajna atmosfera było miło i wesoło, mogłyśmy poznać się nawzajem z innymi klubowiczkami. Przedstawiono nam niesamowite atrakcje jakie szykuje portal. Kto jeszcze nie zna Face & Look niech szybko się zapozna z portalem, naprawdę warto! dużo konkursów, testów, wymiana punktów na nagrody, poza tym wiele ciekawych artykułów które zaciekawią każdego.

faceandlook

Klikając na zdjęcie powyżej a zostaniesz przeniesiony na stronę Face & Look.

WP_20151201_001

Warto zaglądać na stronę gdzie dużo się dzieje. W trakcie spotkania odbyło się losowanie nagród, ku mojemu zdziwieniu zostałam wysolona a trójce zwyciężczyń i dostałam piękny naszyjnik marki VENIS. Wypad do Warszawy mimo bardzo długiej pięciogodzinnej podróży uważam za bardzo udany. Odpoczęłam trochę od dzieci, zobaczyłam kawałek świata (przez szybę autokaru), ubawiłam się, rozluźniłam no i wcale nie musiałam iść na zakupy kosmetyczne bo same do mnie przyszły. Nazbierałam bonusów, pojadłam, wygrałam no i nadrobiłam zaległe filmy bo w czasie podróży obejrzałam kilka filmów które chciałam ale nie miałam czasu oglądnąć.

Taki szybki opis w skrócie, czekamy na fotki ze spotkania, póki co wstawiłam jedno grupowe. Jeszcze raz wspomnę że było to naprawdę miłe i ciekawe spotkanie, Czekam na kolejne, bo obiecano że będzie 😛

WP_20151201_002

12347964_990408367685399_1159572437175038746_n

2 Comments Add yours

  1. zaciszekuchni pisze:

    Było super!!! Powtórzyłabym to z chęcią!

  2. Zazdroszczę 🙂 na pewno było świetnie

Skomentuj

