Chwilowy brak kontaktu ze światem

Moi Kochani, dopiero co wzięłam się w garść zaczęłam pisać, nadrabiać zaległości w sieci a tu boom! Mój laptop zginął napojony kawą. Kawa to jeden z czynników dzięki którym rano wstaję do żywych, a tu klops kilka dni temu pozbyłam się dwóch ważnych, (aczkolwiek nie najważniejszych) przyjemności w życiu komputera z podłączoną siecią oraz kawy. Mnie kawa pobudza do działania, jednak mojego laptopa zabiła! Niechcący w wirze pracy zalałam laptopa kawą, miałam jeszcze cichą nadzieje że po wysuszeniu stanie na nogi, jednak wydał tylko ostatnie tchnienie i zgasł na wieki 😦 Niestety ten wypadek przyczyni się do kolejnych dni nieobecności na blogi, ale w miarę możliwości postaram się wypożyczyć sprzęt od rodziców i coś naskrobać,  a jest co ! dzisiaj przychodzi nowy Shine Box, a we wtorek otrzymałam Joyboxa którym naprawdę warto się pochwalić ! Cierpliwości kochani ja tu wrócę !! Wczoraj już oficjalnie otworzyłam skarbonkę i jestem o pół kroku bliżej do nowego laptopa !!

Póki co ucieka, dziękuję mamie za udostępnienie komputera, i czekajcie na mnie cierpliwie !!

Skomentuj

