Shiny Box THINK PINK październik 2015

Tak jak obiecałam zmobilizowałam się i już opisuję co znalazło się w październikowej edycji Shiny Box Think Pink. Edycja poświęcona walce z rakiem piersi, a więc wyjątkowa edycja. Szczerze zawartość nie do końca przypadła mi do gustu, poprzednie edycje były ciekawsze i bardziej dopasowane do mnie. Ale każdy ma swoje preferencje, każdy szuka czegoś innego, więc zapraszam do lektury 🙂

WP_20151021_009

Zawartość pudełeczka Shiny Box THINK PINK głównie stawia makijaż, w środku znalazły się aż trzy produkty do makijażu.

  1. SUMITA kredka do oczu mi trafił się kolor biały – Nic nie równa się z głębią i bogactwem koloru tych antymonowych kredek. Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami. Ekstrawaganckie i nie pozostawiające smug kolory odmienią Twoje oczy jednym pociągnięciem kredki. Mieszaj, eksperymentuj, makijaż pozostanie na miejscu cały dzień i całą noc. Niby produkt fajny ale ja się kredką nie maluję i to jeszcze białą  😦 cena za kredkę to 75zł sztuka, cena kosmiczna
  2. DIADEM róż do policzków u mnie odcień 03 – róż nie róż bardziej rozświetlacz, bo koloru nie daję jedynie mocny połysk. Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Polecane do każdego rodzaju skóry. Dodatkowo wypukła struktura różów pozwala na precyzyjną aplikację.
    Istnieje wiele zalet stosowania tego kosmetyku:
    – Produkt bogaty w składniki i witaminy pielęgnujące skórę.
    – Satynowa konsystencja różu.
    – Nie utlenia się.
    – Niezwykle wydajny.
    – Wysmukla twarz i dodaje wdzięku.
    Marka DIADEM wprowadziła ciekawą akcję charytatywną  Za każdy zakupiony przez Ciebie kosmetyk, DIADEM sfinansuje DWIE GODZINY (2H) edukacji dla dyskryminowanych z powodu płci dziewczynek i kobiet w krajach Trzeciego Świata: www.diadem.com.pl/2H Cena za róż rozświetlający to 14,50 zł waga 6,5 g.
  3. WIBO Tusz do rzęs Queen Size – Maskara pogrubiająca i wydłużająca, która pozwala na uzyskanie efektu pełnych rzęs w ekspresowym tempie. Dzięki dużej, gęstej szczoteczce wygiętej w łuk maskara nadaje objętość już po kilku pociągnięciach, unosi i podkręca nadając efekt kociego spojrzenia. Jak dla mnie rewelacja, chyba jedyny produkt z tego pudełeczka który podbił moje serce bezsprzecznie! Tusz delikatnie pogrubia, ale maksymalnie wydłuża rzęsy, maskara kosztuje zaledwie8 zł ale jest wprost rewelacyjna
    Tusz do rzęs Queen Size to absolutna premiera i nowość na polskim rynku. Klientki ShinyBox mają możliwość przetestowania tego produktu jako pierwsze w Polsce! 
  4. DELIA Roll-on pod oczy – Liftingujący roll- on pod oczy z serii Hyaluron Fusion marki DELIA. Roll- on przeznaczony jest do stosowania pod oczy aby walczyć z oznakami zmęczenia i ze zmarszczkami. Posiada unikalny program +3D Hyaluron fusion stworzony dla kobiet oczekujących natychmiastowych efektów w pielęgnacji przeciwzmarszczkowej. W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie. 15 ml – 12 zł
  5. CLARENA kawiorowy krem do biustu z efektem Push Up – Krem zawiera Voluform™, czyli kompleks aminokwasów, który działa na trzech płaszczyznach. W pierwszej fazie jego działania następuje detoksykacja skóry, w drugiej ujędrnienie i pobudzenie syntezy fibroblastów, w trzeciej wzrost komórek tłuszczowych. Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę. W pudełeczku próbka kosmetyku o pojemności 30ml, jestem, ciekawa efektów niestety jeszcze nie mogę go użyć ale niebawem przetestuję. Cena za pełnowartościowy produkt 200ml to 76zł
  6. L’occitane travel size szampon + odżywka Cytrynowa Werbena. Miałam już kiedyś te kosmetyki, mnie nie zachwycają, moje włosy nie lubią tych produktów, fakt są odświeżone i pachnące, jednak nie odżywione i szorstkie. Cena za pełnowartościowe produkty po 250ml to szampon 59zł a odżywka 68zł

WP_20151021_010

Przedstawiłam Wam całą zawartość pudełeczka, co Wy o nim sądzicie? Macie jakiś swoich ulubieńców? Też zamawiacie Shiny Boxa? Jeśli nie to serdecznie polecam, fakt faktem ta edycja mnie nie zaskoczyła, choć w każdej jednej paczuszce znajdzie się coś co podbije serducho 🙂 Zawartość każdego pudełeczka nie cieszy tylko mnie ale i moją mamę, która razem ze mną czeka na każdą jedną paczkę, bo zawsze coś się jej dostanie 🙂

Jeżeli chcecie poznać Shiny Boxa zapraszam na stronę na której znajdziecie dostępne do kupienia pudełka, archiwum poprzednich edycji, standardowe pudełeczka oraz extra boxy. Klikając w poniższe zdjęcie wejdziecie bezpośrednio na stronę

WP_20151021_011

Skomentuj

