Usprawiedliwienie nieobecności zgłaszam :)

Oj jeszcze tak długiej przerwy nie miała, chciałam się usprawiedliwić i przybliżyć nieco co mnie zatrzymywało i trochę się wytłumaczyć 🙂 oraz krótko opisać co u mnie. Zacznę od tego że zaczął mi się trzeci semestr szkoły i zajęcia w weekendy, coraz ciekawiej się robi, ale i coraz trudniej. W styczniu pierwszy egzamin, w między czasie muszę załatwić sobie praktyki w salonie. Nie wiem jak to pogodzę ze wszystkim ale jakoś będę musiała. Synuś rośnie ma już trzy i pół miesiąca, córka od dwóch tygodni choruje i całe dnie spędzamy na układaniu puzzli. Mąż od poniedziałku do soboty w pracy więc mamy dla siebie tylko niedzielę więc staramy się ją spędzać najlepiej jak się da całą rodziną. Byliśmy na koncercie Fun Factory, dawno się tak nie wybawiłam jeszcze przy muzyce z mojej młodości (co nie oznacza że stara już jestem :P) Wybraliśmy się też całą rodzinką w góry, niestety nie tak jak lubimy z mężem wysoko hen daleko, ale nad Morskie Oko, dobry start aby pokazać dzieciakom jakie piękne miejsca w Polsce mamy. Niedawno też postanowiliśmy wyremontować sypialnię, to kolejny powód który odciągał mnie od pisania. Remont remontem najgorsze porządki ! Ale na dobre to wyszło bo pozbyłam się w końcu zbędnych rupieci z pokoju, z szafy i kosmetyczki 🙂 Po porządkach w domu trzeba było uporządkować pod domem, jesień ma to do siebie że zrzuca liście które niestety same wygrabić się nie chcą. Przygotowania do zimy rozpoczęte, strych opustoszał bo zimowe ubrania zeszły już na dół. Myślę że trochę usprawiedliwiona jestem, remont, porządki, szkoła, choroba córy i też trochę lenistwo. Ale cóż w chłodne dni w miarę możliwości staram się spędzać w łóżku odsypiając nie przespane noce od ponad trzech miesięcy. Teraz mąż się rozłożył więc przeinstalowałam go do innego pokoju i mam chwilę wolą. Przez ten miesiąc trochę nazbierało się postów które chce tu umieścić, opisać parę rzeczy i pochwalić się ostatnimi wygranymi. Wstępnie powiem że dnia 28 listopada zostałam zaproszona jako VIP do Warszawy na spotkanie z okazji 3 urodzin portalu Face&Look. Widać że miano Vipa mam już przypisane do siebie, w zeszłym roku zaproszenie VIP od Schwarzkopf teraz Face&Look. Bardzo się cieszę i na pewno pojawie się na imprezie. Miała ochotę wyprać się jeszcze na targi Beauty w Krakowie jednak dwudniowa impreza nie wchodzi w grę bo młody za młody aby go na tyle czasu zostawić z babcią. Co do wygranych to muszę się pochwalić wygraną w serwisuroda.pl bony na zakupy do sieci sklepów KIK bony o wartości 260zł 😀 rewelacja uwielbiam ten sklep i już nie mogę doczekać się zakupów, niestety muszę czekać aż mąż wyzdrowieje i znajdzie chwilę aby mnie zawieźć.

To by było na chwilę obecną tyle, jutro postaram się z całych sił wrócić o opisać Shiny Boxa z października, zawsze starałam się robić to na świeżo ale niestety wyszło jak wyszło. A teraz buźka dobranoc, kładę się dziś do pustego łóżka, ale zapewne nie na długo bo Patryk lubi budzić się wtedy kiedy ja chcę spać 🙂

obraz 001

Skomentuj

