Wyznania zakupoholiczki część IV i nie ostatnia :)

Lato w pełni, a i wyprzedaże nie chcą się skończyć, będą nas kusić do końca sierpnia a więc trzeba uzbroić się w silną wolę by nie dać się pokusie, ale głównie w wypchany portfel i pełne konto 😀 Mi udało się na szczęście przyoszczędzić przez okres ciąży choć nie omijałam sklepów, ale odkładałam część na to by zaszaleć kiedy w końcu odzyskam figurę 🙂 ale i mąż dorzucił coś od siebie 😀 Póki co jestem skazana na zakupy online ale wcale mi to nie przeszkadza, choć marzy mi się wyruszyć do galerii w celach relaksu pobuszować po sklepach.

221188

Czwarta część wyznań zakupoholiczki, no i nie ostatnia ! Właśnie złożyłam zamówienie w H&M sklep online gdzie końcówka wyprzedaży, jeszcze niższe ceny i jeszcze więcej perełek, no i w empik.com gdzie złożyłam zamówienie na kilka płyt CD, ale to już dla męża, niedługo ma urodziny i w prezencie powiększę jego kolekcje płyt 🙂

Ale teraz o tym co już u mnie ! W zeszłym tygodniu na DeeZee kolejna obniżka -20% na obniżkę! i jak tu przejść obojętnie? Przeglądałam stronę po stronie,bucik po buciku, klikałam, oglądałam, zastanawiałam się, usuwałam z koszyka i znów dodawałam, aż pomyślałam raz się żyje! Jedna para, druga też się przyda, no i trzecie buciki takie pięknie! Niestety wśród tych trzech par już nie dało się wybierać, musiałam wziąć je wszystkie. Patrzę na koszyk 115zł hmm… nie jest źle no i jeszcze przesyłka gratis, nic tylko brać, potwierdziłam, zapłaciłam, pochwaliłam się mężowi, i widać jemu też się buty spodobały bo zwrócił mi stóweczkę którą przeznaczyłam na H&M 😀

WP_20150803_003

WP_20150803_005

Paczuszka przyszła wczoraj, poczułam się jak w raju 😀 Buty, butki, moje nowe cuda ! Piękne, wygodne wprost idealne, każde jedne 😀 No ale na butach się nie skończył…

Butik również kusi co chwila nowymi promocjami, ostatnio na fanpagu wychaczyłam promocje kurteczek. Śliczna przejściówka i takiej mi właśnie brakowało. Ładne kolorki, na zamek, modny krój cena 29,99zł ponoć zniżka z ponad 100zł. Jak to się mawia nie lubię wydawać pieniędzy ale gospodarka  mnie potrzebuje 🙂

WP_20150729_001

WP_20150729_002 WP_20150729_003

Czyż nie jest piękna? Dodatkowo eco torba gratis. Jedna torbę już mam jest rewelacyjna, dostałam przy zakupie trampek, kto mnie czyta ten wie 🙂 A Wam również polecam zakupy w Butiku, szczególnie teraz gdzie dzień w dzień nowe promocje kurtek, spódniczek, t-shirty itp. Pochwalcie się swoimi wyprzedażowymi łupami, pokażcie że nie jestem sama w tym nałogu 🙂

Skomentuj

