Mania malowania c.d. French Manicure

Jak już wcześniej wspominałam ogarnęła mnie mania malowania, jakoś trzeba tu zadbać o siebie więc zaczynam od pazurków. Tym razem postawiłam na klasykę, która spodobała się najbardziej mojemu mężowi czyli French Manicure. Francuski niby banalny ale jakiż piękny 🙂

InstagramCapture_c2845799-2e43-45b8-8491-fbf58627ae3e

Nie potrafię profesjonalnie zając się pazurami, ale jak to się mawia trening czyni mistrza. Na szczęście dla takich laików jak ja są specjalne przyrządy pomocnicze jak np. naklejki które ułatwiają odrysowanie równiej linii, no i specjalny biały lakier z cieniutkim pędzelkiem który maluje równo, i nakłada odpowiednią ilość lakieru. Niby to takie banalne ale jak widać nie każdy sobie z tym radzi 🙂 Niestety powychodziłam na opuszki palców ale patyczkami kosmetycznymi nasączonymi zmywaczem łatwo pozbyłam się „zajechań” 😀

WP_20150712_002

Moja toaletka kryje w sobie wiele skarbów o których istnieniu nie zawsze wiem czy pamiętam. Tak też odnalazłam paski i lakier które kupiłam jakiś czas temu w Oriflame, bo niegdyś i jak byłam konsultantką. Paski bardzo przydatne, 2 rodzaje naklejek, półokrągłe i zygzakowate jak widać na foto. Lakier z mini pędzelkiem również z Oriflame, precyzyjnie jednym pociągnięciem namaluje odpowiednią linię. Na koniec zamiast perłowego wykończenia, użyłam odżywki Eveline – moja ulubiona odżywka, na moich paznokciach sprawdza się rewelacyjnie, a przetestowałam ich mnóstwo. Na jej temat słyszałam niestety wiele niedobrego ale każdy ma swoje ochy i achy 🙂 Ja akurat ją polecam, chwale i uwielbiam

WP_20150731_022

Jak widać efekt zadowalający, córce bardzo się spodobał, mąż też pochwalił więc coś ze mnie jeszcze będzie.

WP_20150713_028

Skomentuj

