Mania malowania – Glamour Manicure

Jeszcze przed wyjściem do szpitala ogarnęła mnie mania malowania. Jak rzadko malowałam paznokcie tak teraz co drugi dzień zmieniłam kolorki i bawiłam się lakierami. Razem z córką dobierałyśmy kolorki i bawiłyśmy się w manicurzystki 🙂 Tym razem do wypróbowania wzięłam lakier INDIGO o mocno czerwonym kolorze – lakier z jednej z edycji Shiny Box. Kolor obłędny, na pazurkach również wygląda rewelacyjnie, aby przełamać tą soczystą czerwień dodałam złoty lakier Golden Rose. Połączenie kolorów iście królewskie 🙂 bardzo elegancki i wyrafinowany duet jak na moje oko.

  WP_20150711_010

Lakier INDIGO Prlez-Vous Francais? w flakoniku 10 ml. Profesjonalny lakier którym malowanie to czysta przyjemność. Lakier niby rzadki ale przy malowaniu szybko zasycha i idealnie pokrywa całą płytkę pokrywając pięknym mocnym kolorem z połyskiem. Lakiery INDIGO są uważane za profesjonalne choć nie wiem czy to mój tryb życia ( matka polka i kura domowa) sprawiły że lakier po kilku godzinach na czubkach paznokcia zaczął się ścierać. Oceniając go jednak daje 5+ głównie za kolorek, błyskawiczne schnięcie no i perfekcyjne rozprowadzanie, i krycie. Jedna warstwa wystarcza aby pazurki prezentowały się doskonale. Cena za lakier to około16 zł – niesamowita gama kolorów, mocne, wyraziste i niespotykane odcienie. Ja swój dostałam w paczuszce Shiny Box, ale chętnie skuszę się na kolejne bo są obłędne.

WP_20150711_005

Drugim z lakierów jaki użyłam jest Golden Rose Rich Colour numer 77. Mocno nasycony drobinkami złoty odcień, który błyszczy i mieni się dodatkowo w przy odpowiednim świetle. Lakier w flakoniku 10,5ml. Super trwały, łatwo się rozprowadza dzięki dużemu i płaskiemu pędzelkowi. Mocne krycie, już po pierwszym przejechaniu pędzelkiem płytka paznokcia jest w pełni pokryta. Lakier dość gęsty stąd to krycie, jedynym minusem jest schnięcie które niestety jak dla mnie trwa za długo, po pomalowaniu pazurków trzeba długi czas uważać aby nie zrobić niechcianego zadziora czy rysy – a mój pech polega na tym że chcąc nie chcąc zawsze wyjdzie mi jakiś babol 😛 Cena niewielka mniej więcej 7 zł, ja swój dostałam w paczce z Vinted w akcji kosmetyczne paczuszki. Kto wtajemniczony to wie, a kto nie może opowiem następnym razem 🙂

WP_20150711_007

No a wy jak myślicie, duet zgrany? Połączenie kolorów piękne – pasuje do mojego portfela hehe 😀 Mania malowania powraca, mam mnóstwo lakierów które tylko kolekcjonowałam, nie mając czasu na malowanie, ale teraz kiedy mam już dwóch mężczyzn obok siebie to podwójnie trzeba zadbać o siebie 🙂 A co do malowania to mój mąż i tak uważa że zwykły francuski manicure jest najbardziej sexi 😛

WP_20150711_012

Skomentuj

