Podwójny powrót, zbieranie sił i pędzimy dalej :)

Niestety od tygodnia byłam offline 😛 Nie tylko w sieci ale psychicznie i fizycznie. W zeszłym tygodniu stawiłam się już w szpitalu aby w końcu mnie rozpakować. Przeleżałam tak kilka dni i się udało ! Koniec z dwupakiem teraz ja chudnę a on rośnie. On mój nowy facet 😀 Najlepszy z najlepszych – Poznajcie Patryka 🙂

20150722_164612

Dzisiaj chciałam się tylko przypomnieć, jeszcze chwilę i zacznę być aktywna na nowo. Po powrocie nowe obowiązki, nowy tryb dnia, zaaklimatyzuję się i działamy dalej. A mam kilka ciekawych pomysłów na posty.

A tymczasem miłego dnia, ja uciekam do mojego kawalera 🙂

One Comment Add yours

  1. Ela pisze:

    Sweet 🙂

Skomentuj

