Wakacyjny manicure – morskie kolorki od H&M

Wakacje to czas szaleństwa, kolorów, pięknego i odważnego zdobienia pazurków. Ja niestety nie jestem specjalistką od pazurów, nie mam też ani grama talentu do malowania czy zdobienia, jestem natomiast bierną pochłaniaczką wzrokową tej sztuki 🙂 Moimi szaleństwami są zakupy na szeroką skalę różnego rodzaju lakierów, kolorów, akcesoriów jednak to tylko zakupy wykorzystać ich nie potrafię. Na ostatnich wyprzedażach w H&M kupiłam dwa lakiery, przepiękne kolory które same krzyczały do mnie „bierz mnie” no i wzięłam. Malusieńkie cudeńka w oceanicznych odcieniach, jak ich nie przygarnąć za jedyne 1,99zł 🙂 Kolory fantastyczne, idealne na lato, kojarzą mi się z plażą w słonecznym Miami, i patrząc na nie czuć morską bryzę, ciepły podmuch wiatru i relax na leżaku z drinkiem z parasolką w ręku….. och takie mam marzenia, morze, słońce, plaża ale jak nie teraz to może w przyszłym roku. Tego lata zostaje mi tylko cieszyć się z moich w końcu prawie perfekcyjnie wykonanych paznokci 🙂

WP_20150710_002 WP_20150710_006

Lakiery zamówiłam online, niestety u mnie w stacjonarnym sklepie H&M nie ma kosmetyków, a i szkoda bo całkiem niezły mają asortyment. Uwielbiam wyraziste kolory na pazurkach, jednak rzadko kiedy je maluje, nie dlatego że nie mam czasu, a tylko i wyłącznie dlatego że jestem antytalent do spraw makijażu, pedicuru i manicure. Wczoraj jednak się odważyłam i zaszalałam. Nie wiem czy efekt malowania zależy od nastawienia, dnia czy lakieru, choć od lakieru zależy chyba najwięcej 🙂 Te maleństwa bardzo dobrze współpracują z moimi paznokciami. Lakier nie jest wodnisty ani zbyt gęsty a wręcz idealny, i rewelacyjnie rozprowadza się po płytce. Duży plus również za duży i płaski pędzelek który płynie po paznokciu. Mam masę różnych lakierów, chyba każdej znanej marki, ale nie każdy mogę tak pochwalić. Kolor to jednak nie wszystko, a żeby samemu pomalować pazurki to nie jest talent potrzebny ale dobry lakier. Tu H&M naprawdę się postarał, niby sieciówka ale nie śmieciówka – przynajmniej pod tym względem. Z lakierów jestem zadowolona, kolory przepiękne, trzeci dzień a lakier nadal się trzyma bez większych odprysków, no i najważniejsze cena ! Pewnie gdyby nie wyprzedaż nie skusiłabym się na nie, ale trafiłam w dobrym momencie i idealnym czasie na stronę. Lakiery w słoiczkach po 5 ml ja zapłaciłam za sztukę 1,99zł a regularna cena o ile dobrze pamiętam to 9,99zł.

  WP_20150710_009  WP_20150710_012

Kolorki zachwalam i polecam Nail Polisch by H&M lakier pierwszy po lewej SEE BREEZE błękit oceanu o lekko metalicznym odcieniu, a tuż obok OCEAN TREASURE głęboki niebieski kolor nasycony brokatem. Co do lakierów brokatowych tym jestem zachwycona podwójnie, nie dość że wyrazisty piękny ma kolor, to w końcu brokat jest widoczny przy pomalowaniu. Szukałam długi czas lakieru z brokatem który całą płytkę pokryje drobinkami, ale niestety każdy jeden pluł po 4-5 drobinek na płytkę, aby pokryć ją w całości malować by trzeba było po 15 warstw. Tu jedna wystarczy aby paznokieć był pomalowany tak jak należy. Ja na swoim manicure zrobiłam kombinację, morską bryzą pomalowałam większość z pazurków a końcówki oraz jeden wybrany maźnełam skarbem oceanów 🙂 myślę że efekt końcowy jest całkiem przyzwoity

WP_20150710_008

Skomentuj

